Sander92 Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Ja, som topicen heter, går den av og på automatisk i en evigvarende sirkel... jeg har da en bærbar fujitsu siemens amilo xi 1546/1547, jeg sjekka sidn te fujitsu siemens for oppdateringer, jeg fant pcen og så igjennom, jeg så at jeg hadde ganske utdatert bios, så jeg sjekka forumet litt, der sto dt at amilo xi 1546/1547 kunne bruke helt opp til bios 1.25 eller noe, sto dt samme på oppdatering formen, jeg lasta ned helt opp til 1.25, leste litt hvordan forog være sikker, og begynte med og oppdatere til 1.20, etter det skulle jeg skru pcen av, men etter dette gikk den bare av og på, vis jeg trykka på på knappen var den på i 6 sec, uten skjerm, ingenting :s så gikk den av og på av og på automatisk... lurer på om jeg kan fixe dette sjøl, kan ikke reformatere, for den kommer ikke igang i dt hele tatt... please ikke post topics som ikke har noe med hvordan dette kan fixes, håper dere har løsninger O.o Lenke til kommentar
t_k Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Eller noe? Du burde være sikker på hvordan bærbare du har, hvordan Bios du har lastet ned og hvordan man flash'er den. Først og framst. Gi meg en link til den siden du har lastet ned Bios'en fra. Lenke til kommentar
Sander92 Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 jeg har en fujitsu siemens amilo xi 1546 jeg lasta ned fra fujitsu siemens sin side, der dt sto at jeg skule kunne bruke dem, de var en liste med oppdateringer dt sto jeg kunne bruke http://support.fujitsu-siemens.com/com/sup.../downloads.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå