karakas Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Bestilte meg nylig en 6110 fra Tele2, og det ser ut til at den kommer i posten i morgen, men har ombestemt meg og ønsker å kjøpe en annen, mest sannsynlig N95. I ordrebekreftelsen står følgende: "Angrerett: Ved handel fra oss har du angrerett i følge loven på 14 dager fra du mottar varene. Dersom kunden angrer sitt kjøp skal du følge instruksjoner som følger forsendelsen fra Moobi" Jeg ringte i går for å "ombestille" men det var for sent da den allerde var pakket, da sa de at det bare var å returnere den og bestille en ny. Men kan jeg åpne og teste telefonen før jeg eventuelt sender den i retur, eller må jeg sende den tilbake 100% ubrukt? Lenke til kommentar
aeropilot Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Hvis du skal benytte deg av angreretten må du nok sende den uåpnet tilbake. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Tull aeropilot. Med angreretten kan man bruke mobilen før man sender den tilbake. Det er jo akkuratt det som er poenget med angrerett, at man finner ut at bestilt vare ikke var sånn som man hadde forventet og derfor returnere den.. Kan jo ikke finne ut at f.eks en mobil er treig eller kamera er dårligere enn forventet uten å prøve det? Lenke til kommentar
BumperSticker Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 er mobilen brukt så kan de trekke deg for diverse ting (gjenoppretting osv). Jeg ville sendt den tilbake uåpnet, da får du alt tilbake (ikke frakten da) Lenke til kommentar
genser Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Tråden din er feilpostet, og blir av den grunn stengt. Les her om de ulike seksjonene i forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg