Anixion Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) Tenkte å lage et emne der man kunne legge inn bilder av sin PSP. Altså selve PSP'en inni, themen osv. Da starter jeg med å legge inn bilder: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Kommentaren på min PSP hadde også vært hyggelig (: --- Her er et program som lar deg ta screenshoot av PSP'en. Hvordan du skifter theme osv. kan du finne her. Her kan du finne forskjellige theme. Endret 19. september 2007 av Uylum2 Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Likte den macstilen, men den hvite skriften passet veldig dårlig til den lyse bakgrunnen. Ganske vanskelig å lese hva som står. Funker den docken? Viste ikke at man kunne flytte på ting i XMBen Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 31. august 2007 Forfatter Del Skrevet 31. august 2007 Jeg liker den skriften veldig godt jeg. Og bakrunden jeg bruker passer veldig til themen syns jeg. Docken funker ja, hvis du ser på Bilde 1 og Bilde 4, så er docken forskjellig ikke sant x) Beste themen jeg har brukt, og tror jeg vil fortsette å bruke. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Har prøvd det meste av themes, blant annet det du bruker, men jeg ender alltid opp med å stille det "back to basic" ganske raskt uansett. Nå har jeg helt standard theme på den ene PSP'en min og helt standard(men med svart bakgrunn) på den andre Lenke til kommentar
marvol Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Mulighet for en download link til themet ditt ? Det var heftig Lenke til kommentar
aspire86 Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) litt offtopic! Uylum2 du virker som en person som har god peiling på psp! Vet du hvordan du får skiftet ut den oppstarts musikken med for eksempel "sony psp" eller "playstation Portable" asso at pspen sier det. så en fyr på youtube som hadde det, det viket kult Endret 8. september 2007 av aspire86 Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 Her er en guide på hvordan du kan legge inn dine egne lyder: http://www.psp-hacks.com/forums/about36538.html Du må konvertere din mp3 fil om til WAV. Lyden må ikke vare lengre enn 6 sekunder! Lenke til kommentar
aspire86 Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Her er en guide på hvordan du kan legge inn dine egne lyder: http://www.psp-hacks.com/forums/about36538.html Du må konvertere din mp3 fil om til WAV. Lyden må ikke vare lengre enn 6 sekunder! 9455030[/snapback] Takk skal du ha er det noen sjans for å bricke pspen ved å gjøre dette?? jeg har semi-bricket min psp 3 tre ganger hittil (ikke det med lyden, men å kødde med flash0) Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 Du må være mer forsiktig med å ikke leke med flash0. (: Vær sikker på det du gjør, så du unngår det.. Tenk f.eks om du ikke hadde recovory? (Men nå fins jo den pandora batteriet) x) Også er det jo en jobb og gjennopptrette semi-bricken. Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Noen som vet om noen andre steder jeg kan laste ned themes(helst seriøse steder)? Må regge meg for å laste ned fra stedet i første posten. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Dette er en tråd for teamaer, ikke hjelpetråd for PSP. Har man problemer lager man 1 egen tråd. Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 Vil vise en theme jeg syns er helt fantastisk! Er det noen som tilfeldigvis har den bakgrunnen? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Damn, det var et sweet theme. Navn, link? Beklager litt of-topic, men for å holde meg til tråden så ser PSPen min slik ut nå: Lenke til kommentar
Espen-S-R Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Sykt kult.. linken til den gandalf? sorry off topic.. Åssen legger man inn thems på pspn hvis man ikke har trådløst internett? kan man gjøre det via ps3n eller PC-en? Endret 28. november 2007 av Espen-S-R Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Sykt kult.. linken til den gandalf? sorry off topic.. Åssen legger man inn thems på pspn hvis man ikke har trådløst internett? kan man gjøre det via ps3n eller PC-en? Første kravet for å laste inn themes på PSP er at du må ha en Custom Firmware. Og du kan bare få inn themes gjennom USB kabelen. Står en guide om dette på den posten som er prioritet. --- Den themen jeg bruker heter Organ theme Du kan laste det ned her: http://www.consolespot.net/forums/showthread.php?t=1917 Merk: Du må være medlem for å kunne laste ned.. Endret 28. november 2007 av Anixion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå