Mafo Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Alle operatørene tilbyr kundeservice over e-post, men ikke sett penger på at du får svar med det første. Les mer Edit: Vi har blitt gjort oppmerksom på at Chess har slitt med tekniske problemer med e-posten sin i perioden vi gjennomførte testen, noe de også har opplyst om på hjemmesidene sine. Tekniske problemer er ikke dårlig kundeservice, og vi har derfor fjernet det sure fjeset her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Er alt for dårlig at to så store bedrifter som Chess og Netcom ikke kan klare å svare på 3 dager Lenke til kommentar
smslink Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Er alt for dårlig at to så store bedrifter som Chess og Netcom ikke kan klare å svare på 3 dager 9358811[/snapback] Må amobil bli bedre til å leite etter info Dette kunne de ringt og spurt også :-) Student tilbudet ligger ute og heter så meget som Chess Community. kr 0 i mnd Kr 0 i portering Etablering Kr 0 Min pr. Kr 0,49 Start avgift pr samtale kr 0,69 sms kr 0,49 mms kr 1,59 Minimum faktura beløp 69 kroner i mnd. Så det er en mange og mange til AMOBIL for dårlig undersøkelse og dårlig måte å finne opplysning for studenter. Finnes også webside www.studnet.no for å finne masse tilbuder for studenter. Lenke til kommentar
BumperSticker Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Er alt for dårlig at to så store bedrifter som Chess og Netcom ikke kan klare å svare på 3 dager 9358811[/snapback] Må amobil bli bedre til å leite etter info Dette kunne de ringt og spurt også :-) Student tilbudet ligger ute og heter så meget som Chess Community. kr 0 i mnd Kr 0 i portering Etablering Kr 0 Min pr. Kr 0,49 Start avgift pr samtale kr 0,69 sms kr 0,49 mms kr 1,59 Minimum faktura beløp 69 kroner i mnd. Så det er en mange og mange til AMOBIL for dårlig undersøkelse og dårlig måte å finne opplysning for studenter. Finnes også webside www.studnet.no for å finne masse tilbuder for studenter. 9359396[/snapback] tror nok du har misforstått poenget Endret 25. august 2007 av heidundrades Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 smslink: Om du faktisk leser artikkelen med øynene åpne, ser du at dette er en del av en artikkelserie der amobil tester kundeservicen hos forskjellige mobilleverandører. I dag testet de epost-supporten. De lette ikke etter gode studenttilbud. Lenke til kommentar
petterhot Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Jeg aksepterer svar på 3. døgn, men da får det jammen meg være godt Ellers, har amobil slukket grillen, eller kommer det flere "Amobil griller kundeservice"? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Er alt for dårlig at to så store bedrifter som Chess og Netcom ikke kan klare å svare på 3 dager 9358811[/snapback] Må amobil bli bedre til å leite etter info Dette kunne de ringt og spurt også :-) Student tilbudet ligger ute og heter så meget som Chess Community. kr 0 i mnd Kr 0 i portering Etablering Kr 0 Min pr. Kr 0,49 Start avgift pr samtale kr 0,69 sms kr 0,49 mms kr 1,59 Minimum faktura beløp 69 kroner i mnd. Så det er en mange og mange til AMOBIL for dårlig undersøkelse og dårlig måte å finne opplysning for studenter. Finnes også webside www.studnet.no for å finne masse tilbuder for studenter. 9359396[/snapback] Fint at du går glipp av hele poenget med testen. Lenke til kommentar
apekatten123 Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Jeg lærte noe nytt. At Nutel hadde et utrolig godt studentilbud. Kun 399 for et år og godt med ringeminutter inkludert Jøss! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Jeg ble også gledelig overasket. Men så koster studenkortet (som du ikke får brukt til mye annet fornuftig) 200kr, og du må ha det. Virker fortsatt ikke som noe dårlig tilbud da. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Er alt for dårlig at to så store bedrifter som Chess og Netcom ikke kan klare å svare på 3 dager 9358811[/snapback] Må amobil bli bedre til å leite etter info Dette kunne de ringt og spurt også :-) Student tilbudet ligger ute og heter så meget som Chess Community. kr 0 i mnd Kr 0 i portering Etablering Kr 0 Min pr. Kr 0,49 Start avgift pr samtale kr 0,69 sms kr 0,49 mms kr 1,59 Minimum faktura beløp 69 kroner i mnd. Så det er en mange og mange til AMOBIL for dårlig undersøkelse og dårlig måte å finne opplysning for studenter. Finnes også webside www.studnet.no for å finne masse tilbuder for studenter. 9359396[/snapback] På onsdag sendte vi en e-post til operatørene, for å sjekke responstiden hos de forskjellige. Denne uken er det altså ikke selve svaret på spørsmålet vårt som er det viktigste, men hvor lang tid kundeservice har brukt på å sende oss en tilbakemelding. Ukens spørsmål: Jeg har i dag Combitel Student som mobilabonnement, og lurte på om dere har noen studenttilbud? Isåfall, hvordan er prisene i forhold til Combitel sine? Lenke til kommentar
tormichael Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Hei. Kan du gi et estimat av hvor mange sms/mms det er snakk om pr dag? Denne talereklamen, vil det føre til at det tar lengre tid fra du slår telefonnummeret du skal ringe til, til du faktisk får svar? dvs at du ikke kobles videre før du har hørt reklamesnutten... Lenke til kommentar
Romy Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Hei er det noe fortsatt vits med å velge ut en operatør. Altså Hva er billigere enn OneCall? Jeg er stolt av OneCall faktura. Hva er evt ulempe med OneCall? Jeg har ikke opdaget noe hitil! Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Sendte mail til NetCom på fredag, enda ikke fått svar, kan de klare det på en uke? vil ikke tro det! Det skakke værra mulig >_< Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Vel, på mail- support synes jeg fikk et ganske raskt svar av Telenor i forrige uke. Da fikk jeg et hyggelig svar etter et par timer etter jeg sendte inn henvendelsen min. Når jeg hadde NetCom så var vanlig vente tid ofte alt fra 2 til 8/9 virkedager før jeg fikk svar. Hvis jeg fikk et svar da. Et moment som jeg vektla mye når jeg skifta operatør. Lenke til kommentar
convak Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Hei. Kan du gi et estimat av hvor mange sms/mms det er snakk om pr dag? Denne talereklamen, vil det føre til at det tar lengre tid fra du slår telefonnummeret du skal ringe til, til du faktisk får svar? dvs at du ikke kobles videre før du har hørt reklamesnutten... Hei, jeg har hatt abonnementet siden 21. og har ennå ikke sett eller hørt noe til reklame.. Lenke til kommentar
CoaX- Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 hallo! flere som har fått brev fra advokatfirmaet sylte? de påstår jeg skylder de 600 kroner som jeg hadde utestående fra killbill da nutel gikk konkurs jeg har selv passet på å ikke overskride den 500 minutters grensen, og oversteg kanskje sms grensen med noen hundre sms. hvordan får de dette til å bli 600 når prisene skulle være slik: Årsavgift Kr. 399,- Månedsavgift Kr. 0,- Bindingstid Ingen 500 gratis ringeminutter / mnd. inkludert oppstart utover 500 min - 0,79 pr.min. - oppstart pr. sam. kr. 0,69 1000 gratis SMS / mnd utover 1000 SMS - 0,39 pr. sms MMS 1,99 pr. MMS 3G/GPRS 14,99 pr. MB Videosamtale 2,79 pr. min - oppstart pr. sam. 0,99 ???? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg