Bozzeye Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Som TST skreiv, er det nok mest oversiktleg med ein hjelpetråd. Kvar kan ein melde bugs? Edit: Korleis bruker eg abiltyen Sprint (?)? Eg har høgre-klikka, då skjer det eit eller anna og adrealinet blir brukt, men han går like treigt. Edit 2: Her legg eg til alle som skriv namnet sitt (både for- og etternamnet in-game): Brukernamn på Diskusjon.no --> In-game namn Mr. Sviker --> Sviker Jinjo Belfez --> Belfez Arjedro Andum --> Andum Twinleaf head_hunter --> Freddy Steinsvik Pingun --> Pingun Pingun Kjetil J --> Dex Lorgan Rincewind --> Eskarina Calivan Armitage2 --> Deman Wellcock Campin carl --> Alwelvian Valtieri Endret 17. august 2007 av Mr. Sviker Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 hva heter du ingame, er på start stedet heter belfez Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 Heiter Sviker Jinjo, fann ikkje på noko betre ... Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 mhmm, prøvde /tell sviker men fant deg ikke for se på det etterpå, skal spise Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 nedlastinga har errora 2 ganga så er på 75% på nedlasting no -.- Er spelet nokke bra? Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 (endret) mhmm, prøvde /tell sviker men fant deg ikke 9251729[/snapback] Tja, når eg skriv noko står det "Jinjo says: bla, bla, bla ..." Du kan jo prøve å sende til Jinjo, viss du ikkje har prøvd det. Btw, kva er ditt fulle namn in-game? Ein måtte jo skrive for- og etternamn. nedlastinga har errora 2 ganga så er på 75% på nedlasting no -.- Er spelet nokke bra? 9251744[/snapback] Skytespel er ikkje heilt min stil, derfor kan eg ikkje svare deg. Edit: Kanskje eg skal lage ei liste i fyrstepost der alle står? Altså brukernamnet folk har her og det dei har in-game. Men då må alle skrive sitt fulle in-game namn. (Meiner å huske at det var både for- og etternamn ...) Endret 10. august 2007 av Mr. Sviker Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 ok, fulle navnet er belfez arjedro Lenke til kommentar
Njardiss Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Har et lite problem her. Bruker Windows Vista Ultimate 64 bit, har lastet ned torrenten fra gamer.no og extracta den til en egen mappe med WinRar. Men når jeg skal starte instalasjonen og dobbel klikker på install fila så blir bare hele explorer not responding og instalasjonen starter ikke. Har også prøvd å kjøre instalasjonen med administrator, men det er ingenting som starter. Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 nedlastinga har errora 2 ganga så er på 75% på nedlasting no -.- Er spelet nokke bra? 9251744[/snapback] hadde ikke noen forventninger til spillet da jeg aldri hadde hørt om det, men synes det faktisk er ganske morsomt å spille Lenke til kommentar
Queek Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Har et lite problem her. Bruker Windows Vista Ultimate 64 bit, har lastet ned torrenten fra gamer.no og extracta den til en egen mappe med WinRar. Men når jeg skal starte instalasjonen og dobbel klikker på install fila så blir bare hele explorer not responding og instalasjonen starter ikke. Har også prøvd å kjøre instalasjonen med administrator, men det er ingenting som starter. 9251978[/snapback] Jepp, jeg hadde akkurat samme problem. Om det er pga. Vista 64 eller ei vet jeg ikke. Jeg dobbelt klikket på installasjons fila og bare lot data'en stå å jobbe mens jeg holdt på med noe annet. 10 min senere hadde installasjonen startet. Prøv med å bare la den stå en stund. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) venter forsatt på updaten jeg 86% no og later ned med rundt 50kbs det gåt så jevla teigt lastet ned i 7 timer no står at det er 59 min igjen men det stod det for 20 min siden også så eg får nok ikke spilt sp mye i dag nei Den som venter på noe godt venter ikke fojeves Edit: jeg trykket på avbryt knappen og gikk in igjen og no er hastigheten dobblet seg ferdig on 20 min Endret 10. august 2007 av head_hunter Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 Kan alle som har ein character på spelet vennligst skrive in-game namnet sitt? Har laga ei liste i fyrsteposten, den ser slik ut atm: Brukernamn på Diskusjon.no -- In-game namn Mr. Sviker -- Sviker Jinjo Belfez -- Belfez Arjedro Nokon tips til å gjere den annerledes/forandre den på nokon måte? Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Ingame navn: Andum Twinleaf Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 C:\Users\Data\Desktop\TabulaRasa_ClosedBetaClient_0.14.1.0.rar.zip: Either multipart or corrupt ZIP archive Anyone? =/ Ja, ferdig nedlasta. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Har et lite problem her. Bruker Windows Vista Ultimate 64 bit, har lastet ned torrenten fra gamer.no og extracta den til en egen mappe med WinRar. Men når jeg skal starte instalasjonen og dobbel klikker på install fila så blir bare hele explorer not responding og instalasjonen starter ikke. Har også prøvd å kjøre instalasjonen med administrator, men det er ingenting som starter. 9251978[/snapback] Jepp, jeg hadde akkurat samme problem. Om det er pga. Vista 64 eller ei vet jeg ikke. Jeg dobbelt klikket på installasjons fila og bare lot data'en stå å jobbe mens jeg holdt på med noe annet. 10 min senere hadde installasjonen startet. Prøv med å bare la den stå en stund. 9252109[/snapback] Etter det jeg tør å huske, så sto det en plass at det ikke funker på Vista eller Windows xp 64 bit, så det er nok derfor Endret 10. august 2007 av Andum Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Får følgende error under oppstart etter patch: Unable to contact game patch server. Please check your internet connection or try again later. If you want to skip the update step, force a launch using the right-click menu on the game list or main button. Error Code: 36 (PatchServerCommunicationError): Patch server communication error while performing operation: Getting Current Version Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 Då les du alt som står i den meldinga. "If you want to skip the update step, force a launch using the right-click menu on the game list or main button." Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Då les du alt som står i den meldinga."If you want to skip the update step, force a launch using the right-click menu on the game list or main button." 9252495[/snapback] Jeg vet ikke hva jeg gjorde men prøvde noen ganger til og det startet. Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 C:\Users\Data\Desktop\TabulaRasa_ClosedBetaClient_0.14.1.0.rar.zip: Either multipart or corrupt ZIP archive Anyone? =/ Ja, ferdig nedlasta. 9252463[/snapback] bruker du winrar? vis ikke last ned Lenke til kommentar
Megaknut Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Patchingen virker det som har vært nede en stund. Så for alle som har prøvd å patche TR uten suksess...prøv igjen. Fungerer hos meg. Speeden er dessuten ufattelig dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå