tmolberg Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 (endret) Kommentartråd for My Clean Machine. Skal få lagt ut noen flere bilder idag. Workloggen finner du her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=820490 Endret 27. august 2007 av tmolberg Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 31. august 2007 Forfatter Del Skrevet 31. august 2007 Ny oppdatering. Håper på forslag til hva jeg kan gjøre med maskinen. Har dere noe ønsker? Noen forslag? Eller syns dere bare at pussing min foreløpigt var ubertøff?! Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 Ny oppdatering ute. Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Imponerende stykke pussearbeid, og godt imponert over resultatet biltema lakk ga. Hehe, spons ja, vi får se hva som koker sammen. Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 Må si jeg synes det er trist at ingen har intresse for kabinett i trefarge, eller kabinettet generellt sett. Jaujau skal se om jeg får lagt ut nogen flerne updates med tiden. Begynner å se lite intresse for å poste det hvis det ikke er noe tilbakemelding å få. Fair enough. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Jeg syntes det så veldig bra ut. Gleder meg til å se det ferdige resultatet. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Det at du ser trefargen igjennom er jo veldig pent. I dagens samfunn skal jo alt være så stilrent og sterilt (les: børstet stål). Tre ser fantastisk ut, bra du valgte å la treet skinne igjennom. Det jeg ikke liker med prosjektet ditt er blåfargen du har malt det med innvendig. Syns ikke det passet seg, men ellers er det bra! Gosicnny Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 Får se hva jeg klarer å gjøre med blåfargen. er relativt liten plass å pusse vekk blåfargen samt at jeg ikke har verken tid eller penger til å lage et helt nytt kabinett. Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 Ny update, skal få lagt ut flerne bilder i løpet av dagen. Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Så veldig bra ut merkelig at de stygge kabinettene får spons som bare det, mens ditt cleane, eksklusive kabinett ikke får noe særlig omtale på hw eller blandt sponsorene.. jaja.. Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 Hehe verden er ikke som en skal tro. Men nå har ikke jeg spurt etter spons overalt heller da. En flott moderator på hardware har sponset meg med hk,cpu,psu, minne og gfx. Er ikke så mye mer jeg trenger heller egentlig. Men litt omtale hadde alltids vært kjekt. Er omtrent ferdig og snart. Må bare få satt opp alle delene idag. Hadde noe problemer i går kveld med feilmeldinger. Så vi får se om jeg får gang på sakene. Hvis ikke får jeg ty til litt ekstra hjelp utenifra. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Dumt du nevnte navnet på sponsoren først, da Gleder meg til å se ferdige bilder! Ble fint med behandlingen treet fikk. Tre er fint! Goscinny Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 Forhåpentligvis var det ikke for mange så fikk det med seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå