NilsiT Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 (endret) Her kan sykkling på et profesjonellt nivå diskuteres! -Klasikkere-Tourer -Lag-Overganger-Evnt. Doping Nyttige lenker: http://www.cyclingnews.com/ og http://www.uci.ch/ - Snakk i vei Endret 23. juni 2016 av Nilsi_tl Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 19. august 2007 Forfatter Del Skrevet 19. august 2007 (endret) ser at Team Milram ligger på bunn i pro touren, men hvordan kan det stemme? eller tar jeg feil? de har jo et bedre lag en mange av de andre lagene i bunn... Endret 19. august 2007 av Nilsi_tl Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 ser at Team Milram ligger på bunn i pro touren, men hvordan kan det stemme?eller tar jeg feil? de har jo et bedre lag en mange av de andre lagene i bunn... 9312890[/snapback] Kommer jo ann på hvor bra de har gjort det i ProT i år, ikke på papiret:) Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 22. august 2007 Forfatter Del Skrevet 22. august 2007 (endret) ok... her er en plass som er grei å følge med på om dere vil vite resultater og mer: http://www.uciprotour.com/templates/UCI/UC...p?MenuId=MTY5Mw Endret 22. august 2007 av Nilsi_tl Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 26. august 2007 Forfatter Del Skrevet 26. august 2007 (endret) http://www.sykkelmagasinet.no/index.php?p_...=art&read=12536 da kan vi se hva som er sagt om Edvald... Edit: håpet at flere interesert ville bruke tråden Endret 26. august 2007 av Nilsi_tl Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 (endret) Syntes han kler den drakten bra Må si at jeg er skikkelig imponert, det er sånn type jeg ser for meg kjører fra hele hovedfeltet og vinner på Champs Elysè som Vino gjorde for 3 år siden. Hvorfor kan ikke Thor også vinne litt mindre løp og sanke litt UCI poeng til Norge så vi får med 6 i VM, Edvald ha 15 seire i år, si bare e ting; imponerende Endret 26. august 2007 av bruno99 Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Da vant Bennati første etappen og O. Freire den 3. etappen i vuelta'en. Noen som følger på Vuelta a Espana? Endret 2. september 2007 av Nilsi_tl Lenke til kommentar
Espen_tl Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Ja, vant ikke Efimkim i går? Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Ja, vant ikke Efimkim i går? 9434844[/snapback] Efimkin imponerte stort og holdt nesten avstanden til Sastre & co opp siste bakken. Freire er en annen som imponerer stort, vunnet 3 etapper og hadde vunnet en til om ikke Bettini hadde stengt han inne mot gjerdet. Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 11. september 2007 Forfatter Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Hart lurt litt på hvorfor noen sykler i hvit trøye.... Tenker ikke på TDF's ungdomstrøye eller noe! Ser at Di Luca, Rebellin, Valverde og en annen liquigas rytter iallefall har syklet i den trøya! Vuelta a Espana - D. Mentsjov sykler nå i ledertrøya og hans landsmann V.Efimkin 2.01 min. bak Mentsjov på en annen plass;) Mentsjov virker sterk... Endret 11. september 2007 av Nilsi_tl Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 Da er Floyd Landis dømt for bruk av doping og fratas dermed sammenlagt seieren i Tour De France Da vil Pereiro Sio stå som vinner av Tour De France 2006! Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Ja. Bra at han ble utestengt! Han skulle bare blitt utestengt på livstid. Han kan imidlertid anke saken....... Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Bra han er ute, slipper forhåpentligvis høre mer fra han Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Menchov vant Vueltaen sammenlagt + Klatretrøya, Bennati poeng trøya, (Hvem som vant u-trøya hvet jeg ikke, men Casse D'epargne vant lag-konkuransen. Konge at Bennati Vant. han viser jo nok en gang at han har kraft i bena. Slår Petacchi på siste etappe. Tror nok Bennati vil få pluss for det før Sykkel VM som starter Onsdag! Start Liste for Sykkel VM Endret 24. september 2007 av Kalle_92 Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 28. september 2007 Forfatter Del Skrevet 28. september 2007 (endret) Så var vel Rasmussen helt ute, håper han blir utestengt i minst 2 år! vil helst at han ikke kommer tilbake... Edit: WTF? ikke? leste dette: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=172830 Endret 2. oktober 2007 av Nilsi_tl Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 Alberto Contador har skrevet kontrakt med astana, håper at ting vil ordne seg for laget og dets rykte... 2 av Contador's lagkamerater i DSC blir med ham til Astana! kanskje Levi Leipheimer også?! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hahaha, dette var trist og høre... Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 og det skal bety? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Syntes det er trist at han forlater dicovery tilfordel for en klubb med endel rusk i historien. Men stallen i discovery var kanskje ikke stor nok for både Hincapy (rett meg gjerne) og Contador Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Syntes det er trist at han forlater dicovery tilfordel for en klubb med endel rusk i historien. Men stallen i discovery var kanskje ikke stor nok for både Hincapy (rett meg gjerne) og Contador 9647248[/snapback] Stallen til discovery har ikke plass til så veldig mange fra og med neste år, så nei. Det er langt fra plass til begge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå