Faktum1 Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Hei Lurte på om dere har noen gode tips til hvordan man kan unngå støv på rommet. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 tørke støv og vaske jevnlig... eller så kan du ta på beskyttelses drakt, og montere en luftsluse i døren eller noe sånn Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Mener å huske at elektriske ting trekker til seg støv ( magnet greier), så dropp strøm. Men ellers vill det komme uansett. Med mindre du har sluse osv Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Støvet kommer fra kroppen din, så det hjelper ikke med sluse hvis du ikke har på deg beskyttelsesdrakten hele tiden. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Par ting man kan gjøre: -Konstant støvsuging og støv tørking -Slutte å bruke rommet -Bruke sånn drakter som de har i clean room Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Har en vedovn på rommet som jeg aldri bruker, det er reine hybelkanin magneten samma er senga og.. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Planter og slik trekker mye støv også. Prøv å lufte ofte? Vært artig med en ting som hadde høy støv tilltrekningskraft som man kunne ha hatt i rommet. Å da hadde du bare måttet støvsuge den gjenstanden. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Hm, en kule med mye statisk elektristet hadde vel funka, men risikerer å ødelegge elektronikk hvis du er uheldig da. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Kun en måte å unngå støv: Bygge rommet ditt inn i et vakuumkammer for så å suge ut all luft, og aldri gå inn dit. Det er eneste måten å unngå det. Du må nok bare vaske å rygge. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 90% av alt støv, er gammel hudrester. Lenke til kommentar
Faktum1 Skrevet 21. august 2007 Forfatter Del Skrevet 21. august 2007 Mange takk til de som svarte seriøst her , noen andre seriøse forslag? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Jeg sliter ogsa med stov. Etter en uke er det et lag med stov over hele skrivebordet og over skjermene. Inni switchen er det en god del med stov, og pa gulvet har jeg et gratt teppe. *begynne a lage vakum* Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Hm, vet ikke om det finnes en vifte eller noe med luftfilter. Hvis man hadde hat det ville viften dratt opp mye av støvet før det la seg og lagt støvet i filteret. Kjøp AC^^ Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 (endret) Air Condition. *begynne a lage vakum* :!: Lykke til! Endret 23. august 2007 av Xecuter88 Lenke til kommentar
V-by Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Hvor selger de slik støvsuger som støvsuger av seg selv? Det hadde kanskje vert en god ide. Men kan faen meg ikke skjønne hvor alt støvet mitt kommer fra. Vasker rommet jevnlig, men etter noen dager er det like mye støv... Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) Noen som har funnet opp en søt maskin som bare står og suger støv fra lufta? En liten boks som står og filtrerer luft... burde vel finnes? EDIT: http://www.verktoyas.no/rogaland/stavanger...99?OpenDocument Meh... Hvorfor så dyr..? Endret 21. juni 2008 av J-Core Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Støvsug og tørk støv gjenvlig. Et tips kan være å ikke ha så mye unødvendig dill-dall som kun står og samler støv. Sviffer duster fungerer perfekt til tørke støv, rask og effektiv. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Vel, bor man midt i byen så vil daglig støvtørk ikke være fåfengt. Her jeg bor kan man tørke støv om morgen for å så kunne observere et fint lite og tydelig støvlag på kvelden på flaten man gjorde ren tidligere. Swiffer får absolutt brynt seg, for å si det sånn... Har bodd uti bygde-Norge, og det er utrolig hvor lang tid man kan bruke mellom støvtørkene der sammenlignet med byen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå