Catkin Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 (endret) Hei og velkommen til tråden for deg som er sulten! Her kan du : -Fortelle hva du har lyst til å spise til middag,frokost etc -Gi forslag -Gi tips og råd til hvordan andre skal lage maten de ville ha -Komme med fakta om maten -Gjerne bilder -Prøve å friste oss så godt du kan -Oppskrifter til maten? -Fortelle oss hvordan det gikk I dag har jeg lyst på tomatsuppe! Den vil jeg lage helt fra bunnen av. Noe litt spesielt jeg ikke har smakt før. Endret 4. oktober 2007 av KittyCat Lenke til kommentar
H80 Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 I dag har jeg lyst på tomatsuppe! Den vil jeg lage helt fra bunnen av. Noe litt spesielt jeg ikke har smakt før. 9363187[/snapback] Og hvordan har du tenkt å lage denne tomatsuppen? Vi vil ha oppskriften! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 26. august 2007 Forfatter Del Skrevet 26. august 2007 Hva tror dere om italiensk tomatsuppe? Ingredienser : -Løk -Olivenolje -Hvitløk -Persille -Timian -Basilikum -Fullmodne tomater -Spaghetti, brekkes i stykker - kraft (buljong,grønnsak,hønsebuljong) -Salt/pepper Tilbehør : -Krutonger -Loffterninger sprøstekt i olivenolje eller smør, gjerne tilsatt hvitløk. -Revet ost evt. parmesan Den kaken så god ut Mompen! Har du oppskrift på den? Lenke til kommentar
Slurpeedelic Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 mm, høres godt ut.. jeg personlig har lyst på pasta. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Den kaken så god ut Mompen! Har du oppskrift på den? 9363240[/snapback] Den ser ut som swartzwalder kirschtorte ...? Oppskrift Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 I dag har jeg lyst på tomatsuppe! Den vil jeg lage helt fra bunnen av. Noe litt spesielt jeg ikke har smakt før. 9363187[/snapback] Vet ikke noe om hjemmelaget tomatsuppe, men kan å modifisere pose-suppen fra Toro! Først lager du suppen som på pakken, men litt mindre vann. Så har du oppi litt fløte og pepper. Tilsett gjerne litt bacon/oregano/basilikum el. Bare finn på noe. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 (endret) Fant visst oppskriften her: Aunty Pam`s Chocolate Cake Endret 26. august 2007 av Mompen Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Noen ideer på noe lett jeg kan lage til middag i morgen. (2 pers) Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Kyllingfilèt m. steikte grønnsaker, ris eller en potetvariant (steikte, bakte, gratinerte...) og en passande saus. Enkelt og godt Lenke til kommentar
kokka Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Så nettopp V for vendetta så jeg må nesten prøve å lage "egg in a basket" i morgen tidlig Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Heh, ser stilig ut. Nettopp klæsja på strimla svinekjøtt og grønnsaker på steikepanna, i true Matprat-style. Ser lovande ut. Raskt og enkelt Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 Jøss,Kokka! Det der må prøves Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Tenktee å spise resten av spaggethien min i dag og lage noe ordentlig mat i morgen. Siden jeg ikke akuratt har god økonomi og er lat må det bli noe billig enkelt og godt Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 Ta raspet ost/parmesan,litt smør og kanskje spennende saus på på om du har den muligheten. Lenke til kommentar
uberkvaal Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) En pakke Vårruller er i ovnen : D Har aldri smak på dem.. håper de er gode : ø ÅJ ! Stooor Bom ! Vårrullene viste seg å være kålruletter ! Jeg er lammet av fortapelse : ø Endret 28. august 2007 av uberkvaal Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Tenktee å spise resten av spaggethien min i dag og lage noe ordentlig mat i morgen. Siden jeg ikke akuratt har god økonomi og er lat må det bli noe billig enkelt og godt 9378524[/snapback] Kan anbefale Spagetti Carbonara om du har igjen noe spagetti! Lett å lage samt kjempegodt. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 Spaghetti Carbonara er kjempegodt! Jeg har akkurat operert i munnen. Forslag til hva jeg kan spise de neste dagene? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Spaghetti Carbonara er kjempegodt! Jeg har akkurat operert i munnen. Forslag til hva jeg kan spise de neste dagene? Fransk løksuppe, google it Lenke til kommentar
Slurpeedelic Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Spaghetti Carbonara er kjempegodt! Jeg har akkurat operert i munnen. Forslag til hva jeg kan spise de neste dagene? 9384607[/snapback] var det derfor du dro tidlig ja ;P plutselig var du borte... OT: hmm, skal trene nå... tenker på hva jeg skal spise når jeg kommer hjem... noen ideer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå