Gå til innhold

Overheting på Xbox360 Rattet

skever

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Haha! Jeg blir ærlig talt fasinert over hva Microsoft klarer å få til å overopphete, nå er det egentlig på tide at de begynner å teste produktene sine skikkelig før de slippes ut på markedet.

Microsoft bør på dette tidspunkt begynne å bli bekymret for sitt omdømme som hardwareprodusent.

Lenke til kommentar
Den overoppheter ikke. Det er strømforsyningen som er dårlig. Les før man skriver.

9342816[/snapback]

Jo, det er en komponent i rattet som overoppheter. Men dette skjer kun når man bruker strømforsyningen (SELVFØLGELIG), fordi det er kun da motstands motoren er aktiv!

"While operating in battery mode, the force feedback feature will not be available. Once retrofitted, owners may run the Wheel using AC power and reactivate this feature."

Les før du skriver selv :p

Endret av galmania
Lenke til kommentar

Hva skjer egentlig om jeg sender inn det skjemaet? Sender de en ny strømforskyning i posten? Eller en del til rattet:-s Kan jo ikke montere det selv heller...

Er andre gangen de må sende meg en ny strømforskyning i så fall. Skjedde jo på den originale xboxen også...

Lenke til kommentar
Jo, det er en komponent i rattet som overoppheter. Men dette skjer kun når man bruker strømforsyningen (SELVFØLGELIG), fordi det er kun da motstands motoren er aktiv!

Joda, men det er ikke pga mangel på vifter eller luftsirkulering. Det er deler som ikke helt liker strømmen de får, og er da heller noe jeg vil kalle en defekt enn overoppheting.

Lenke til kommentar
Hva skjer egentlig om jeg sender inn det skjemaet? Sender de en ny strømforskyning i posten? Eller en del til rattet:-s Kan jo ikke montere det selv heller...

Er andre gangen de må sende meg en ny strømforskyning i så fall. Skjedde jo på den originale xboxen også...

9346618[/snapback]

Har ikke noe med strømforsyningen å gjøre. Du må sende inn rattet for å få byttet ut denne delen (som antakelig har noe med motoren å gjøre). Før du får gjort det anbefaler microsoft å ikke bruke strømforsyning slik at du kobler ut "motstands motoren(e)"

Endret av galmania
Lenke til kommentar

Joda, men det er ikke pga mangel på vifter eller luftsirkulering. Det er deler som ikke helt liker strømmen de får, og er da heller noe jeg vil kalle en defekt enn overoppheting.

9346789[/snapback]

Er ikke første gang noe med "force feedback" blir overopphetet eller motorer brenner. Det er rett og slett en motor eller en annen komponent i denne elektronikken som ikke takler bruken.. (noen ratter jo hardere enn andre) Er jo motorer som jobber i mot deg hele tiden når de er aktivert. Tviler på at dette skjer uten at rattet virkelig brukes!

Endret av galmania
Lenke til kommentar

9346618[/snapback]

Regner med du får nærmere beskjed om hva som skjer, kanskje du får en boks i posten som du skal sende tilbake rattet til, evt. ny strømforsyning, tviler på at du må begynne å montere i rattet, selv om folk flest klarer sikkert dette like bra som MS sin hardware-avdeling. ;)

Leste ikke så nøye på det siden jeg ikke har 360. :-/

MS bør skjerpe kvalitetskontrollen synes jeg. :)

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...