Gå til innhold

Pedofile blir busta på TV


Gjest medlem-105476

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-105476

Linkings

 

Hvor genialt hadde det ikke vært å ta pedofile på denne måten i Norge også? Har jo hørt om folk som banker dem opp, men dette er jo litt mer sivilisert samtidig som det er genialt. Ta dem før det skjer, litt som "Minority Report".

 

 

 

*Beklager om det finnes en lik tråd, jeg tenkte ikke på å skjekke det først :p

Endret av medlem-105476
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er det SYKESTE jeg har sett! For det første så iscenesetter de en forbrytelse og for det andre så filmes det hele og sendes på TV! Og det hele i samarbeid med politiet!

9367426[/snapback]

 

Synes faktisk at de som biter paa her er sykere enn tv konseptet.

 

Hvis dette kan rydde dem av gata, saa hvorfor ikke?

Lenke til kommentar

Haha, på noen punkter eier usa så sinnsykt. Er så bra med slike "setups". Dette har de pedoene bare godt av ass. Ja, de får det nok lite hyggelig etter at de har vært på tv og blitt avslørt som pedo, men det er grei straff det. De gjør det nok ikke igjen, og det virker forhåpentligvis avskrekkende på andre.

Lenke til kommentar
Herregud, greit de bryter loven og alt det der, men å havne på tv og alt kan jo ødelegge hele livet dems.

9367283[/snapback]

Det skulle de tenkt på før de gikk rundt å ødela livene til andre. :whistle:

Om de ikke tenkte på at de tilfeldigvis kunne komme til å bli filmet i aksjon.... ja synd for dem.

No mercy.... :innocent:

Endret av andrull
Lenke til kommentar

Hvis de bare blir lokket, så har de jo faktisk ikke begått en kriminell handling (enda) når de blir "tatt". Folkene som går på dette og møter opp og går i fella har nok problemer de, men det er jo ikke mulig å si om de har misbrukt noen, eller om de kommer til å gjøre det, på dette grunnlaget. Kanskje de ville trukket seg unna og ikke gjennomført det? Det disse menneskene trenger er hjelp. Å få et kamera i fleisen som ødelegger hele livet ditt er ikke hjelp, det er en tragedie.

Lenke til kommentar

Det kan

1. skremme andre pedofiler ved å ta "stikkprøver".

2. Kanskje det aller viktigste, gjøre yngre mer bevist på at slikt faktisk foregår.

 

Hva skjedde med "gode" gamle dager da det sikkert ble henrettelse på stedet for slike utusker. :p

 

Nå skal det til og med være forkastelig å filme slikt.... :hmm:

Endret av andrull
Lenke til kommentar

Det her var jo litt morsmomt da.Viss identiten til den pedofile hadd blitt skjult så hadde jeg vært for noe sånt i Norge og.Og så sant at politiet vill fange pedofile på denne måten.

 

En ting jeg syns var litt morsomt med disse videoene,særlig på den første.Var at nå den pedofile går ut av huset,så stormer politiet den pedofile med 3-4 menn med pistol og den pedofile bare forsiktig setter ned noe som ligner på en pose med McDoanalds mat.Ser mer ut som de prøver å fange en seriemorder enn,pedofil. :D

Endret av Feltherre
Lenke til kommentar
Herregud, greit de bryter loven og alt det der, men å havne på tv og alt kan jo ødelegge hele livet dems.

9367283[/snapback]

Det skulle de tenkt på før de gikk rundt å ødela livene til andre. :whistle:

Om de ikke tenkte på at de tilfeldigvis kunne komme til å bli filmet i aksjon.... ja synd for dem.

No mercy.... :innocent:

9367529[/snapback]

Ødelegger livet til andre? Hvis ei 13årig jente legger opp til det og spiller med kan hun jo bare skylde på seg selv.

Lenke til kommentar
Hvis de bare blir lokket, så har de jo faktisk ikke begått en kriminell handling (enda) når de blir "tatt". Folkene som går på dette og møter opp og går i fella har nok problemer de, men det er jo ikke mulig å si om de har misbrukt noen, eller om de kommer til å gjøre det, på dette grunnlaget. Kanskje de ville trukket seg unna og ikke gjennomført det? Det disse menneskene trenger er hjelp. Å få et kamera i fleisen som ødelegger hele livet ditt er ikke hjelp, det er en tragedie.

9367570[/snapback]

 

Så vidt jeg vet kan lokking være nok til å bli straffet om intensjonene er tydelige. På samme måte som du kan straffes for å planlegge kriminelle handlinger.

 

Jeg har ingen sympati for disse simple forbryterene. Det er tydelig hva intensjonene deres er, og hadde de ikke blitt busta i dette programmet så hadde de funnet noen andre å forgrepet seg på.

 

Men det er jo typisk norsk å alltid ta forbryteren i forsvar, med kommentarer som at dette ødelegger livet til forbryteren. Hva om han ikke hadde blitt busta? Er det bedre at han får ødelegge livet til en 13 åring?

Lenke til kommentar
Det der er direkte forkastelig, mener nå jeg. Lure/friste folk til å nesten begå forbrytelser, for så å arrestere dem. Har de for mange fengsler og for få fanger, eller?

9367586[/snapback]

Forkastelig, ja.

Etter det jeg har hørt, så får fengslene penger av staten for hver fange de får. Fengslene er private.

Jo flere fanger de får, jo mere penger får de. Da er det jo en selvfølge at de vil ha mere fanger.

Lenke til kommentar
Det der er direkte forkastelig, mener nå jeg. Lure/friste folk til å nesten begå forbrytelser, for så å arrestere dem. Har de for mange fengsler og for få fanger, eller?

9367586[/snapback]

Forkastelig, ja.

Etter det jeg har hørt, så får fengslene penger av staten for hver fange de får. Fengslene er private.

Jo flere fanger de får, jo mere penger får de. Da er det jo en selvfølge at de vil ha mere fanger.

9368003[/snapback]

 

Og hva er det som er det forkastelige?

 

Selvfølgelig må fengslene få penger i forhold til antall fanger, eller mener du at fengslene skal drives på dugnad?

 

Er jo ikke sånn at fengslene løper rundt og arresterer folk.

 

Det som er forkastelig her er de pedofile aktivitetene, og at folk på toppen av det hele prøver å ta dem i forsvar.

Lenke til kommentar
Og hva er det som er det forkastelige?

 

Selvfølgelig må fengslene få penger i forhold til antall fanger, eller mener du at fengslene skal drives på dugnad?

 

Er jo ikke sånn at fengslene løper rundt og arresterer folk.

 

Det som er forkastelig her er de pedofile aktivitetene, og at folk på toppen av det hele prøver å ta dem i forsvar.

9368018[/snapback]

Det som er forkastelig her er at disse folkene blir vist på TV. Folk har da ingenting med hva de driver med. Gjør de noe ulovlig, og blir straffet, så har de sonet ferdig når straffen er over. Å sende trynet deres ut på tv slik, kan ødelegge hele livet deres, og få de til å bli kriminelle. Hadde du ansatt en slik en?

 

Fengslene VIL ha flere fanger, så de kan tjene mere penger. Det jeg har hørt er at det skjer bestikkelser i stor grad, for å få strengere straffer, slik at fangene må være i fengsel lenger, og bestikkelser av domstolene/dommerne, slik at flere blir dømt skyldig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...