Gå til innhold

skate. video og bilde tråden


scribbleh

Anbefalte innlegg

Da var skate i hus :!:

dette er det beste spillet jeg har spilt! og mange lager filmer og tar bilder så hvorfor ikke dele dem med resten av folket:D

 

Guide for å fikse skate.reel (hvis du har problemer)

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

1. første gang dere spiller demoen/spillet så får dere en mail som du skal gå igjennom for å linke gamertaggen din til din EA account. Det hadde ikke jeg gjort så da kan dere få mailen på nytt ved å klikke på linken nederst på denne quoten.

jeg anbefaler at dere leser den også for det forklarer alt kanskje litt bedere.

Question

How do I link my Gamertag to my EA account?

 

Answer

In order to link your Gamertag to your EA account you will first need to ensure that the e-mail address is the same for both your Gamertag and the ea.com account with which you would like to link it.

 

After you have confirmed that the e-mail address is the same for both, you will then link the Gamertag to your EA account.

 

* The process of linking your Gamertag to your EA account can be found here.

 

2. når du har fått mail så gå igjennom og husk att mailen du har laget EA accounten din med MÅ være den samme som du har registrert gamertagget ditt med. VIKTIG!

 

3.etter du har gjort dette så skal du gå inn på din EA account og skifte persona. ( i mitt tilfelle så var det en ny persona der som het scribbleh og var av typen xbox gamertag.)

 

4.skift til den gamertag personaen og gå inn på skate.reel så skal du være logget inn som gamertagget ditt

 

håper det funker for dere

Endret av effortfilm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
her er en random fyr som gjør en heelflip til wallride.. i tittelen står det kickflip men det er en heelflip.

Gjorde akkurat det samme som han før i dag, bare på den stolpen som er til venstre for den han gjør det på :)

 

 

--------

Hvorfor får jeg ikke "signa inn" på den siden? Jeg registrerte meg nettopp, og trykker "sign in", men blir bare sendt tilbake igjen og ingenting skjer.

 

Btw: Når jeg spilte demoen før i dag, så hadde jeg ikke registrert meg på den siden, men jeg fikk fremdeleas fullført "uploaden" av både en video og ett bilde. Vil dette da ligge der når jeg få omsider logget meg inn?

 

EDIT: Jeg får ikke sett en eneste film i galleriet på den siden, ingenting vil dukke opp i det hele tatt....

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

dukka ikke opp noe når jeg var der heller men på den søke greia der kan man søke etter feks: kickflip, det var sånn jeg fant det klippet.

 

har litt problemer med account greiene jeg også :(

The first time you save a video or photo an email will be sent to the email address associated with your gamertag. Open the email and click the link to "link" your gamertag with your EA account. If you do not have an EA account, it will prompt you to create one
Endret av effortfilm
Lenke til kommentar
The first time you save a video or photo an email will be sent to the email address associated with your gamertag. Open the email and click the link to "link" your gamertag with your EA account. If you do not have an EA account, it will prompt you to create one

Dette har ikke skjedd med meg, noe som er veldig synd, ettersom jeg la ganske så mye arbeid inn i min film :(

EA, når de først klarte og lage ett bra spill, driter de seg ut på "service" til spillet istede ...

 

Sendte en mail til dem nå... håper på noen slags redegjørelse...

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Etter spillet deres Skate som er ute i form av demo på Xbox 360 nå har det blirr mye tull og kontoen min vil ikke virke ordentlig.

 

 

 

Som sagt spilte jeg Skate demoen til Xbox 360 tidligere i dag, og lagde meg en film inne i spillet ved hjelp av Skate.reel verktøyet der

Lastet den opp til web via spillet. Dette ble fullført og ingen problemer fra Xboxen, "Upload successful" sto det så fint.

 

 

 

Når jeg så gikk inn på "http://skate.share.ea.com/" for å se på denne filmen jeg lagde, så får jeg ikke logget meg inn.

Greit nok tenkte jeg, jeg hadde jo ikke registrert meg, så jeg registrerte meg via denne linken "https://profile.ea.com/duallogin.do?" på en mail som heter [email protected], ettersom det er den mailen Xbox Live Gamertagen min er registrert på tenkte jeg det var lurt og registrere samme mailen.

Jeg registrerte meg med brukernavn Lakuspakus og på allerede nevnte mail, men fikk fremdeles ikke logget meg inn på "http://skate.share.ea.com/"

 

 

 

 

Da gikk jeg inn på "http://eanorge.no" for å se om jeg fikk logget meg inn der. Det fikk jeg, via brukernavnet Lakuspakus.

Der ser jeg at brukeren min er registrert på denne mailen jeg sender fra nå ([email protected])

Jeg prøver da og gå tilbake til "http://skate.share.ea.com/" for å logge meg inn med [email protected], men det virker heller ikke.

 

Og etter litt leting etter svar på sidene deres finner jeg dette:

**The first time you save a video or photo an email will be sent to the email address associated with your gamertag. Open the email and click the link to "link" your gamertag with your EA account. If you do not have an EA account, it will prompt you to create one**

 

Problemet er jo nettop at jeg ikke har mottat en slik e-mail, i noen form, i min e-mail som er registrert på Xbox Live gamertag'en (altså [email protected]) Og ettersom jeg allerede har en konto som heter Lakuspakus ser det ut som at jeg aldri vil kunen benytte denne tjeneste?

 

 

 

 

Håper du skjønte hva jeg skrev, og ikke minst hva jeg mente.

 

Mvh lars.

 

 

 

Men synes denne var ganske naise.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Etter en frustrerende runde med leting på EA sine sider (makan til uoversiktlig drit) fant jeg dette:

Question

How do I link my Gamertag to my EA account?

 

Answer

In order to link your Gamertag to your EA account you will first need to ensure that the e-mail address is the same for both your Gamertag and the ea.com account with which you would like to link it.

 

After you have confirmed that the e-mail address is the same for both, you will then link the Gamertag to your EA account.

 

* The process of linking your Gamertag to your EA account can be found here.

Trykka meg så inn på den nederste linken der, skrev inn Gamertagen min, og neimen kom det ikke en email dettende ned i innboksen 2 sek senere.

Fulgte etter det som sto i Emailen og litt senere fikk jeg enda en mail:

Welcome Lakuspakus1!

Your Xbox Live Gamertag Lakuspakus is now linked to this EA Account Lakuspakus1.

Grunnen til at profilen min på EA.com heter Lakuspakus1 og ikke bare Lakuspakus, er at jeg har to profiler på to forskjellige mails. Lakuspakus er registrert på en annen mail, og Lakuspakus1 er registrert på samme mail som Xvbox Live Gamertagen min.

 

 

Så var det bare å se om det virker da..

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Nå har jeg ihvertfall fått logget meg inn på skate.reel (ikke spør hvordan, jeg aner ikke selv.)

Men jeg har en anelse om at jeg har registrert Gamertaggen min på feil mail inne på EA.com... noe som fører til at jeg ikke får uploadet noen filmer eller noe.

Sendte en mld til en komps nå og ba han Uploade ett bilde fra min Xbox Live profil ( min xbox er til rep) for å se om det virker.

 

Krysser fingrene, men det ser mørkt ut, ettersom det jeg hadde uploadet allerede ikke er her...

Lenke til kommentar

For de av dere som klarer og logge dere inn, gå inn på "my stuff" -> "Profile"

... Står usernamet deres der som "Gamertag_xbox360"? Altså med navnet først etterfulgt av _xbox360?

 

 

Full historie... og beklager dårlig engelsk :p

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Ok, so I have a little story for you guys... here we go.

 

When I first registered on EA.com, which is a long time ago, I used my [email protected] email account to register an account named Lakuspakus on EA.com.

When I played the Skate demo i fooled around with the Skate.reel stuff, and successfully uploaded a video and a photo (on my xbox 360 screen it said upload successful)

 

Thats where the trouble starts, see, my Xbox Live Account is registered on an another email which name is "[email protected]"

When I first couldnt log into Skate.Reel I thougth it was because my EA account had a different mail than my gamertag, so I decided to register a new one, on the same mail as I used for Xbox Live.

That didnt work either, as I still couldnt get into the Skate.Reel to watch my video.

 

Some hours passed as I looked for a solution, and ina couple of hours i had managed to link my new EA account to my old one, and my Gamertag to the old one, so I chose my Xbox Live Account as my active persona.

Last nigth I still couldnt get into Skate.Reel, but an hour ago I suddenly saw myself logged into Skate.Reel with the Lakuspakus@hotmail EA account.

 

I was still thinking, as i couldt watch my video, that the reasen may be that the XBox Live Account mail and the EA account mail didnt match up. (EA account was registered on Lakuspakus@hotmail and the Xbox Live Account was registered on Gandy_mith@hotmail)

So i logged into the EA profile I had successfully logged into Skate.Reel with, and changed the e-mail to [email protected].

 

 

Now I can log into Skate.Reel, but I can't find my video :S

Is it normal that my username in the "Skate.Reel profile" is Lakuspakus_xbox360" when Lakuspakus is my Gamertag?

 

Did anyone understand a wordof what I was trying to say? And could anyone please help me, I wanna know if i went trhough all this trouble just to end up screwed....

(btw I'm from Norway so excuse my poor english)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...