DonKristo Skrevet 19. august 2007 Rapporter Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Tenkte vi kunne se hvordan folk ser på Elite. Derfor spør jeg: Skal du kjøpe den i tillegg til den gamle? Eller skal du selge den gamle osv... Da kan vi se hvordan stemningen blandt forumets brukere er i forhold til Elite!! Er det btw mulig å lage avstemning på denne?? Endret 19. august 2007 av DonKristo Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 19. august 2007 Rapporter Del Skrevet 19. august 2007 Hadde slått til om jeg ikke hadde en 360 fra før av. Om maskinen jeg har nå ryker, skal jeg vurdere en Elite. Greit å ha to om den ene ryker. Lenke til kommentar
Sabbath Skrevet 19. august 2007 Rapporter Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Kommer garantert til å kjøpe en Elite. Mest pg.a det kosmetiske da jeg liker sort bedre enn hvitt/beige. Passer liksom bedre inn med resten av A/V systemet jeg har. Elite'n blir forøvrig den tredje 360'n her i heimen. Startet med å kjøpe en Premium som gikk til helvete etter en mnd., men kona fikk tidlig GH II abstinenser så da var det bare å løpe å kjøpe en Core mens Premium'en var til rep. Fortsetter det sånn har vi snart en 360 i alle rom:) Endret 19. august 2007 av Sabbath Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. august 2007 Rapporter Del Skrevet 19. august 2007 Premium og Elite er om ca2 måneders tid helt identiske, bortsett fra fargen (og prisen!) Premium får nemlig HDMI, og får ny kjøleløsning. Stillere DVD-drev kommer i alle Xbox 360'er og alle versjonene får 65nm prosessor når det kommer. Og etter alt dette, går ikke Premium'en opp i pris slik som Elite'n. Man kan også kjøpe 120GB HDD løst fra butikk. Så med mindre du er villig til å betale 2000 for en svart X360 vil jeg råde til og vente. (Spray Xboxen din svart ) Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 19. august 2007 Rapporter Del Skrevet 19. august 2007 Dilemma, dilemma, dilemma Klarer ikke bestemme meg om jeg skal kjøpe Premium-stasen nå, kanskje Elite, eller vente på en eventuell oppgradering. Makan altså, er så surt hvis konsollen får en kraftig oppussing uka etter jeg har kjøpt den og. Lenke til kommentar
DonKristo Skrevet 19. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. august 2007 Premium og Elite er om ca2 måneders tid helt identiske, bortsett fra fargen (og prisen!) Premium får nemlig HDMI, og får ny kjøleløsning. Stillere DVD-drev kommer i alle Xbox 360'er og alle versjonene får 65nm prosessor når det kommer. Og etter alt dette, går ikke Premium'en opp i pris slik som Elite'n. Man kan også kjøpe 120GB HDD løst fra butikk. Så med mindre du er villig til å betale 2000 for en svart X360 vil jeg råde til og vente. (Spray Xboxen din svart ) 9315707[/snapback] Er det ikke menigen at det skal komme en som heter ultimate? Samme som Elite bare hvit boks...?! Bah... Uansett ser jo den svarte mye kulere ut da! Den hvite lyser jo opp hele stua... Som Sabbath skriver, så vil den absolutt passe bedre inn med resten av A/V utstyret i stua..... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. august 2007 Rapporter Del Skrevet 19. august 2007 Dette med Ultimate vil jeg si er bare bullshit. Ikke tenk noe mer på det. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 19. august 2007 Rapporter Del Skrevet 19. august 2007 Synes også det virker usannsynlig. Ved å lage så mange SKUer forvirrer de bare kjøperne. Lenke til kommentar
UGP Skrevet 20. august 2007 Rapporter Del Skrevet 20. august 2007 er det ikke bare å kjøpe ett svart deksel til Premium\core så blir den lik Elite`n utseende messig? Lenke til kommentar
DonKristo Skrevet 20. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. august 2007 Tror at om man skifter sidepanelene og baksiden, så bryter man garantien.... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 20. august 2007 Rapporter Del Skrevet 20. august 2007 Tror at om man skifter sidepanelene og baksiden, så bryter man garantien.... 9319769[/snapback] Det kan nok stemme ja, men som oftest er det jo kun fronten som er synlig. Jeg kjøpte en sort faceplate til rundt 50 kr. på ebay som jeg er veldig fornøyd med. Holder i massevis da jeg ikke setter den stående på skrå, men har den liggende. Lenke til kommentar
MontyBurns Skrevet 20. august 2007 Rapporter Del Skrevet 20. august 2007 Noen som vet når Elite blir å finne i butikker? Jeg ser at komplett har et parti på 111 med ubekreftet dato 21.august... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 20. august 2007 Rapporter Del Skrevet 20. august 2007 Jeg kjøper ikke noen ny 360 før de kommer med 65nm CPU. Synes ikke Elite tilbyr noen spesiellt store fordeler over premiumkonsollen jeg allerede har. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 20. august 2007 Rapporter Del Skrevet 20. august 2007 Hvis man skal ha kule skall men må bryte garantien desverre så er disse noen gode venner http://www.modnet.no/product_info.php?cPat...84f225ddd6824cd http://www.modnet.no/product_info.php?cPat...84f225ddd6824cd http://www.modnet.no/product_info.php?cPat...84f225ddd6824cd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå