Gå til innhold

Ny Elite? Selge den gamle eller førstegangskjøp?

DonKristo

Anbefalte innlegg

Tenkte vi kunne se hvordan folk ser på Elite.

Derfor spør jeg: Skal du kjøpe den i tillegg til den gamle? Eller skal du selge den gamle osv...

Da kan vi se hvordan stemningen blandt forumets brukere er i forhold til Elite!!

Er det btw mulig å lage avstemning på denne??

Endret av DonKristo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommer garantert til å kjøpe en Elite. Mest pg.a det kosmetiske da jeg liker sort bedre enn hvitt/beige. Passer liksom bedre inn med resten av A/V systemet jeg har.

Elite'n blir forøvrig den tredje 360'n her i heimen. Startet med å kjøpe en Premium som gikk til helvete etter en mnd., men kona fikk tidlig GH II abstinenser så da var det bare å løpe å kjøpe en Core mens Premium'en var til rep.

Fortsetter det sånn har vi snart en 360 i alle rom:)

Endret av Sabbath
Lenke til kommentar

Premium og Elite er om ca2 måneders tid helt identiske, bortsett fra fargen (og prisen!)

Premium får nemlig HDMI, og får ny kjøleløsning.

Stillere DVD-drev kommer i alle Xbox 360'er og alle versjonene får 65nm prosessor når det kommer.

Og etter alt dette, går ikke Premium'en opp i pris slik som Elite'n.

Man kan også kjøpe 120GB HDD løst fra butikk.

Så med mindre du er villig til å betale 2000 for en svart X360 vil jeg råde til og vente.

(Spray Xboxen din svart ;))

Lenke til kommentar
Premium og Elite er om ca2 måneders tid helt identiske, bortsett fra fargen (og prisen!)

Premium får nemlig HDMI, og får ny kjøleløsning.

Stillere DVD-drev kommer i alle Xbox 360'er og alle versjonene får 65nm prosessor når det kommer.

Og etter alt dette, går ikke Premium'en opp i pris slik som Elite'n.

Man kan også kjøpe 120GB HDD løst fra butikk.

Så med mindre du er villig til å betale 2000 for en svart X360 vil jeg råde til og vente.

(Spray Xboxen din svart ;))

9315707[/snapback]

Er det ikke menigen at det skal komme en som heter ultimate? Samme som Elite bare hvit boks...?!

Bah... Uansett ser jo den svarte mye kulere ut da! Den hvite lyser jo opp hele stua... Som Sabbath skriver, så vil den absolutt passe bedre inn med resten av A/V utstyret i stua..... :thumbup:

Lenke til kommentar
Tror at om man skifter sidepanelene og baksiden, så bryter man garantien....

9319769[/snapback]

Det kan nok stemme ja, men som oftest er det jo kun fronten som er synlig. Jeg kjøpte en sort faceplate til rundt 50 kr. på ebay som jeg er veldig fornøyd med. Holder i massevis da jeg ikke setter den stående på skrå, men har den liggende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...