kirill Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Jeg var i førstegangstjeneste i Porsangermoen ifjor. HV-Jeger. Der tok jeg skarpskytter kurset. Noen som vet om d er mulighet for meg å verve meg som grenader med håp om utenlandstjeneste? Jeg ble 23 år i år. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Jeg var i førstegangstjeneste i Porsangermoen ifjor. HV-Jeger. Der tok jeg skarpskytter kurset. Noen som vet om d er mulighet for meg å verve meg som grenader med håp om utenlandstjeneste? Jeg ble 23 år i år. 9330523[/snapback] Ser ingen problemer med det - bare ta det direkte med TMBN. FAQ TMBN Lenke til kommentar
Kaffegriner Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Ja, du kan melde deg som grenader i Telemarksbataljonen, hvis du requester det kan du bli sendt til afganistan.. www.forsvaret.no / www.mil.no www.telemarksbataljonen.no Lenke til kommentar
kirill Skrevet 22. august 2007 Forfatter Del Skrevet 22. august 2007 Takker for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå