Spursen Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Hvordan bruker jeg utorrent? Fint om noen kan gi meg steg for steg anvisning, fra basic av... Hvordan søker jeg etter filmer, hvordan laster jeg ned filmene etc. Jeg er helt grønn på dette... På forhånd takk Hilsen spursen Endret 12. august 2007 av Spursen Lenke til kommentar
tevil Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) øh, det er vel ikke mer hokus pokus enn å åpne en torrent-fil, så åpnes uTorrent og du kan velge hvor du vil legge torrenten så laster den ned... Jeg mener uTorrent er blant de beste klientene. Veldig rask, enkel og ikke minst, ikke noe installasjon nødvendig. Skal du lage torrenter og slikt er det vel azureus som er ansett som best. Du finner en nettside, som f.eks torrentz.com - skriv inn søkeord, finn sider som lister torrenten du vil ha, velg download. Endret 12. august 2007 av tevil Lenke til kommentar
1915 Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) øh, det er vel ikke mer hokus pokus enn å åpne en torrent-fil, så åpnes uTorrent og du kan velge hvor du vil legge torrenten så laster den ned... Jeg mener uTorrent er blant de beste klientene. Veldig rask, enkel og ikke minst, ikke noe installasjon nødvendig. Skal du lage torrenter og slikt er det vel azureus som er ansett som best. Du finner en nettside, som f.eks torrentz.com - skriv inn søkeord, finn sider som lister torrenten du vil ha, velg download. 9262047[/snapback] du tar feil. er litt config ja! kan forklare jeg: HUSK: bruk utorrent 1.6.1 og IKKE den nye beta 1.7.1 eller hva dene heter. den sender ut feil informasjon til trackern bruk installer 1.6.1 1: åpne utorrent 2: gå på options>den oppe helt til høyre greia som ser ut som et tannhjul>generel>huk av ale punktene som er der eller slik du vil ha dem. 3:Downloads>Velg mappe hvor du vil laste ned alt til>(ikke velg OS disken) 4: Connection>velg port, da må du åpne port 40000 feks. ikke åpne random porter som 31043. da sender den feil informasjon til trackern. så bruk feks 40000. men du må åpne port 40000 på routern din da Portforward og sette manuel ip adresse på pc'n din. og åpne den porten på den ip'n. 5:Bittorrent>der det står enable DHT network og enable for new torrents, de er huket av. de må du ta bort. 6:Queueing: maximum number of activ torrents (upload and download) denne setter du på 20 maximum number of active downloads setter du på 20. 7: apply>ok>avslutt programmet og start på nytt. last ned som det suser. dette høres kansje mye ut. men når du har jort det 1-2 ganger kan man det i hodet slik er det for meg. ;D du får best download/upload speed ved å gjøre slik Endret 12. august 2007 av 1915 Lenke til kommentar
Spursen Skrevet 13. august 2007 Forfatter Del Skrevet 13. august 2007 Jeg vil takke for fine svar. Spesielt til 1915 som jeg synes var meget detaljert og steg-for-steg orientert! Tusen takk! Torrent, here i come yeeeeeeei Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Eit par innlegg er sletta. BitTorrent-programmer er lovlege, å laste ned rettighetsbeskytta materiale er ikkje lov. Hjelp til å bruke programmet uTorrent er lov, hjelp til å skaffe rettighetsbeskytta materiale er ikkje lov. Håpar dette oppklarte litt. Hugs å bruke Rapporter-knappen neste gang, alle saman. Lenke til kommentar
Spursen Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 OK, ett spørsmål til angående uTorrent. Jeg har Nvidia Firewall, og denne ødelegger tydeligvis for uTorrent. Hva er problemet, og hvordan kan jeg fikse dette? Hvordan kan jeg avinstallere Firewallen? Jeg har satt Active Armor Firewall: OFF. Her er problemet: Når jeg kjører uTorrent, fryser programmet etter ca 20 min, og er umulig å lukke. Det ender tilslutt med at meg må restarte PC`n. Er det andre torrentprogrammer som er bedre egnet enn uTorrent? Hilsen Spursen Lenke til kommentar
Spursen Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 Eit par innlegg er sletta. BitTorrent-programmer er lovlege, å laste ned rettighetsbeskytta materiale er ikkje lov. Hjelp til å bruke programmet uTorrent er lov, hjelp til å skaffe rettighetsbeskytta materiale er ikkje lov. Håpar dette oppklarte litt. Hugs å bruke Rapporter-knappen neste gang, alle saman. 9270969[/snapback] Hva menes med å bruke Rapporter-knappen? Hva er hensikten, og i hvilke tilfeller skal det rapporteres? Mvh Spursen Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Vis noen kommer med tips til ulovelig matriale, så skal vi raportere det til en admin, slik at de sletter det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå