Gangsterdt Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (endret) 1: åpne rar fila 2: plugg inn ipod'n. sørg for at den er aktiv for disk, ikke koble fra. 3: åpne ipod på min datamaskin. aktiver gjemte filer og mapper i mappe alternativer. 4: åpne ipod kontroll mappa 5: kopier "games_ro" mappa inn i ipod kontroll mappa. 6: åpne opp ipodwizard 7: bytt edit mode til firmware file 8: klikk åpne firmware og velg enten "5g Firmware.bin" eller "5.5g Firmware.bin" basert på om du har en 5g eller en 5,5g ipod. hvis du velger feil, så må du restarte. 9: klikk "write to ipod" 10:følg instruksjonene på skjermen. ta ut ipoden når det er gjort. 11:restart ipoden. 12:gå til ekstra --> games på ipoden. velg spill og nyt Noen som kan forklare hva ipodwisard å hvordan jkeg finner det å firm vare eller nnoe å hvordan jeg finner det ? tAKK PÅ FORHÅND Endret 13. august 2007 av Gangsterdt Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Hvis du lurer på hvorfor du ikke får svar så les her. Til topic: Sjekk denne siden hvis du lurer på hva iPodWizard er. Og gjett hva, det tok meg 1 min. å Google den sida der! Så neste gang råder jeg deg til å bruke de små grå istedenfor å starte en ny tråd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå