Vattmaffi Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 enten det eller så fugerer surround anlegget mitt som en eneste stor antenne! ok, her er storyen, en kveld jeg skulle legge meg, jeg hadde slått av alt av lys, slått av pc'n, og skrudd av høytalerne til pc'n. la meg godt til rette i senga for å prøve å sove.. men så hører jeg noen prate russisk, og jeg lurer på hvor i HELV**** det her kommer fra. så jeg reiser meg og står stille mitt i rommet, fant til slutt ut at lyden kom ut fra mitt surround anlegg, veldig svakt men dog, det var stemmer der.. så jeg plugga ut strømmen til høytalerne.. og la meg til å sove i god tro på at det her funka godt.. men neida.. russer'ne hadde enda ikke dratt.. altså, jeg ekke dum, jeg tror ikke det spøker, selvom jeg gjorde det i noen få minutter da jeg lå der på senga. hva kan det være? får jeg rett og slett inn radiosignaler med surround anlegget mitt? må huske at lyden kommer både når den er kobla til støpsel og pc, og omvendt... noen som har noen fornuftige svar? Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 du får inn noen høyfrekvente signaler, som er russiske.. er noe sånt.. Har lest om flere som har fått det. Lenke til kommentar
NaitX Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Er det ? Logitech X-530 Tror jeg hadde det samme problemet i sommer. Lenke til kommentar
n0b0dy Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Har også hatt det problemet med mitt x530...kommer inn østeuropeiske radiosignaler... Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 tøft sier nå bare jeg ^^ hehe... Lenke til kommentar
Bulletride Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Jeg sliter også litt med det Av og til kommer det en russisk stemme fra senterhøytaleren Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Its not all bad... når russerene til slutt invaderer så før du ihvertfall litt forvarsel -Stigma Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Its not all bad... når russerene til slutt invaderer så før du ihvertfall litt forvarsel -Stigma 9229950[/snapback] haha.. for den som sjønner russisk og sjansen for at de på 112 tror deg... er vell større sjanse for å bli innlagt da Lenke til kommentar
Junta Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Er det ? Logitech X-530 Tror jeg hadde det samme problemet i sommer. 9229898[/snapback] Jeg har Logitech X-530, og har også russere på "besøk". :!: På videregående hadde jeg russisk som valgfag, så "besøket" er bare kos. Russisken min er litt rusten da men ... Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) rart, hørte noen stemmer jeg også en dag her, skremte meg ganske mye for å si det sånn, begynte å rote rundt printeren å routeren, så forsvant den etter litt.. Har fått ny pc som står en annen plass, så jeg vet ikke om det enda er der. Jeg hadde disse jeg, https://prisguiden.no/product.php?productId=8650 ser at 3 av dere som hører disse stemmene har samme settet.. Endret 8. august 2007 av Butthead600 Lenke til kommentar
Mow Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 så jeg plugga ut strømmen til høytalerne.. og la meg til å sove i god tro på at det her funka godt.. men neida.. russer'ne hadde enda ikke dratt.. altså, jeg ekke dum, jeg tror ikke det spøker, selvom jeg gjorde det i noen få minutter da jeg lå der på senga. Haha funky. Aldri hørt om noe lignende, så denne threaden skal følges med på Lenke til kommentar
Filla Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 RUSSERENE KOMMER RUSSERENE KOMMER ! Var en eller annen norsk gruppe som sang den i min ungdom (jeg er utgammal). ...til revolver: En amatør-radioinnteresert til nabo, med ikke-godkjent langbølge-utstyr er mitt stalltips. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Logitech X-530 er jo kjent fo akkurat dette fenomenet da Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) hehe..artig..jeg har selv X-530 og har opplevd dette selv.. Trodde det var inne hodet mitt jeg,,så jeg tenkte ikke noe særlig mer på det.. kjekt å vite at jeg ikke har mistet forstanden helt,hehe Endret 8. august 2007 av Scortech Lenke til kommentar
eXa Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Oi, på tide å oppgradere fra x-230 til x530 skjønner jeg... Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Har hatt samme problemet med et Creativeanlegg. Riktig nok var det der jeg bodde tidligere... Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Er det det jeg hører på mitt trådløse Sennheiser headsett når selve sendern er av, men selve headsettet er på Først skjermbugs, nå KGB. Må ha mer en antivirus nå om dagen. Myggnetting og blyplater er bestilt. hehe Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Er det det jeg hører på mitt trådløse Sennheiser headsett når selve sendern er av, men selve headsettet er på Først skjermbugs, nå KGB. Må ha mer en antivirus nå om dagen. Myggnetting og blyplater er bestilt. hehe 9233879[/snapback] Ehh må ikke nettingen være av metall for å stoppe radiosignaler ?? Edit: har fått inn østeuropeiske sendinger også russiske på AM, men da søkte jeg på AM for å se om det var noe der ikke bare fått helt radom i PC høytalerne Endret 8. august 2007 av The Ghost Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Noen som kan ta å ta opp "russerne" fra anlegget og legge det ut her? morsomt om noen kunne finne ut hvor de faktisk sendte fra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå