Gå til innhold

Jomfrukjøp av XBOX 360


Cigarette

Anbefalte innlegg

Hei Xbox folk:)

Jeg har nå bestemt meg får å gå til innkjøp av en Premium pakke! Den skal hovedsaklig brukes med gutta under sosialkvelder med pizza, og gode venner! Og jeg har et par punkter jeg lurer på;

 

* Når jeg bestiller 3 ekstra kontroller, er det stor forskjell på trådløs og de med trå? er de verdt 100 kroner ekstra?

 

* Hvilke spill bør jeg kjøpe? skal selvsagt kjøpe Gears of War, da dette tydeligvis er flaggskipet, men har dette spillet mulitplayer? Nevn gode multiplayer tittler, alt fra fotball til voldsspill:)

 

Håper på gode konstruktive svar;;) Takk på forhånd :):)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke testa Gears i flerspiller på én konsoll. Men hvis du skal spille split screen med gutta hjemme hos deg tror jeg ikke Gears er det beste spillet da. Jeg tror Halo 3 vil bli veldig bra på flerspiller. Både online og offline. Hvis du skaffer deg XBL Gold så kan du jo ta alle 3, 4 på samme konsoll og spille online sammen.

 

Bomberman (XBLA) kan spilles 4 stk på én konsoll. Det er veldig morsomt. Der kan du også ta å spille på Xbox Live, som er enda bedre. (eller en kombinasjon som med H3).

 

Jeg spiller sjeldent split screen så jeg har ikke så mange tips. Spiller dog mye online. Og det er mange spill til 360 som er morsomme via Live.

Lenke til kommentar

Når vi først er inne på lokal multiplayer for over to personer, lurte jeg litt på om Fuzion Frenzy 2 er noe å satse på? Ser at det ikke akkurat topper statistikken hos de fleste spillanmeldere, men demoen virket rimelig festlig i godt lag hvor kjapp underholdning står på tapeten. Noen som har erfaring med FF2, eller finnes det evt. et lignende spill(altså lokal multiplayer for flere enn 2 personer) på x360?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Vedr. kontrollene så vil jeg si at ja, det er stor forskjell på de trådløse og de uten tråd. Om du har tenkt til å sitte å spille i lag med kompiser, er det greit å kunne sitte godt tilbakelent i sofaen uten å måtte bekymre seg over at ledningen blir for kort.

Husk å kjøpe Microsoft Xbox 360 Quick Charge Kit og Xbox 360 Rechargeable Battery Pack i tillegg.

 

Av lokal multiplayer så kommer det jo ann på hvilke typer spill dere liker, men Xbox Live Arcade har mange gode småspill og Xbox 360 har også et godt utvalg av sportspill som gjør at du klarer å finne noe nesten uavhengig av hvilken sport du liker. Guitar Hero er så absolutt å anbefale, da det er en sikker vinner innenfor partygames.

 

En grei pekepinn kan være å gå til Metacritic og se hva spillet du vurderer å kjøpe har fått der, da de samler inn alle reviews og viser en gjennomsnittsscore.

Lenke til kommentar

Må bare nevne at Gears of War kun tar 2 player på splitscreen. Jeg anbefaler deg å skaffe deg Call of Duty 2 om du skal spille 4 player på splitscreen. Call of Duty 3 er også veldig bra (kanskje bedre), men der er banene større. Du kan jo alltids spille 4 player splitscreen på Xbox Live med 20 andre. Tom Clancys Ghost Recon Advanced Warfighter 2 er også bra, og der kan du også ha 4 på splitscreen.

 

Når det gjelder Fuzion Frenzy 2 er det "litt" moro, men litt mange ensformige spill. Men alltid gøye å spille når man er 4.

 

Virker også som Bomberman Live skal være veldig bra med 4 player.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...