Gå til innhold

Strikk rundt leggen? Og Crocs sko


Anbefalte innlegg

Jeg har sett en god del som bare har strikk rundt leggen... Men hvorfor en strikk? Har hørt at det er mote, og har sett en som brukte strikken fornuftig i hvert fall. Hun hadde brettet opp buksa, men noen ganger på meg når jeg bretter opp buksa litt, detter det bare ned igjen. :roll:

 

Så hun hadde brukt strikk for og holde den sånn.

 

Men skjønner ikke hva som er så inn med det.. Noen som vet?

 

Vet ikke om det er lov til og tha 2 temaer. Men prøver ihvert fall :p

 

Hva synes dere om Crocs sko eller hva det heter.. ? :hmm:

 

Jeg synes de er helt forferdelige, men det er vel smak og behag. Og det værste med det var at på 17.mai så jeg en mann med bunad, som hadde oransje Crocs! :ermm::nei:

 

Takker for svar! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har sett en god del som bare har strikk rundt leggen... Men hvorfor en strikk? Har hørt at det er mote, og har sett en som brukte strikken fornuftig i hvert fall. Hun hadde brettet opp buksa, men noen ganger på meg når jeg bretter opp buksa litt, detter det bare ned igjen. :roll:

 

Så hun hadde brukt strikk for og holde den sånn.

 

Men skjønner ikke hva som er så inn med det.. Noen som vet?

 

Vet ikke om det er lov til og tha 2 temaer. Men prøver ihvert fall :p

 

Hva synes dere om Crocs sko eller hva det heter.. ? :hmm:

 

Jeg synes de er helt forferdelige, men det er vel smak og behag. Og det værste med det var at på 17.mai så jeg en mann med bunad, som hadde oransje Crocs! :ermm:  :nei:

 

Takker for svar!  :thumbup:

9332056[/snapback]

 

Hvorfor alle går med strikk? Folk klarer ikke å kjøpe klær som passer, og det var sikkert noen staselige gutter i oslo, med rosa hårbånd og hele pakka som fant ut at de kunne bruke strikk....

Personlig synes jeg det er stygt, og vil aldri gå med det...

 

Og oransje crocks til bunad? Det får meg nesten til å spy

Lenke til kommentar
Hater begge deler

9332820[/snapback]

Hater spesielt crocs, utrolig unødvendige sko som overhodet ikke ser bra ut.

9332934[/snapback]

Crocs er bra for folk som gir faen i hvordan de ser ut og har lyst på billige sommersko som er gode og gå i. (Det vil si campingturister og annet pakk.)

9337195[/snapback]

så sant så sant! :dribble:

Lenke til kommentar

Er helt enig med dere alle sammen!

 

Skjønner det ikke. Crocs er jo så utrolig stygt! Og han mannen med bunaden! :sick:

 

 

Men, mange bruker strikk, og noen sånn hårstrikk. Det er jo smart og bruke dne viss man har brettet buksa, og for og holde den oppe. Men noen tar det bare rundt buksa siden det er "mote" og "kult" :thumbdown:

Lenke til kommentar

Ingen som ser den fjerneste mulighet for at noen faktisk LIKER å gå med strikk?

 

Det får buksa til å se baggy ut, og selv om ikke dere liker det, så liker andre det. Det bryr vel faen ikke deg om noen går med strikk?

 

Og det greiene med å kjøpe bukser som passer har ingenting med saken å gjøre, og å ikke gjøre noe som helst med buksen ser en del ganger uhårvelig stygt ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...