petterpann Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Har akkurat flyttet inn i en umøblert leilighet i Tromsø. Det var det eneste jeg greide å skaffe før jobbstart, men problemet er at jeg har ingenting å sitte på. Trenger en behagelig TV-stol eller sofa, men aner ikke hvor jeg skal få tak i noe som ikke koster flesk. Har dere noen gode forslag? Tromsø har forresten ikke Ikea. Trenger også PC bord Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Har akkurat flyttet inn i en umøblert leilighet i Tromsø. Det var det eneste jeg greide å skaffe før jobbstart, men problemet er at jeg har ingenting å sitte på. Trenger en behagelig TV-stol eller sofa, men aner ikke hvor jeg skal få tak i noe som ikke koster flesk. Har dere noen gode forslag? Tromsø har forresten ikke Ikea. Trenger også PC bord 9305179[/snapback] Du kan bygge dine egne møbler! Eller du kan reise litt lenger for å finne en Ikea, du kan spare ufattelig mye ved å velge Ikea Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 finndåttNO, men der må du betale frakt. Ligger en del der ute som er så å si gratis Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 (endret) Du kan hege opp plakater om at du er på utkikk etter en billig sofa så kansje noen skal kjøpe seg en ny og selger den gamle til deg for en billig penge. Endret 17. august 2007 av oblivion_-__ Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Fretex! Utrolig hva man kan finne der Vet ikke om de har avdeling i Tromsø da... Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Fretex! Utrolig hva man kan finne der Vet ikke om de har avdeling i Tromsø da... 9305464[/snapback] De har det. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Flyttes til hus og hjem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå