steinrr Skrevet 24. august 2007 Rapporter Del Skrevet 24. august 2007 (endret) Legger ut enda et bilde fra serien i fra Sachsenhausen. Dette bildet er tatt i likhuset, og bearbeidet i Adobe Lightroom for å fange den rette stemningen. Canon EOS 20D, EF 17-40, f/4, 1/13, 17mm, ISO 1600 http://www.risa-home.com/pub_pics/Sachsenhausen_web-9.jpg Endret 24. august 2007 av steinrr Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 25. august 2007 Rapporter Del Skrevet 25. august 2007 Dyster stemning. Jeg blir litt forstyrret av vinkel du holder kamera. Minner meg litt om når vi var i "dusjen" på arbeidsleiren i Theresienstadt, der var likhuset bare en liten bod. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 25. august 2007 Rapporter Del Skrevet 25. august 2007 (endret) fint og stemningsfullt, savner dog et bilde som utnytter linjene i rommet, gulv, tak, vegger, søyler Endret 25. august 2007 av Henrik2k Lenke til kommentar
steinrr Skrevet 25. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. august 2007 Håpet litt at flekkene på golvet skulle danne en diagonal inn i rommet og gi den som ser på lyst til "å kikke rundt kanten" og lure på hva som skjuler seg lenger inne... Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 25. august 2007 Rapporter Del Skrevet 25. august 2007 Kjenner jeg ble litt svimmel av vinkelen. Også synes jeg du kunne ha croppet litt i bunn, event. satt deg litt mer ned for å få litt mer dybde i bildet. Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 25. august 2007 Rapporter Del Skrevet 25. august 2007 (endret) Synes bildet er flott, flekken på gulvet danner en slags diagonal inn i rommet, men vinkelen utgjør som mange andre påpeker en litt rar effekt (i det at den nesten gjør meg svimmel). På den annen side er motivet så historisk signifikant, og dette rommet representerer jo en stor grusomhet, så det at man føler seg litt "uvel" av å se på det - ja, det forsterker det sanselige intrykket. Og det ser jeg på som positivt! (hmm ved ettertanke:) Ett spørsmål - den flekken som er på gulvet, den ser ut som at den renner "mot" kamera", at laveste punkt på gulvet liksom er bak kamera? Får liksom ikke den diagonalen til å danne en inngang i bildet, snarere en utgang.? edit: leif typo, og de Endret 25. august 2007 av KRZT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå