Makky Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Er ved en Acer maskin hvor brukeren bruker ekstern usb-mus. Hvordan får jeg slått av touchplaten og knappene når usb-musen er koblet til? Endret 16. august 2007 av Makky Lenke til kommentar
Makky Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Driver for touchpaden er installert. Fant ingen innstilling for det jeg trenger. Endret 16. august 2007 av Makky Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Du kan sla den av i Enhetsbehandling. (Ihvertfall hvis du bruker Windows) XP: Hoyreklikk pa Min Datamaskin -> Egenskaper -> Maskinvare -> Enhetsbehandling -> Mus og andre pekerenheter Lenke til kommentar
Makky Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 Ikke mulig å få dette til å skje automatisk når man kobler til musen? Brukeren er ikke _så_ datakyndig, slik at personen ikke kommer til å klare å aktivere den igjen hvis det skulle være nødvendig. Lenke til kommentar
pmfp Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Jeg har en Toshiba og jeg har en funksjonsknapp som slår av paden (Dvs. Fn+F9 på min) Se om der er et funksjons symbol som er en anelse likt en touchpad.... Lenke til kommentar
Makky Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 Der ja! Var fn + f7 her. Takker så meget pmfp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå