MrL Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Se på noen av disse videoene: her her Det kan ikke være mulig å gjøre det han gjør, men han gjør det fordet. Hvordan i svarte klarer han triksene sine? Endret 14. august 2007 av Zeph Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Å fy fabian. Han er så skamdeilig at det skulle ikke vært lov. Tror ikke på magi, men jeg ser på det hele tiden når jeg er i statene uansett. Men da han gikk igjennom glass begynte jeg å lure litt. Jeg kan ikke forklare det hvertfall. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Å fy fabian. Han er så skamdeilig at det skulle ikke vært lov. Tror ikke på magi, men jeg ser på det hele tiden når jeg er i statene uansett. Men da han gikk igjennom glass begynte jeg å lure litt. Jeg kan ikke forklare det hvertfall. 9236798[/snapback] Vet, man kan ikke forklare det. Det han gjør er helt sykt , men alikevel sier han at hvem som helst kan gjøre det han gjør. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Om ikke det er ekte så er det ekstremt imponerende Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Ja, det er ganske drøyt. Noe av det kan jo ha vært filmtriks, men som det med glassruta.. Det går jo ikke ann å fikse på det. Tror ikke på det med hun damen som ble delt i to da. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor MARRY ME!!!1111 Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Å fy fabian. Han er så skamdeilig at det skulle ikke vært lov. Skulle quotet the taad (fra scrubs) her. The Taad appriciates hotness, regardless of gender xD. Edit: Men for faen, det maa jo vaere en maate og forklare det der paa. Hvordan i helvete klarer han det?! Endret 8. august 2007 av MartiniusV Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Tror ikke på det med hun damen som ble delt i to da. En gnom og en dame uten bein og hofter oppå hverandre (finnes et par sånne)? Uansett: dritbra gjort! Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Har sett mye temmelig sykt av den mannen, men har også sett så mye dårlig og lett gjennomskyelig at jeg nesten ble skamfull Lenke til kommentar
Korka Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Når han går på vannet kan man høre helikopteret som er over da... Så han bruker tråd for å ikke dette ned i vannet eller noe :S Noen av treerne blåser mer en anndre så det støtter meg litt Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Utvilsomt en av de bedre tryllekunstnerene, og samtidig en av få menn her i verden som ser bra ut med sminke. Noen som så han på tv-showet "Las Vegas" der han spilte seg selv? Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Serioest.. Har sett over noen klipp naa, og hvordan klarer han det. Jeg blir helt satt ut jeg . Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Selv har jeg sett alle nåværende episodene av Mindfreak, og han har utvilsomt gjort mange interessante ting. Selv liker jeg best da han går ned en skyskraper. Endret 8. august 2007 av Kadmium Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Her er en av videoene som ikke har blitt redigert ferdig. Enjoy ADVARSEL!: OM DU ER EN IHUGGA CA FAN - IKKE SE PÅ VIDEON. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Forresten, når vi snakker om tryllekunstnere/illusjonister; Noen andre som kjenner til Cyril Takayama? Han har et utrolig kult triks. Se her: http://youtube.com/watch?v=ybRNdbzMXgs Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Åh, han er så kjekk Tenk for et spennende sex-liv :o Og selvom man på en måte vet det er fake, så velger jeg å leve i en liten fantasiverden og tro på det Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Han skulle gjerne fått gjort litt magi med meg for å si det sånn ja =D Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Skulle quotet the taad (fra scrubs) her. The Taad appriciates hotness, regardless of gender xD. Edit: Men for faen, det maa jo vaere en maate og forklare det der paa. Hvordan i helvete klarer han det?! 9237224[/snapback] Han heter Todd, og kaller seg selv The Todd. Ikke Taad. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Selv velger jeg en flink close-up-magician fremfor en pompøs illusjonist når som helst. Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Han heter Todd, og kaller seg selv The Todd. Ikke Taad. Pirke pirke, ikke som om man ser det noe annet sted enn i et par rulletekster (noe som mine episoder av en eller annen grunn... Uhm.. Ikke har). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå