Gå til innhold

Er ipea noe å satse på?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De bruker NetComs nett, så det er som det er hos alle andre operatører som bruker NetCom. Prisen er 13kr/MB

9221940[/snapback]

steikje, det er dyrt egentlig..

9222579[/snapback]

Sjekk onecall. Har akkurat satt ned prisen til 5kr/MB.

Lenke til kommentar

Har hatt et par problemer med IPEA faktisk. For det første så har det vært et par dager der jeg ikke fikk sms i det hele tatt, så plutselig kom alle sms'ene trillende inn 2dager for sent. Og de har enda ikke fikset "min side", noe som har vært nede i en måned, minst.

Lenke til kommentar
Har hatt et par problemer med IPEA faktisk. For det første så har det vært et par dager der jeg ikke fikk sms i det hele tatt, så plutselig kom alle sms'ene trillende inn 2dager for sent. Og de har enda ikke fikset "min side", noe som har vært nede i en måned, minst.

9222805[/snapback]

SMS problemene har sannsynligvis ikke noe med IPEA å gjøre. Forsinkelser vedrørende SMS pleier ofte å skylde mottakertelefonen :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Trenger ikke nødvendigvis ligge hos mottaker heller. Feilen kan like gjerne ligge på nettverket til Netcom. Men som du sier, det har neppe noe med at IPEA i seg selv er skyld i problemet.

9222805[/snapback]

SMS problemene har sannsynligvis ikke noe med IPEA å gjøre. Forsinkelser vedrørende SMS pleier ofte å skylde mottakertelefonen :)

9244413[/snapback]

Lenke til kommentar
Det var ingen feil på telefonen , eller de 4 andre telefonene vi testet med begge abonnementene vi har fra ipea.

9547209[/snapback]

Da hang nok SMS'ene i nettverket til Netcom. Så med mindre problemet har vedvart i all evighet så finnes det nok ingen annen forklaring på det. At det har noe med abonnementet / sim-kortet i seg selv er heller tvilsomt.

Lenke til kommentar
Jeg har aldri fått en faktura fra dem, enda jeg vet jeg har høyt forbruk.

De sier bare at den kommer i løpet av de neste dagene.

Det har de sagt 2 ganger nå..

Begynner å bli temmelig lei.

Skal over til OneCall så fort porteringa er ferdig..

9549786[/snapback]

Det skyldes ikke IPEA selv. Jeg innehar litt inngående informasjon om dette og vet at dette problemet skyldes blant annet Svea Finans som sliter med sine faktureringssystemer. Det var slettes ikke dette som var IPEA sin intensjon.

Når ble du kunde?

De som ble kunder i juni juli f.eks vil ikke få sin første faktura før i neste mnd etter all sannsynlighet.

Dersom du har høyt forbruk og venter en stor regning fra IPEA går dem med på å få delt opp dette. IPEA vil svært gjerne beholde sine kunder og er derfor villig til å hjelpe i denne situasjonen hvor IPEA i hovedsak ikke er å klandre.

IPEA jobber med å få tatt i bruk et helt nytt kundebehandlingssystem. Med dette systemet og annet faktureringsbyrå vil IPEA være langt nærmere sitt mål om å kunne tilby ikke bare noen av landets billigste abonnement, men også blant det beste hva gjelder kundeservice.

Heh, sånn som jeg skriver skulle man nesten tro jeg jobbet i IPEA. Kanskje trenger dem en PR dude? ;)

Lenke til kommentar
Synes at alle mobilabonnementene gjør det uryddig! Hvorfor ikke ha samme opplegget som OneCall?

F.eks har de to abonnementer med fri ringetid og sms, men den ene innehar mer enn det andre. Hva er poenget?

De andre har ingen av delene, der betaler man vanlig takst.

9554833[/snapback]

Om alle har det samme opplegget som OneCall som du skriver vil nok konkurransen forsvinne vil jeg tro.

Det er mangfoldet av ebonnementstyper som gjør at alle operatørene kan ha den konkurransen vi ser i dag.

Men jeg ser for øvrig poenget ditt. Det er uryddig, men det er vel også meningen :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...