andgob Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Fant nylig ut at PC spillet Crysis kanskje også kommer til PS3 Har skrevet en nyhet om greia HER Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Vel, utviklerene har jo sagt at spillet kan dukke opp på både Ps3 og 360 i ein eller annen form seinere. Men at det kommer så tett opp til PC utgaven tviler eg på. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) litt home made kover? (edit: smart av meg å lese før jeg svarer) crysis kommer til å bli heftig! Endret 8. august 2007 av BloodSpiller Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Hvis dette er sant er det jo fantastisk. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Mens en fyr var ute å kikket i en spillbutikk etter et PlayStation 2 spill fant han noe spennende. Han fant nemlig et cover med Crysis promoteringsmotiv på. Senere fant han ut at coveret ikke skulle vært ute i butikkhyllene enda. Ta en titt på coveret under... :!: Utruleg bra! Det er bekrefta folkens! EIN FYR har sett det! Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Mens en fyr var ute å kikket i en spillbutikk etter et PlayStation 2 spill fant han noe spennende. Han fant nemlig et cover med Crysis promoteringsmotiv på. Senere fant han ut at coveret ikke skulle vært ute i butikkhyllene enda. Ta en titt på coveret under... :!: Utruleg bra! Det er bekrefta folkens! EIN FYR har sett det! 9231564[/snapback] Hva med å komme med noe konstruktivt en gang iblandt? I stedet for å håne alt og alle som er av en annen oppfattning enn deg. Greit nok at kildekritikk tydeligvis ikke er på dagsordnen her, men jeg tror ikke dette er måten å si det på ... Endret 8. august 2007 av Jorchi Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Eg kjem med noko konstruktivt der det passar seg. Men når artiklar byrjar med "Ein fyr" - så har eg vanskeleg for å halde meg. No sporar du forøvrig tråden av her. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Det er jo til og med en klar og tydelig rift i "labelen" på coveret også... Hvem som helst kan jo skrive ut en papirlapp og sette inn i et PS3 cover Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 God in heaven! Jeg er overbevist! Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Jepp! Fant denne også...er ikke tvil, Crysis bekreftet på PS3!! Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 FAKE! Crysis hadde ikke fått plass på en CD! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Dagens BioNor..heilt klar dagens, sjøl om det er litt tidlig enda da Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Dersom du zoomer inn på bildet der, så får du frem dette: Endret 8. august 2007 av BioNor Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Jepp! Fant denne også...er ikke tvil, Crysis bekreftet på PS3!! 9232520[/snapback] Helt klart dagens! :!: Nå er ikke jeg heller i tvil lenger! edit. Endret 8. august 2007 av Appleseed Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Gjerne kom med flere bevis folkens... er kjedelig og rolig her på jobben! Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) ---------------- Endret 8. august 2007 av BioNor Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Hahaha! Ja, nå gleder jeg meg virkelig! :!: Edit: Hva er femtiøringen til? Størrelsessjekk? Endret 8. august 2007 av Tharos_ Lenke til kommentar
TST Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Både trådens utgangspunkt, og fortsettelse, er såpass useriøs at vi ikke ser noen grunn til å la dette gå videre. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg