Gå til innhold

bestilling via SHG.no


Anbefalte innlegg

noen som har erfaring med shg.no ??

 

Bestilte noen kabler etc derfra for en god tid tilbake, ingenting kom i posten.

Sendte mail til dem, ba dem slette det som holdt igjen ordren(noe som var restnotert, greit nok. Trodde de delte den opp, men nei.), og da fikk jeg en sendingsbekreftelse.

 

Denne inneholdt et ugyldig postnummer, men jeg ventet noen dager, sendte ny mail, og fikk til svar om at det var feil med sendingen, og at de skulle fikse det.

 

Fikk ny sendingsbekreftelse, samme problem.

Fikk enda en mail om at de skulle følge opp så alt ble riktig.

Nå har det gått flere dager uten at pakken er registrert som sendt.

 

Har sendt flere eposter til dem, ingen svarer.

Ingenting er kreditert min bankkonto for det som ble slettet på ordren heller.

Helt elendig service !

 

Lave priser er ikke alltid best....

Noen andre som har erfaring med dette danske firmaet ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser ut til at du har vært veldig uheldig.

 

Jeg har kjøpt varer for 15 000,- hos de uten ett eneste problem.

Angående mail så er de veldig dårlig, men til gjengjeld så finnes det nesten ikke kø på telefonen.

9401878[/snapback]

Som om jeg skulle sagt det selv.

9401891[/snapback]

 

OK! Kanskje det, men når de roter det til 2 ganger på rad, så kunne de godt ta kontakt syntes jeg....

 

Venter fortsatt på epost, så får vi se...

Lenke til kommentar
Prøv å ring de, sist jeg sendte en e-post til de så tok det en uke. Når jeg ringte så tok det meg et halvt minutt ;)

9401912[/snapback]

 

ok, skal gjøre det på mandag, så får vi se.

Høres ut som dere har gode erfaringer, så det kan jo være en onetimer :)

 

Takker !

Lenke til kommentar

Jeg har kjempe god erfaring med SHG. bestilte data derfra engang, og skjermkortet jeg fikk funka ikke, de sendte nytt skjermkort til meg samme dagen som jeg sa ifra, selvom jeg ikke hadde bevist at mitt gamle var ødelagt..

 

Fikk det nye skjermkortet i posten dagen etter med Call of duty 2 ;D

 

Kan jo hende posten har gjort noe krøll også da..?

Endret av Geisner
Lenke til kommentar
Pakkesporing virker ikke:

"MOTTATT DATA OM SENDING" og "9999 INGEN NY POSTADRESSE".

Dessuten er pakken forsinket.

 

Ifølge SHG ligger problemet hos Posten som har lovet å løse det så fort som mulig.

9417342[/snapback]

Fikk du sendingsnummer idag? Isåfall er det bare å smørre seg med tålmodighet da posten bruker litt tid på å få oppdatert sidene sine.

Lenke til kommentar
Pakkesporing virker ikke:

"MOTTATT DATA OM SENDING" og "9999 INGEN NY POSTADRESSE".

Dessuten er pakken forsinket.

 

Ifølge SHG ligger problemet hos Posten som har lovet å løse det så fort som mulig.

9417342[/snapback]

Samme problem her. Fikk pakke sendt forrige onsdag, og den er fortsatt ikke motatt. Sporings info er akkurat det samme som hos deg.

 

Fikk svar på mail i dag om at det er problemer hos posten. Jeg ble litt skeptisk til dette siden de skrev bl. a.

Dessverre vet ikke Postens Kundeservise om problemet når kundene ringer dem...
men siden det er flere som opplever det samme er det mulig at det faktisk stemmer.

 

Hele svaret:

 

Det har dessverre vært en del problemer hos posten med sendinger vi har levert til dem.....pakkerne har ikke kommet frem til kunderne våre.

 

Vi har kontaktet vår bedriftskontakt hos Posten og de vet om problemet og har lovd å løse problemet så fort som mulig.

 

Dessverre vet ikke Postens Kundeservise om problemet når kundene ringer dem...

 

 

Vi forventer din pakke kommer til deg en av dagene.

 

 

Beklager forsinkelsen

 

Med venlig hilsen

xxxxxxx

 

Det som virkelig er absurd er at jeg bestillte en vare fra Taiwan 5 minutter etter varen fra SGH. Varen fra Taiwan kom i dag (den brukte 12 timer taiwan-gardermoen) og 3 virkedager gardermoen->oslo, mens varen fra SGH har jeg enda ikke sett noe til.

Forøvrig ble slapp varen fra Taiwan gjennom tollen uten moms, selv om den var merket verdi 260USD, synlig på utsiden av eska :thumbup::thumbup::thumbup:

Endret av cyclo
Lenke til kommentar

Samme problem her også, fikk sendingsnummer tirsdag forrige uke og fremdeles ingen fremgang fra 9999-meldingen. :(

 

Cyclo: Var det en liten pakke da? ..virker som om små pakker kommer lettere gjennom usett enn litt større/tyngre pakker. Kanskje tollvesenet har glemt ut at elektronikk ofte er lett men dyrt ;)

Lenke til kommentar
noen som har erfaring med shg.no ??

 

Bestilte noen kabler etc derfra for en god tid tilbake, ingenting kom i posten.

Sendte mail til dem, ba dem slette det som holdt igjen ordren(noe som var restnotert, greit nok. Trodde de delte den opp, men nei.), og da fikk jeg en sendingsbekreftelse.

 

Denne inneholdt et ugyldig postnummer, men jeg ventet noen dager, sendte ny mail, og fikk til svar om at det var feil med sendingen, og at de skulle fikse det.

 

Fikk ny sendingsbekreftelse, samme problem.

Fikk enda en mail om at de skulle følge opp så alt ble riktig.

Nå har det gått flere dager uten at pakken er registrert som sendt.

 

Har sendt flere eposter til dem, ingen svarer.

Ingenting er kreditert min bankkonto for det som ble slettet på ordren heller.

Helt elendig service !

 

Lave priser er ikke alltid best....

Noen andre som har erfaring med dette danske firmaet ?

9401862[/snapback]

 

Har ikke særlig erfaring med dem,siden jeg opplevde det samme som deg. Mottok aldrig varene fra dem til tross for puringer og at de påsto at varen var sendt.

Etter det valgte jeg å styre unna dem og heller benytte de kanaler dær jeg vet at varene kommer :)

Lenke til kommentar
"MOTTATT DATA OM SENDING" og "9999 INGEN NY POSTADRESSE".

 

Akkurat samme problem har jeg. Snakket med Posten 2 ganger idag som hardnakket mener at pakken ikke er sendt fra avsender.

Siste jeg snakket med hadde fått flere slike telefoner, men hadde ikke fått noen beskjed om problemer hos Posten, men kunne heller ikke sjekke mere. Skjønte ikke at problemet ligger hos de.

 

Shg påstår at den er sendt på torsdag.

Endret av Panter
Lenke til kommentar
jeg kjøpte:

 

Corsair CMPSU-620HXEU, 620Watt 1 er

Samsung SP T166 500GB, SATAII, 16MB 3

D-Link USB W. Bluetooth Adapter, DBT-122 1

OCZ XTC Memory Cooler, 2x60mm Coolers 1

Revoltec Thumbscrews Black, 4 stk RZ007 3

 

Fra SHG.no men har bare fått mail av dem at leveringsdato er utsatt heile tiden.

Jeg har snart måtte vente i 2 uker på leveringen min. Er det noen andre som har blitt rammet av SHG?

 

jeg sendte dem en mail, og spurte når jeg kunne vente meg pakken, men fikk bare rede på at det ble utsatt igjen.

 

Huff, jeg anbefaler ikke å kjøpe fra SHG.no

 

Også var det MULTICOM.

Når jeg ringte inn og spurte om de hadde varen "Multicom Compal IFL91 15.4" WXGA X3100 256MB, Valgfritt design, Santa Rosa" på lager sa de på support ja til meg.

Da var alt klart for å bestille en bærbar pc for min kjæreste, men i etterkant har vi måtte ventet på pakken i 3 uker nå. Og enda står den som "Bestilt, ikke sendt"

 

I helheten vil jeg anbefale folk å unngå disse to leverandørene hvis du vil ha en kjapp levering!

 

Karakter 1/6 til dem begge!  :thumbdown:

9418511[/snapback]

UNNGÅ DISSE TO LEVERANDØRENE!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...