BillyBadass Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Registrerte meg på Charlieoscardelta.com i går. I morges fikk jeg mail fra infinityward med invitasjon til betatest. (!) Har prøvd spillet litt nå. Føles veldig likt som CoD2. Er det flere nordmen som har fått betaen? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Har ikke fått noe svar nei. Men håper på å få etterhvert. Lenke til kommentar
Our_Kid_X Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Hey! Jeg brukte denne tråden, men ja, jeg fikk også invitasjon i posten idag. Har ikke fått lastet ned eller prøvd det enda, men hyggelig å høre at det uansett fungerer. Lenke til kommentar
Nerdepappa Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Det finnes en tråd her Call of duty 4 beta Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Trådstarter: Når du regga deg på charlieoscardelta, sa du at du var fra Norge? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 jeg har også fått idag, laster ned nå Lenke til kommentar
BillyBadass Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 Trådstarter: Når du regga deg på charlieoscardelta, sa du at du var fra Norge? 9383175[/snapback] Ja. jeg bruker også norsk (.no) epost adresse. og norsk bruker på xbox live. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Trykker på "find games", så kommer Downloading game settings, men det står bare og surrer og skjer ingenting Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Betaen var stengt nå i hvertfall når jeg nettopp prøvde å melde meg inn. Eller vel, fikk registrert meg, men fikk ikke kommet videre til betatesten. Det var noe med at "The 24 hour enrollment has been closed.. bla bla".. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Det er ikke vits med hundreognitti tråder om COD4 Betaen. Kan vi ikke bare holde hos til denne, siden den har flest innlegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå