Gå til innhold

Tabula Rasa hjelpetråd

Anbefalte innlegg

Som TST skreiv, er det nok mest oversiktleg med ein hjelpetråd.

Kvar kan ein melde bugs?

Edit: Korleis bruker eg abiltyen Sprint (?)? Eg har høgre-klikka, då skjer det eit eller anna og adrealinet blir brukt, men han går like treigt.

Edit 2: Her legg eg til alle som skriv namnet sitt (både for- og etternamnet in-game):

Brukernamn på Diskusjon.no --> In-game namn

Mr. Sviker --> Sviker Jinjo

Belfez --> Belfez Arjedro

Andum --> Andum Twinleaf

head_hunter --> Freddy Steinsvik

Pingun --> Pingun Pingun

Kjetil J --> Dex Lorgan

Rincewind --> Eskarina Calivan

Armitage2 --> Deman Wellcock

Campin carl --> Alwelvian Valtieri

Endret av Mr. Sviker
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
mhmm, prøvde /tell sviker men fant deg ikke

9251729[/snapback]

Tja, når eg skriv noko står det "Jinjo says: bla, bla, bla ..." Du kan jo prøve å sende til Jinjo, viss du ikkje har prøvd det.

Btw, kva er ditt fulle namn in-game? Ein måtte jo skrive for- og etternamn.

nedlastinga har errora 2 ganga så er på 75% på nedlasting no -.- Er spelet nokke bra?

9251744[/snapback]

Skytespel er ikkje heilt min stil, derfor kan eg ikkje svare deg.

Edit: Kanskje eg skal lage ei liste i fyrstepost der alle står? Altså brukernamnet folk har her og det dei har in-game. Men då må alle skrive sitt fulle in-game namn. (Meiner å huske at det var både for- og etternamn ...)

Endret av Mr. Sviker
Lenke til kommentar

Har et lite problem her. Bruker Windows Vista Ultimate 64 bit, har lastet ned torrenten fra gamer.no og extracta den til en egen mappe med WinRar. Men når jeg skal starte instalasjonen og dobbel klikker på install fila så blir bare hele explorer not responding og instalasjonen starter ikke. Har også prøvd å kjøre instalasjonen med administrator, men det er ingenting som starter.

Lenke til kommentar
Har et lite problem her. Bruker Windows Vista Ultimate 64 bit, har lastet ned torrenten fra gamer.no og extracta den til en egen mappe med WinRar. Men når jeg skal starte instalasjonen og dobbel klikker på install fila så blir bare hele explorer not responding og instalasjonen starter ikke. Har også prøvd å kjøre instalasjonen med administrator, men det er ingenting som starter.

9251978[/snapback]

Jepp, jeg hadde akkurat samme problem. Om det er pga. Vista 64 eller ei vet jeg ikke.

Jeg dobbelt klikket på installasjons fila og bare lot data'en stå å jobbe mens jeg holdt på med noe annet. 10 min senere hadde installasjonen startet. Prøv med å bare la den stå en stund.

Lenke til kommentar

venter forsatt på updaten jeg 86% no og later ned med rundt 50kbs

det gåt så jevla teigt :sleep::sleep::sleep::sleep:

lastet ned i 7 timer no :mad:

står at det er 59 min igjen men det stod det for 20 min siden også så eg får nok ikke spilt sp mye i dag nei :(

Den som venter på noe godt venter ikke fojeves

Edit: jeg trykket på avbryt knappen og gikk in igjen og no er hastigheten dobblet seg :rofl:

ferdig on 20 min :D

Endret av head_hunter
Lenke til kommentar

Kan alle som har ein character på spelet vennligst skrive in-game namnet sitt?

Har laga ei liste i fyrsteposten, den ser slik ut atm:

Brukernamn på Diskusjon.no -- In-game namn

Mr. Sviker -- Sviker Jinjo

Belfez -- Belfez Arjedro

Nokon tips til å gjere den annerledes/forandre den på nokon måte?

Lenke til kommentar

9251978[/snapback]

Jepp, jeg hadde akkurat samme problem. Om det er pga. Vista 64 eller ei vet jeg ikke.

Jeg dobbelt klikket på installasjons fila og bare lot data'en stå å jobbe mens jeg holdt på med noe annet. 10 min senere hadde installasjonen startet. Prøv med å bare la den stå en stund.

9252109[/snapback]

Etter det jeg tør å huske, så sto det en plass at det ikke funker på Vista eller Windows xp 64 bit, så det er nok derfor :thumbdown:

Endret av Andum
Lenke til kommentar

Får følgende error under oppstart etter patch:

Unable to contact game patch server.

Please check your internet connection or try again later.

If you want to skip the update step, force a launch using the right-click menu on the game list or main button.

Error Code: 36 (PatchServerCommunicationError):

Patch server communication error while performing operation:

Getting Current Version

Lenke til kommentar
Då les du alt som står i den meldinga.

"If you want to skip the update step, force a launch using the right-click menu on the game list or main button."

9252495[/snapback]

Jeg vet ikke hva jeg gjorde men prøvde noen ganger til og det startet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...