Gå til innhold

Project: My Clean Machine, The Resurrection

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Må si jeg synes det er trist at ingen har intresse for kabinett i trefarge, eller kabinettet generellt sett. Jaujau skal se om jeg får lagt ut nogen flerne updates med tiden. Begynner å se lite intresse for å poste det hvis det ikke er noe tilbakemelding å få.

Fair enough.

Lenke til kommentar

Det at du ser trefargen igjennom er jo veldig pent. I dagens samfunn skal jo alt være så stilrent og sterilt (les: børstet stål). Tre ser fantastisk ut, bra du valgte å la treet skinne igjennom.

Det jeg ikke liker med prosjektet ditt er blåfargen du har malt det med innvendig. Syns ikke det passet seg, men ellers er det bra!

Gosicnny ;)

Lenke til kommentar

Hehe verden er ikke som en skal tro. Men nå har ikke jeg spurt etter spons overalt heller da. En flott moderator på hardware har sponset meg med hk,cpu,psu, minne og gfx. Er ikke så mye mer jeg trenger heller egentlig. Men litt omtale hadde alltids vært kjekt. Er omtrent ferdig og snart. Må bare få satt opp alle delene idag. Hadde noe problemer i går kveld med feilmeldinger. Så vi får se om jeg får gang på sakene. Hvis ikke får jeg ty til litt ekstra hjelp utenifra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...