Acrid Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Fredag 28.september: ROOT + Ghoul Cult + Morbid Insulter. ROOT Ghoul Cult Morbid Insulter Lørdag 29.September: Audiopain + The Batallion + Nekromantheon. The Batallion Nekromantheon Audiopain har ingen hjemmeside, så kjøp ei skive! Søndag 30.september: Skitliv + Gallhammer. Skitliv Gallhammer Samlet pris for hele helgen: 350,-. Forhåndsalg i baren til 21.september. Sted: Club Maiden, Øvre Vollgt. 13 Id: 20 år Dørene åpner: 21.00 - NB! Tidlig konsertstart!! Endret 15. august 2007 av Glint Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Det hadde vært utrolig flott å se Root live, er ikke så alt for lenge siden jeg sendte mail til de og hørte om de skulle spille i Norge snart. Trist jeg ikke er gammel nok. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 Bump for joy! Gleder meg nå kjenner jeg. Må dessverre droppe søndagen, men fredag og lørdag blir knas. Håper bare jeg rekker Root. VOI VOI RAI Andre som skal? Hæ? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Vurderte å prøve å få dratt på Audiopain, men gryna strekker ikke til. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Bump for joy! Gleder meg nå kjenner jeg. Må dessverre droppe søndagen, men fredag og lørdag blir knas. Håper bare jeg rekker Root. VOI VOI RAI Andre som skal? Hæ? 9574248[/snapback] Fredag skal jeg på fest, lørdag skal jeg på Dream Theater og Symphony X, og søndag skal jeg ta flyet opp til Trondheim igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå