Konnis Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Hei! (Ja, jeg vet det ble dårlig topic) Enkelt og greit: Jeg bruker Opera versjon 9.21, og benytter meg av faner. Hvis jeg da åpner f. eks. VG i en fane, og åpner Gmail i en annen. Etter at jeg har åpnet Gmail-fanen, går jeg tilbake til VG for å lese litt. Men når Gmail har lastet seg ferdig, hopper man automatisk til denne fanen. Dette synes jeg er veldig irriterende. Er det noen måte å skru av denne funskjonen i Gmail, som gjør at man automatisk hopper til den fanen når siden er ferdig lastet inn? På forhånd takk Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Jeg tror nok at dette ikke er noe som er spesielt for Gmail, for jeg har samme "problemet" med andre sider også. Er forbasket irriterende til tider. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 26. august 2007 Forfatter Del Skrevet 26. august 2007 (endret) Hmm, jeg merker det bare i Gmail. Det som skjer er at man åpner linken enten ved å trykke scrollehjul eller shift + museklikk, det greier jeg å leve med. Men det at den hopper TILBAKE etterpå er irriterende. RED: La merke til at Imageshack gjorde det og Endret 26. august 2007 av Konnis Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 *bump* 9371998[/snapback] Skifte til FF? Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 27. august 2007 Forfatter Del Skrevet 27. august 2007 Hehe, det er ikke så irriterende at jeg gidder å bytte nettleser Er godt fornøyd med Opera ellers Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 http://operawatch.com/news/2007/05/opera-t...ling-focus.html Den skulle fikse det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå