Jonkybonky Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Hei! Jeg har en symbian telefon. Nokia 6290. Vet noen hvordan jeg kan vise bildene mine i en "sirkel" ? Slik som dette bildet viser: Takk for svar! PS! Jeg vet dette bildet er fra en telefon som ikke er kommet enda. Men jeg har sett det på f.eks en Nokia N73 også. Endret 8. august 2007 av Jonkybonky Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Du tenker på bilde galleriet? Jeg tror faktisk dette bare tilhører N serien. Mulig jeg tar feil, men har kun sett det på N mobilene. Lenke til kommentar
Jonkybonky Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Bilde galleriet ja. synd hvis det bare tilhører N serien.. Kan noen bekrefte eller avkrefte dette? Lenke til kommentar
DTS Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Kan bekrefte at E65 ikke har denne muligheten heller, så det med at dette kun er tilgjengelig via N-serien kan nok stemme det ja... Lenke til kommentar
Jonkybonky Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Ok. Takk for svar T_H_X Egentlig litt dumt det, men det finnes nok tredjepartsprogram som fikser dette. Lenke til kommentar
DTS Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (endret) Ikke det jeg vet av, men... Ihvertfall ikke i sirkel... Bruker både PhotoRite og SplashPhoto, som har mulighet for bildevisning. Begge disse programmene "forhåndsviser" bildene i 3x3 / 4x4 thumbnails. SplashPhoto er vel programmet som er mest beregnet for bildevisning av disse to. Dette autoroterer også bildene ved fremvisning. Endret 13. august 2007 av T_H_X Lenke til kommentar
Jonkybonky Skrevet 13. august 2007 Forfatter Del Skrevet 13. august 2007 Ok, er noen av disse programmene gratis? Lenke til kommentar
DTS Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (endret) Nope, disse koster ca. $24,99 (PhotoRite) og $29.95 (SplashPhoto). Endret 13. august 2007 av T_H_X Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå