Anomi Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) The Beatles...... var de satanister? Der hadde vi jammen meg en gjeng ondskapsfulle satanister. Og nei dette er ingen spøk. (kanskje litt da) http://digilander.libero.it/jamespaul/sgt_...epper_cover.jpg Hær på dette coveret skulle the Beatles vise frem sine store helter. Paul McCartney: "We were going to have photos on the wall of all our HEROES" Overraskende nok finner vi satanisten som kaller seg "The Beast 666" også kjent som Alister Crowley oppe i venstre hjørne. ( Han med det veldig intense blikket ) Andre Beatles sitater som kan virke en smule satanistiske. "We probably seem to be anti-religious. . . none of us believes in God." "Jesus El Pifico, a garlic-eating, stinking little yellow, greasy fascist bastard catholic Spaniard." "Christianity will go, it will vanish and shrink. I needn't argue about that. I'm right and will be proved right. . . .We're more popular than Jesus now Hvis folk skulle være interresert ville jeg mer en gjerne oppdatere tråden med flere kjente artister, som kan vise seg å være tjenere av den mørke hersker. ' I find it a bit funny that those who were said to be more popular than Christ was possessed by Satan. Skjønner meg ikke helt på å opploade bilder , så jeg måtte gjøre det sånn. Endret 16. august 2007 av PiratKamerat Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Tror ikke bilde-uploading er det eneste du ikke skjønner deg på. Selv om man ikke tror på Gud er det ikke dermed sagt man er satanist. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Ja, så lenge de ikke liker kristendom må de GARANTERT være satanister. Er dette seriøst? Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 Ja, så lenge de ikke liker kristendom må de GARANTERT være satanister. Er dette seriøst? 9298059[/snapback] Seriøst? Ikke fullt og helt nei, men jeg ble litt overrasket da jeg så Alister Crowley på The Beatels coveret. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 The Beatles tilba nok satan ja Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Du finner bare bullshit på den siden. Litt artig å lese dog. Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 Regner med at dere ikke så gira på mer. :!: Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Slående bevis dette ja. Lenke til kommentar
H-e-l-l-o Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Virkelig en skrekkelig oppdagelse dette. Jeg foreslår brenning av Beatles LPer, CDer og bøker så fort som mulig. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Regner med at dere ikke så gira på mer. :!: Egentlig har jeg lyst til å se hvilke andre kjente folk som også er satanister... Lenke til kommentar
thadon Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) http://www.jesus-is-savior.com/False%20Rel...ns_of_satan.htm EDIT: :!: :!: Endret 16. august 2007 av thadon Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Jaja, de hadde ikke Gorgoroth på den tida, så noen måtte jo fremstå som satanister Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Beatles var vel rimelig hardcore satanister ja. Man kan jo se det for seg, ofring av jomfruer mens de harver seg gjennom blackmetal hymner som Love Me Do og Yellow Submarine... gule ubåter må vel være selve ikonet på ren ondskap. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Håper ikke dette er seriøst? Hvorfor skulle det uansett være noe negativt med at Beatles var satanister? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Slående bevis dette ja.9298403[/snapback] Oh yeah. Jeg er heller ikke religiøs, så da må jeg vel være en satanist. Lenke til kommentar
-gl1n- Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Du får finne frem et Ouja-brett og spørre en av dem Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Forstår ikke hvorfor alle er så livredde for at noen skal være satanister. Heller det enn kristen sier jeg. Iallefall hvis du setter det inn i hva satanismen virkelig handler om. Du finner nemlig ikke noe som heter kirkebrenning der, det er ekstremister. Lenke til kommentar
-gl1n- Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Ekstremisme = roten til alt ondt i verden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå