Tharos. Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Dagbladets side om saken. Youtubefilmene Noen som har blitt truffet eller sett det? Skal si jeg fikk meg en bra latter da jeg plutselig kjente igjen en kar på en av videoene! Han skal iallefall få høre om dette resten av sitt liv. Hva synes dere ellers om saken? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 haha De fortjener å få litt vann over hodet de som pisser i gaten Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Ganske stilig, får håpe han holder oss oppdatert med flere filmer. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Fy faen, det er jo utrolig frekt av tisserne da. Man setter seg ikke ned og pisser foran husene til folk Synes det er bra av huseierne at de straffer dem litt. Får håpe de starter med tyngre skyts snart Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Bwæææhæhæ Fantastisk! Perfekt avstraffelse for slikt faenskap Lenke til kommentar
Olum Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Haha, virkelig fortjent. Men skjønner pisserne godt også. Veit ikke hvordan det er i Trondheim, men det er ekstremt dårlig med off. toaletter her i Oslo. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 26. august 2007 Forfatter Del Skrevet 26. august 2007 Haha, han tyskern på siste filmen er faen meg ikke god. Æi kill jooo! Mini-Arnold Strikes Back. På den ene siden holder jeg med huseierne, hiv såpevann i huet på ustysket. På den andre siden håper jeg ikke pisserne slutter å pisse der. Blir gode filmer av det der. Vent litt, ble dette egentlig to sider? Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Haha, han tyskern på siste filmen er faen meg ikke god. Æi kill jooo! Mini-Arnold Strikes Back. 9363871[/snapback] Lest kommentaren min du De fortjener ei skyllebøtte når problemet er såpass at det stinker piss i bakgården. De fleste byer har sikkert slike piss-problemer. Burde da være mulig å få satt opp noen veldig enkle pissoarer litt her og der. Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAH! Dei filmane var jo konge! Alle blei so sinte for at dei fekk vatn i hove, men skjønte ikkje at da va fordi dei pissa dar. Fy flate kor domme nokon er altså. Huseigaren hadde det jo kjempemoro med å helle vatn på dei :!: Lenke til kommentar
Gramex Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Kom de seg inn på den siste filmen? Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Burde de ikke tisse på vei hjem fra utesteder og ikke til? Lenke til kommentar
edds Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Utrolig bra. Særlig han på nr. 8 - "Mother føcker! Du e så kul!" :!: Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Hahahaha helt konge filmer helt som fortjent Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 HAHA, evig bra det fortjener de Lenke til kommentar
lupah Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Hahaha, er så bra åssn noen av folka blir litt flau, litt overraska og paniske samtidig. Hahhaha, genialt. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Vet av fyren fra klipp 6 :] Lenke til kommentar
Mato Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 genialt , men må si youtube er fryktelig treigt i dag .... Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 27. august 2007 Forfatter Del Skrevet 27. august 2007 Vet av fyren fra klipp 6 :] 9369419[/snapback] Hvis det var han som sa "æ shæm opp ætter dæ", har jeg faktisk jobbet med karen. Han skal få høre om dette hver gang jeg møter ham, tro du meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå