OBERST Skrevet 20. august 2007 Rapporter Del Skrevet 20. august 2007 Vel som topic sier lurer jeg på om jeg skal få skaffa meg Xbox360. Har akkurat fått oss ny flatskjerm/plasma. Det jeg trenger er vel 2 trådløse kontroller (helst) og kanskje harddisk er ikke så viktig. Grunnen til at jeg kjøper xbox360 er vel pga Halo 3, og en del andre artige spill. Hvilken pakke skal jeg velge? Core og bare kjøpe 2 trådløse? Og så leste jeg litt om priskuttet til fredag, er det billigere i butikker og nett? Ville gjerne hatt en link til et sted som dere trur blir realativt billig. -Leecha- Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. august 2007 Rapporter Del Skrevet 20. august 2007 Elkjøp er billig fra før, og blir nok billigere hvis de er oppdatert på prisene. Men vent til fredag som du sa ja. Eller du kan importere fra Japan, der koster en Core 86pund Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 20. august 2007 Rapporter Del Skrevet 20. august 2007 Kjøp Premium konsollen, den med harddisk. Noen spill krever harddisk, harddisk trenger du for å lagre, og Xbox1-spill krever harddisk. Premium konsollen leveres med HD-kabler og trådløs kontroller, Core leveres med kompositt-kabler (fryktelig på HD-skjerm) og kontroller med ledning. Elkjøp har alltid vært ganske billig på Xbox 360, stikk innom der om en ukes tid og se etter den hvite esken merket Xbox 360. Lenke til kommentar
OBERST Skrevet 20. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. august 2007 Takk for raske svar, regner med at det blir Premier utgaven da, men fulgte det med to trådløse kontroller eller en? Som du sier kjekt med harddisk må jo ha et sted hvor alle tinga er lagret. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 20. august 2007 Rapporter Del Skrevet 20. august 2007 Kjøp Premium på nærmeste Elkjøp for 2495,-. Premium kommer med en trådløs kontroller, men kjøp batteripakke og lader i tillegg. Harddisk er essensiellt for bruk av 360. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 20. august 2007 Rapporter Del Skrevet 20. august 2007 Leveres med kun en trådløs ja. Harddisken kan du jo også legge inn demoer og (snart) leide helaftens filmer gjennom Xbox Live. Lenke til kommentar
OBERST Skrevet 20. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. august 2007 Okei, så om jeg skal ha to trådløse trenger jeg to batterier og en lader, right? Er ca en times tid til elkjøp så får tenke på å ta turen opp en dag og sjekke. Kunne ha ringt butikken på forhånd og hørt om de hadde noen igjen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 20. august 2007 Rapporter Del Skrevet 20. august 2007 Korrekt. Kjøp Quick Charge Kit istedet for Play & Charge Kit, jeg synes iallefall quick chargen er mer praktisk. Lenke til kommentar
HanAndreTomaten Skrevet 20. august 2007 Rapporter Del Skrevet 20. august 2007 jeg har tenkt på å kjøpe meg en slik en jeg oxo... men jeg hørte noe om at de komer til å gå ned i pris nå snart? fettern min sa at den koster mer nå enn den gjorde da den var ganske ny? noen andre hørt om det? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. august 2007 Rapporter Del Skrevet 20. august 2007 Som alt annet går ting ned i pris over tid, og disse har vært i salg i 2 år nå så... Men at de går mer ned i pris de neste dagene tviler jeg veldig på. Selve konsollene derimot får jo en reduksjon i pris på fredag som du nevnte selv. Lenke til kommentar
HanAndreTomaten Skrevet 20. august 2007 Rapporter Del Skrevet 20. august 2007 hvor mye trur'u de kommer til å koste, sånn alt i alt da? Lenke til kommentar
OBERST Skrevet 20. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. august 2007 (endret) Nå ligger premium på 2995.- på komplett.no, men en her sa den ligger på 2499.- på elkjøp sine butikker. Så ikke vet jeg, men skal ta en tlf til elkjøp å høre. Endret 20. august 2007 av Leecha Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 20. august 2007 Rapporter Del Skrevet 20. august 2007 er det harddisk på 360core? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 20. august 2007 Rapporter Del Skrevet 20. august 2007 er det harddisk på 360core? 9323249[/snapback] Nei. Den må kjøpes utenom, du kan evt. kjøpe minnekort. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 20. august 2007 Rapporter Del Skrevet 20. august 2007 okei, så det går fint å bruke en annen hdd? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 20. august 2007 Rapporter Del Skrevet 20. august 2007 okei, så det går fint å bruke en annen hdd? 9323710[/snapback] Nei. Eksterne harddisker kan kun brukes til å lese av musikk, bilder og video. Du må nok punge ut for MS sin Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 20. august 2007 Rapporter Del Skrevet 20. august 2007 okei, måtte bare vite det. takk for opplysingen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå