Jennifer Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) En av årets Robinsonsekspedisjonsdeltakere har gitt ut en spesiell låt. Den heter Survivor og er cover av Destinys Child låta.. For de som enda ikke klarer å plassere Linni Meister.. så kan jeg fortelle at hun (bortsett fra Team Aylar) er mest kjent for å være x-kjæreste med en BB-deltaker og for en pikant hjemmevideo jdwEPcFwBX8 ka du syns? Edit: leste i en artikkel at denne låta ikke er utgitt som singel, og skal høyst sannsynlig IKKE (takk gud) gjøre det ever, men den er bare en promoteringslåt for robinsonsekspedisjonen.. Endret 15. august 2007 av Tanya Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Oi oi, hva skjer med nasal sangstemme? Minner meg om hu afrobriten som kom med et album for noen år siden. Lenke til kommentar
kosara21 Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Ikke det beste jeg har hørt akkurat O_o. Fin dame da Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Blir for dumt å lage noe sånt spør du meg.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 1: Ho må covre ei kjend og suksessrik låt. 2: Ho har ei stygg stemme. 3: Ho må vise puppene (Lene Alexandra anyone?). ka du syns? Not my cup of tea, som forventa. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Hva er den "wrøøø" lyden som legges til alt som blir sagt i refrenget. Det høres jo helt latterlig ut. Hun har jo en merkelig sangstemme all over også. Dessuten er ikke jeg fan av noen som hiver ut en sang (spesielt covret) bare for å få laget en "hot" musikkvideo" som "selger". Med denne musikkvideoen viser man hva en stor del av musikkindustrien har skrumpet ned til: kropp, pupper og lår (mangel på talent), tragisk Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 * Stikke ut trommehinnene med strikkepinner * Nei, dette var monsterfail. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Er dette en slags spøk? Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Grusom stemme. TORTUR. 9286117[/snapback] Word. Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Hva er den "wrøøø" lyden som legges til alt som blir sagt i refrenget. Er dette en slags spøk? Dette oppsummerer mine tanker om sangen. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Altså...det her...nei...har ikkje ord. Har ikkje folk berre eit lite snev av sans for vurdere halveis-liksomkvalitet, eingong? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Et lite Peter Griffin -quote: You know what really grinds my gears? This Lindsay Lohan. Huh? Lindsay Lohan with all those little outfits, jumping around there on stage, half-naked with-with your little outfits. Y'know? You're u-you're up there jumping around, and I'm just sitting here with my beer. So... y'know, what am I supposed to do? What do-what do-what do you want? Y'know, are we gonna go out? Is that what you're trying to-- why-why you're leaping around there, throwing those things all up in, over there on my face? Huh? What do you want, Lindsay? Tell me what you want! Well, I'll tell you what you want. You want nothin'. You want nothin'! All right? Because we all know that no woman anywhere wants to have sex with anyone, and-and to titillate us with any thoughts otherwise is, i-is-is-is just bogus. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Horribelt! Forøvrig er denne anmeldt i VG, og blir regelrett slakta. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Èn ting er at sangen er dårlig. En annen ting er at cover-kompet høres ut som det er klaska sammen på en halvtime med et BRIO-keyboard, men det er faen meg flaut at de ikke engang har hatt verdighet nok til å bruke autotune på stemmen hennes når hun opplagt ikke kan synge rent. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Hun er heitere enn Lene Alexandra og Aylar. Musikken har vel ingenting å si i sånne tilfeller? Sett på mute. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 omg, det høres ut som sånn chipmunk stemme du får ved å fast forwarde vanlig stemme! grøss Lenke til kommentar
embark Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Wow, vi har aldri sett pupper før! Hun er B-kjendis, hun er i Aylars omgangskrets og hun ser relativt bra ut. Så hvorfor skulle hun ikke få kontrakt, uansett hvor horribelt hun synger? Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Herregud... Jeg syntes Lene Alexandra var tragisk nok, men hun er omtrent for operasanger å regne i forhold til dette her. Låta til Linni høres ut som det er en 12-åring hjemme på jenterommet... hu finnes jo ikke sexy engang heller, fikk nok av "barbiedukke med silikon" på 90-tallet etter litt for mye Pamela Anderson. Terningkast 1 er altfor bra for dette her... blir flau på terningens vegne Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Hun er heitere enn Lene Alexandra og Aylar. Musikken har vel ingenting å si i sånne tilfeller? Sett på mute. 9286287[/snapback] Enig. Disse sangene nytes best på tv, med lyden av Jeg har ingen problemer med videoen, men det skal legges til at vokalen var skremmende dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå