Torrevieja Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 The perfect action game in every way and quite possibly the most cinematic game ever created.. Allt jeg fant Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Eg har tidligere sagt et dette kjøpet blir basert på anmeldelser, da demoen var latterlig dårlig. Fortsetter det slik blir eg nødt til å punge ut for dette her også. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Har u noe kilde? ikke at jeg ikke trur deg, men hadde vært greit med scan elr no Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 preview hos gametrailer nå, virker lovende det her.. http://www.gametrailers.com/player/23362.html Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 Har u noe kilde? ikke at jeg ikke trur deg, men hadde vært greit med scan elr no 9252187[/snapback] http://boardsus.playstation.com/playstatio...&thread.id=3690 http://forums.highdefdigest.com/showthread.php?t=14676 Det er vel det nærmeste du kommer, kan være at det ble leaka og så fjerna på en webside Lenke til kommentar
Hansiii Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Virker rart siden de fleste andre journalister som har spillet klager på en del småting, men jeg har ikke spilt spillet så jeg skal ikke påstå at det ikke er perfekt Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Eg har tidligere sagt et dette kjøpet blir basert på anmeldelser, da demoen var latterlig dårlig. Fortsetter det slik blir eg nødt til å punge ut for dette her også. 9252174[/snapback] Demoen var jo fantastisk! Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Eg har tidligere sagt et dette kjøpet blir basert på anmeldelser, da demoen var latterlig dårlig. Fortsetter det slik blir eg nødt til å punge ut for dette her også. 9252174[/snapback] Demoen var jo fantastisk! 9252440[/snapback] riiiiight...(dr.evil stemme) Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Demoen var ikke vill!:o men den var ikke bad heller.. men jeg har stor tro på spillet, forhåndsbestillt og greier. gleder meg Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Syntes demoen var ganske kjedelig, hoppe på en del tau, for så å ha en sverdkamp i 10 minutter, hoppe videre, ny sverdkamp. Bwuh. Boring. Men grafikken var syk. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Syntes demoen var ganske kjedelig, hoppe på en del tau, for så å ha en sverdkamp i 10 minutter, hoppe videre, ny sverdkamp. Bwuh. Boring. Men grafikken var syk. 9254261[/snapback] Nytter ikke med syk grafikk så sant ikke resten levere og etter hva jeg har sett er dette ett average spill. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Nytter ikke med syk grafikk så sant ikke resten levere og etter hva jeg har sett er dette ett average spill. Og det du har sett er hva? en 1 år gammel build i 2 min? Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Venter heller på noe mer "seriøse" anmeldelser! Men dersom HS virkelig er anmeldt hos play magazine, og fikk 10/10, så vil jeg tro at det kan få over 8 de fleste andre plasser! Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Venter heller på noe mer "seriøse" anmeldelser! Men dersom HS virkelig er anmeldt hos play magazine, og fikk 10/10, så vil jeg tro at det kan få over 8 de fleste andre plasser! 9255452[/snapback] Hehehe tror du gjør lurt i å vente til noe annet enn Play magazine har en test ja. Ikke akkurat kjent for objektivitet de gutta der. Nesten topp-score til Sonic sier vel det meste. Lenke til kommentar
Imsdalo Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 gametrailers.com er ganske seriøse, så dette spillet blir kjøpt Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 jeg spillte demoen og digget det, skal låne av en kompis når han har runda (må først kjøpe det da ) men hva skjer med dama da? ser så forbanna sur ut hele tia, må ha rusk i musen eller noe. gleder meg isåfall Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Venter heller på noe mer "seriøse" anmeldelser! Men dersom HS virkelig er anmeldt hos play magazine, og fikk 10/10, så vil jeg tro at det kan få over 8 de fleste andre plasser! 9255452[/snapback] Hehehe tror du gjør lurt i å vente til noe annet enn Play magazine har en test ja. Ikke akkurat kjent for objektivitet de gutta der. Nesten topp-score til Sonic sier vel det meste. 9256140[/snapback] 5.5, er det nesten topp-score? Sonic Review Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Det er godt mulig at HS er et bra spill, men jeg ville venta til noen andre enn Play slenger ut en karakter. Har ingen tro på Play, det var vel Play som ga Lair toppscore mens EGM og andre ga det en del mer pes Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 han siktet sikkert til denne Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Håper det ferdige spillet får smooth og høy FPS og ikke sånn det var på demoen.. ( Nå kommer det sikkert 10 stykker som sier "Jeg merket ikke noe lav FPS på min PS3 !" ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå