Gå til innhold

Butikk som selger ølglass?


Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Nå er sommeren over og det er tid for å trekke innendørs for vorspiel eller bare ren nytelse av en kald pils. Da trenger man gjerne et godt, eller allers helst, flere gode ølglass.

 

Jeg har søkt litt i Google men finner ingen butikker som selger ølglass. Når jeg tenker på ølglass tenker jeg store glass, helst halvliterglass og gjerne dekorert med et eller annet ølmerke.

 

Drømmen hadde selvfølgelig vært et CB ølglass, da jeg er stor fan av CB øl.

 

Er det noen som vet om en slik nettbutikk?

Evt. en butikk i Bergen som selger ølglass?

 

Tusen takk for alle svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kanskje litt langt til CB i Kristiansand men der har de(hadde iallefall for ca halvt år siden) fabrikkutsalg, der solgte de glass i mange størrelser og fasonger. tror de hadde pils og slikt der også.

 

kanskje de har noe av det samme på lokalbryggeriet der oppe... hansa? er de som eier CB så kanskje de har CB glass vis de har et slikt "fabrikkutsalg".

Lenke til kommentar
Drømmen hadde selvfølgelig vært et CB ølglass, da jeg er stor fan av CB øl.

9344691[/snapback]

Jeg mener ikke å oppfordre til tyveri, men om du finner en bar som serverer CB-pils har de CB-glass også. Disse får de gratis fra bryggeriene som sponser baren/restauranten, altså taper de intet på om du sniker med deg et ut. Jeg har gjort dette mang en gang(vet jeg ikke er den eneste) og de bak bardisken har aldri fått det med seg/brydd seg. Som sagt, utestedene får glassene gratis med en gang flere trengs. Bare et lite, halvkriminelt tips.

 

edit:

Er dette for mye for moderatorene å svelge, kan de slette innlegget mitt. Men si gjerne ifra om dere gjør det.

Endret av Nyhus
Lenke til kommentar
Drømmen hadde selvfølgelig vært et CB ølglass, da jeg er stor fan av CB øl.

9344691[/snapback]

Jeg mener ikke å oppfordre til tyveri, men om du finner en bar som serverer CB-pils har de CB-glass også. Disse får de gratis fra bryggeriene som sponser baren/restauranten, altså taper de intet på om du sniker med deg et ut. Jeg har gjort dette mang en gang(vet jeg ikke er den eneste) og de bak bardisken har aldri fått det med seg/brydd seg. Som sagt, utestedene får glassene gratis med en gang flere trengs. Bare et lite, halvkriminelt tips.

 

edit:

Er dette for mye for moderatorene å svelge, kan de slette innlegget mitt. Men si gjerne ifra om dere gjør det.

9389049[/snapback]

Så du sier at det er greit å stjele fra bryggeriene?

Lenke til kommentar
Så du sier at det er greit å stjele fra bryggeriene?

9389740[/snapback]

Har jeg skrevet det er greit å stjele i det hele tatt?

 

Bryggeriene har gitt fra seg glassene og ser aldri snurten av de igjen uansett hva som skjer, altså taper de ikke på det. En viss mengde glass på inn før eller siden uansett. Som sagt, jeg mener ikke å oppfordre til tyveri - da det er galt uansett hvem og hva en tar fra/tar.

 

edit:

men det får jo an å spørre om å få kjøpe fra dem. Men jeg prøver Hansa sittt fabrikkutsalg i første omgang...

Har gjort det flere ganger, får bare beskjed om at jeg skal ta med meg et uten at de bak kassa "vet om det" eller "ser det".

Endret av Nyhus
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Herregud.. Det er jo ikke noe stress å ta med seg ett ølglass hjem fra byen da..

 

For "Vår" del så var det mest i fjor vi dreiv med det.. Uansett, hver helg var det konkurranse om å få med seg flest glass.. ikke noe vi bestemte på forrhånd, men telte alltid glassene etterpå.. selvfølgelig var det jentene som vant med vesker :)

 

Det er både skikkelig gøy, og gratis?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...