Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spørsmål i kjølvannet av trang forhud-operasjon

Gjest gjesten

Anbefalte innlegg

Gjest gjesten

Hei! For 8 dager siden opererte jeg det aller mest hellige, da jeg led av trang forhud (umulig å dra forhuden bak penishodet).

Nå har det gått over en uke, og jeg har fremdeles ikke turt å ta skrittet helt ut mtp. å teste forhudens fleksibilitet. Jeg tror at det fremdeles er tråd igjen fra syingen - er det slik at jeg bør avstå fra onani / testing til tråden er forsvunnet? Denne skulle iflg. kirurgen forsvinne av seg selv...

Ser frem til andres erfaringer om dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skulle tråden forsvinne av seg selv? :no:  :nei:

jeg ville ventet litt hadde jeg vært deg... tenk å røske opp i alt da... se på det som en ferie for hr. Høyre...

9246111[/snapback]

Jepp, se på dem som en ferie.

Hvor deilig blir det ikke å komme(igjen da.) hjem igjen da ?

Hehe, lykke til :D

Lenke til kommentar
Gjest gjesten

jeg ville ventet litt hadde jeg vært deg... tenk å røske opp i alt da... se på det som en ferie for hr. Høyre...

9246111[/snapback]

Jepp, se på dem som en ferie.

Hvor deilig blir det ikke å komme(igjen da.) hjem igjen da ?

Hehe, lykke til :D

9246127[/snapback]

Ja, tråden skulle visst forsvinne av seg selv, iflg. kirurgen.

Jeg får bare vente noen dager til, selv om det er vanskelig å motstå fristelsen :)

Lenke til kommentar

9246111[/snapback]

tråden forsvinner av seg selv.. det er sant... jeg oppererte i tåen for noen år siden og det var det samme tråden forsvant av seg selv.. deter sånn spesialtråd som "råtner bort"

Endret av Crex
Lenke til kommentar
Gjest Gjest :)

Tok operasjonene rundt påsketider... ble ikke en suksess :dontgetit: de lagde ikke stor nok rift i huden, men får den ganske langt bak...

får ikke trekt den bak enda... så må få ny operasjon, lurer på om jeg skal be de ta hele forhuden..

Det som skjedde hos meg, var at tråden forsvant, men var ikke helt grodd enda :roll:

så blødde som en gris i 10 min, så stoppa det :)

thats it :)

Lenke til kommentar
Tok operasjonene rundt påsketider... ble ikke en suksess  :dontgetit: de lagde ikke stor nok rift i huden, men får den ganske langt bak...

får ikke trekt den helt bak enda... så må få ny operasjon, lurer på om jeg skal be de ta hele forhuden..

Det som skjedde hos meg, var at tråden forsvant, men var ikke helt grodd enda :roll:

så blødde som en gris i 10 min, så stoppa det :)

thats it :)

9246328[/snapback]

FÅr ikke trekt den helt bak

Lenke til kommentar
Gjest gjesten

Takk for tilbakemeldinger!

Brukte dere noen salver e.l. i etterkant av operasjonen? Jeg savner informasjon om hva man skal / ikke skal gjøre...

Lenke til kommentar
Takk for tilbakemeldinger!

Brukte dere noen salver e.l. i etterkant av operasjonen? Jeg savner informasjon om hva man skal / ikke skal gjøre...

9248785[/snapback]

Brukte ingenting, fikk ikke beskjed om det heller, men skal heller få fjerna hele forhuden neste operasjon :)

Lenke til kommentar

9248785[/snapback]

Jeg brukte Bacimycin eller hva faen den heter.. det er sånn sårsalve

dessuten strakk jeg forhuden litt med hydrokortison

Forresten så drøyde jeg lenge-lenge etter operasjonen før jeg strakk forhuden over penishodet. Kanskje 3 uker, men det var litt i lengste laget tror jeg.

Lenke til kommentar

9248785[/snapback]

Jeg brukte Bacimycin eller hva faen den heter.. det er sånn sårsalve

dessuten strakk jeg forhuden litt med hydrokortison

Forresten så drøyde jeg lenge-lenge etter operasjonen før jeg strakk forhuden over penishodet. Kanskje 3 uker, men det var litt i lengste laget tror jeg.

9268758[/snapback]

Eg er ikke særlig gammel av meg men har også trang forhus og får ikke forhuden bak penishode...Det eg lurer på er om dette kan bli et problem i framtiden for meg med tanke på sex o.l ?

Lenke til kommentar
Eg er ikke særlig gammel av meg men har også trang forhus og får ikke forhuden bak penishode...Det eg lurer på er om dette kan bli et problem i framtiden for meg med tanke på sex o.l ?

9281244[/snapback]

Jeg vet ikke hvor gammel du er, men trang forhud kan være ekkelt uansett.

Det eneste jeg kan si er at hvis du ikke får forhuden tilbake, er den for trang.

Dette er mest sannsynlig et hinder i sex. Det beste å gjøre hvis du er usikker er å oppsøke lege. :)

Endret av fredrikg-ohoi
Lenke til kommentar
Jeg skal opperer om et par uker. Lurer bare på hva som skjedde fra du kom til sykehuset? var det vondt etterpå?

9317933[/snapback]

Skal du ha hele historien?

For det første når du kommer til sykehuset blir du bedt om å ta av alle klær og ta på en kappe. Deretter blir du antageligvis trilla på seng inn i en operasjonssal hvor operasjonen skjer. Etterpå kan forhuden være litt sår, men så lenge du er forsiktig kan smertene bli minimale, forutsatt at operasjonen har vært god, noe den mest sannsynlig er.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Gjest_*
Jeg skal opperer om et par uker. Lurer bare på hva som skjedde fra du kom til sykehuset? var det vondt etterpå?

9317933[/snapback]

Skal du ha hele historien?

For det første når du kommer til sykehuset blir du bedt om å ta av alle klær og ta på en kappe. Deretter blir du antageligvis trilla på seng inn i en operasjonssal hvor operasjonen skjer. Etterpå kan forhuden være litt sår, men så lenge du er forsiktig kan smertene bli minimale, forutsatt at operasjonen har vært god, noe den mest sannsynlig er.

9317971[/snapback]

ok. gruer meg skikkelig. har samtidlig liten penis i forhold til gj.snitt, så er litt redd får å vise den fram.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...