Vertical^ Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Jeg har sett en god del som bare har strikk rundt leggen... Men hvorfor en strikk? Har hørt at det er mote, og har sett en som brukte strikken fornuftig i hvert fall. Hun hadde brettet opp buksa, men noen ganger på meg når jeg bretter opp buksa litt, detter det bare ned igjen. Så hun hadde brukt strikk for og holde den sånn. Men skjønner ikke hva som er så inn med det.. Noen som vet? Vet ikke om det er lov til og tha 2 temaer. Men prøver ihvert fall Hva synes dere om Crocs sko eller hva det heter.. ? Jeg synes de er helt forferdelige, men det er vel smak og behag. Og det værste med det var at på 17.mai så jeg en mann med bunad, som hadde oransje Crocs! Takker for svar! Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Jeg har sett en god del som bare har strikk rundt leggen... Men hvorfor en strikk? Har hørt at det er mote, og har sett en som brukte strikken fornuftig i hvert fall. Hun hadde brettet opp buksa, men noen ganger på meg når jeg bretter opp buksa litt, detter det bare ned igjen. Så hun hadde brukt strikk for og holde den sånn. Men skjønner ikke hva som er så inn med det.. Noen som vet? Vet ikke om det er lov til og tha 2 temaer. Men prøver ihvert fall Hva synes dere om Crocs sko eller hva det heter.. ? Jeg synes de er helt forferdelige, men det er vel smak og behag. Og det værste med det var at på 17.mai så jeg en mann med bunad, som hadde oransje Crocs! Takker for svar! 9332056[/snapback] Hvorfor alle går med strikk? Folk klarer ikke å kjøpe klær som passer, og det var sikkert noen staselige gutter i oslo, med rosa hårbånd og hele pakka som fant ut at de kunne bruke strikk.... Personlig synes jeg det er stygt, og vil aldri gå med det... Og oransje crocks til bunad? Det får meg nesten til å spy Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Hater begge deler 9332820[/snapback] Hater spesielt crocs, utrolig unødvendige sko som overhodet ikke ser bra ut. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 De fleste tar og bretter buksen opp og setter strikk rundt fordi buksen ikke skal slenge sånn. Men på leggen har jeg ikke hørt om.. Crocs er uansett stygge. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Hater begge deler 9332820[/snapback] Hater spesielt crocs, utrolig unødvendige sko som overhodet ikke ser bra ut. 9332934[/snapback] Crocs er bra for folk som gir faen i hvordan de ser ut og har lyst på billige sommersko som er gode og gå i. (Det vil si campingturister og annet pakk.) Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Hater begge deler 9332820[/snapback] Hater spesielt crocs, utrolig unødvendige sko som overhodet ikke ser bra ut. 9332934[/snapback] Crocs er bra for folk som gir faen i hvordan de ser ut og har lyst på billige sommersko som er gode og gå i. (Det vil si campingturister og annet pakk.) 9337195[/snapback] så sant så sant! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 22. august 2007 Forfatter Del Skrevet 22. august 2007 Er helt enig med dere alle sammen! Skjønner det ikke. Crocs er jo så utrolig stygt! Og han mannen med bunaden! Men, mange bruker strikk, og noen sånn hårstrikk. Det er jo smart og bruke dne viss man har brettet buksa, og for og holde den oppe. Men noen tar det bare rundt buksa siden det er "mote" og "kult" Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 (endret) Irriterer meg også med folk som har strikk rundt bena. Merker også at det er mange av de som nettop har begynt VG1 som bruker dette, er ikke så utbredt blandt VG2 og VG3. Man kan da kjøpe bukser som passer Endret 22. august 2007 av DeathCab Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 strikk rundt beinene brukes vel av hele den norske marinen til å holde buksebeinet over støvlene faktisk. men det har noe med at de ikke har standard feltuniform med snøring og slikt i. men crocs ja. ikke bra. iallefall ikke til bunad. hehe Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Strikk rundt buksebenet brukte jeg da jeg syklet, hvis ikke så satte buksa seg fast i kjedet. Bortsett fra det synes jeg det har lite hensikt. Crocs - Forferdelig stygge men behagelige. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Jeg har alltid hatet crocs og kommer alltid til å hate dem. Jeg blåser i hvor behagelig de er. Det ser helt grusomt ut! Man ser rett og slett ut som en klovn. Slik som han Ronal Mcdonal eller hva han heter. Også de skrekkelige fargene da. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 er ikke så utbredt blandt VG2 og VG3. 9338945[/snapback] Det er ingen som går VG3 før til neste år. Strikk rundt buksebeina er greit, hvis man bretter opp kanten, sånn at strikken kommer bak buksa, og ikke er synlig. Alt annet er utrolig stygt. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Strikk bryt jeg meg ikke om, vises ikke uansett. Men Crocs er helt ekstremt stygt, og med bunad enda mye værre! Lenke til kommentar
Panic Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Crocks er forferdelige ja! Var i Danmark i sommer og annenhver butikk der solgte slike sko. Så ekstremt mange folk som brukte dem også... Tragisk Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 23. august 2007 Forfatter Del Skrevet 23. august 2007 Strikk bryt jeg meg ikke om, vises ikke uansett. Men Crocs er helt ekstremt stygt, og med bunad enda mye værre! 9344599[/snapback] Ja! Måtte spy når jeg så det! Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Strikk rundt beinet er så oppbrukt. Enig med de som sier at det er bare noe som noen ahr funni på fordi de har bukser som ikke passer e.l. Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Ingen som ser den fjerneste mulighet for at noen faktisk LIKER å gå med strikk? Det får buksa til å se baggy ut, og selv om ikke dere liker det, så liker andre det. Det bryr vel faen ikke deg om noen går med strikk? Og det greiene med å kjøpe bukser som passer har ingenting med saken å gjøre, og å ikke gjøre noe som helst med buksen ser en del ganger uhårvelig stygt ut. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 I don't care om folk liker å gå med det eller ikke, det er svett. Noen liker å gå med nazikors på skuldern, men selvom de liker det betyr ikke det at andre liker det. Smaken er som baken, den er delt i to. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Det bryr vel faen ikke deg om noen går med strikk? 9349555[/snapback] Vel, det er vel lov å diskutere det? Det er absolutt lov å komme med sine meninger om forskjellige moter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå