Gå til innhold

Anbefalte innlegg

LianLiVheader.jpg

Dette er kommentartråden til prosjektet mitt.

Arbeidsloggen finner du her!

Sponsorer:

ATT00019.jpg

AcrylPanel 3mm - 480x480mm UVGreen

AcrylPanel 5mm - 480x480mm UVGreen

RadGrillz Stripes 3x120 Alu Black

Sticker "Modded With AC Ryan"

En stor takk til:

• Runar, en god kompis av meg som har hjulpet mye til med prosjektet!
  • Eirik aka Eksentron for å ha hjulpet meg veldig mye med diverse valg og tips.
  • _Zeke, naboen og kompisen min, for hjelp til oppsett av PC-en og vannkjøling.
  • Scizzy, broren min, for hjelp med å ta bilder.

LianLiVmod4.jpg

Endret av Naitsirhc7
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk takk! Gleder meg veldig til jeg får satt i gang med dette prosjektet! :D

Får se hvor lang tid det tar før jeg får bestilt alt osv. Jeg er dessverre en person som må ha alt planlagt og klart før jeg begir meg ut på noe så diskutabelt som å bestille fra nettet :dontgetit:

Endret av Naitsirhc7
Lenke til kommentar
Ser ut som dette er noe som er verdt å følge med på *mine inlegg*  :)

Vannkjølingen er ikke det beste, men heller ikke det dårligste. Og røde katoder er håpløst, de er oransje, bruke heller røde led lys.

9384544[/snapback]

Flott å høre :D

Jeg valgte å sette sammen en helt grei vannkjøling så jeg ikke blir helt blakka ut av penger. Har valgt noe som er blant det beste, som f.eks. pumpen. Radiator er det egentlig hips som haps hvilken jeg velger. Driver fortsatt å vurderer om jeg skal gå for 3x120mm eller 2x120mm. Så kan fort ombestemme meg der, men liek who cares?

Er du sikker på det med katodene? For jeg vil helst ha katoder enn leds. Katoder har større "flate" som lyser. LEDs er liksom bare små lyspærer. Jeg har allerede 1 stk. UV 30cm og 1 stk. Blå 30cm av de Sunbeam-katodene. Er ganske fornøyd med begge.

Snakker du av erfaring eller er det noe du har hørt?

Lenke til kommentar

Hm..

Lyser de like mye opp som katodene gjør da? Hvis du har et bilde av dem i PCen din, hadde jeg gjerne villet sett det :)

Tenkte å søke spons fra AC Ryan. Er jeg heldig, får jeg av dem.

Er jeg Veldig heldig får jeg også katoder fra dem (gratis)

Og gratis er gratis

Lenke til kommentar

Dette blir nok bra Christian :thumbup:

Har du søkt om noe spons nå? Jeg ser ingen sponsorer i arbeidsloggen (enda) men det kommer vel.

Forresten, når det kommer til hdd, så ville ikke jeg tatt med en Raptor disk. Ja, den er stilig og gir god ytelse, men hvis du i stedet kjøper 2 stk. WDC 500 Gb og setter dem i RAID 0 vil du få tilsvarende ytelse (hvis ikke bedre), du får større lagringsplass, og det er billigere.

Vannkjølingen: Jeg er ikke sikker på hva jeg skal si, ettersom jeg egentlig ikke likte oppsettet. Du har valgt et oppsett som ikke vil gi deg så veldig god ytelse, men det er nok stilig. Var jeg deg, ville jeg heller bestillt noe med bedre ytelse fra utlandet, f.eks. fra SideWinderComputers. De er veldig billige og har godt utvalg. Det er heller ikke noe problemå bestille fra de, selv om de ikke ligger i Norge. Men så har det jo seg slik at du kanskje blir sponset av AC Ryan, og blir du vet, så ja, da hadde jeg selvfølgelig gått for det du får fra dem. Men hvis du ikke får spons fra dem, og du er interresert i handel fra utlandet, så si ifra, så kan jeg sette sammen noe. Jeg har også en nesten identisk CPU blokk som du har valgt til vannkjølingen liggende, som du kan få :cool: Si ifra om du er interresert.

Og når det kommer til lys i PCen, så er jeg kanskje en av de som liker litt mindre lys, så jeg ville passet på at du ikke fyller kabinettet opp med katoder etc. Men hvis det setter riktig sammen med skikkelig rydding av kabler og slanger, så er jeg overbevist om at det vil bli stilig! :cool:

EDIT: Når det kommer til strømforsyningen, så ville jeg heller kjøpt 850 watteren. Den har jeg. Du trenger nok ikke de 100 ekstra wattene, men TT ThermalPower har ikke modulære kabler, og da blir det vanskeligere å holde orden på sakene inni kabinettet.

Endret av _Zeke
Lenke til kommentar

That's right. Tenker å bruke et "billig"-skjermkort til det kommer ut nye modeller fra Nvidia. G92 og G98 er ryktet å lanseres 4. kvartal 2007, så jeg venter heller på de.

Men hvis G92 og G98 blir svindyre som 8800Ultra, går jeg nok heller for et 8800GTX-kort. Modellene under kommer jo uansett til å gå ned i pris når G92 og G98 lanseres, så jeg har jo noe å spare. Kanskje jeg til og med venter litt til disse nye kortene til Nvidia går litt ned i pris?

Jeg klarer meg jo foreløpig med et 6600GT-kort, men når Crysis-demoen kommer ut (25.09 har jeg hørt) vet jeg ikke om dette takler det, hehe.

Lenke til kommentar
synes blå ble fin jeg da :)

Men hva med helt rød a?

9412828[/snapback]

Jo, det var jo det jeg hadde tenkt, men jeg finner ikke Rødt UV-plexi! :dontgetit:

AC Ryan har sluttet å produsere røde UV-plexiplater og vet ikke om noen andre som gjør.

Noen her som vet om noen?

Takk for kommentar btw

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...