99tnor Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 hei.. operatørlåsen på mobilen min går ut om en uke, og vurderer og bytte til ipea.. er det bra greier eller bare noe kødd? Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 De funker å ringe og sende SMS med, noe mer (regning eller andre tjenester) har jeg ikke brukt av dem. Lenke til kommentar
99tnor Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 De funker å ringe og sende SMS med, noe mer (regning eller andre tjenester) har jeg ikke brukt av dem. 9221725[/snapback] hvordan er det med wap, (eMsn og lignende?) Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 De bruker NetComs nett, så det er som det er hos alle andre operatører som bruker NetCom. Prisen er 13kr/MB Lenke til kommentar
99tnor Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 De bruker NetComs nett, så det er som det er hos alle andre operatører som bruker NetCom. Prisen er 13kr/MB 9221940[/snapback] steikje, det er dyrt egentlig.. Lenke til kommentar
poe Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 De bruker NetComs nett, så det er som det er hos alle andre operatører som bruker NetCom. Prisen er 13kr/MB 9221940[/snapback] steikje, det er dyrt egentlig.. 9222579[/snapback] Sjekk onecall. Har akkurat satt ned prisen til 5kr/MB. Lenke til kommentar
Noel Leon Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Har hatt et par problemer med IPEA faktisk. For det første så har det vært et par dager der jeg ikke fikk sms i det hele tatt, så plutselig kom alle sms'ene trillende inn 2dager for sent. Og de har enda ikke fikset "min side", noe som har vært nede i en måned, minst. Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 "Min side" funkerer den, men man kan bare foreløpig lese av forbruket sitt på IP-telefoni. Lenke til kommentar
Noel Leon Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Det er vel ikke akkurat å fungere, er det? Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Det er vel hjeller ikke "å være nede", er det? Lenke til kommentar
Noel Leon Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) *ler* Det var helt nede når jeg sjekket sidene rett før jeg postet i denne tråden. Edit: Jeg gidder ikke å svare mer etter det her. Endret 9. august 2007 av noelleon Lenke til kommentar
angellwax Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Har hatt et par problemer med IPEA faktisk. For det første så har det vært et par dager der jeg ikke fikk sms i det hele tatt, så plutselig kom alle sms'ene trillende inn 2dager for sent. Og de har enda ikke fikset "min side", noe som har vært nede i en måned, minst. 9222805[/snapback] SMS problemene har sannsynligvis ikke noe med IPEA å gjøre. Forsinkelser vedrørende SMS pleier ofte å skylde mottakertelefonen Lenke til kommentar
Iudex Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Trenger ikke nødvendigvis ligge hos mottaker heller. Feilen kan like gjerne ligge på nettverket til Netcom. Men som du sier, det har neppe noe med at IPEA i seg selv er skyld i problemet. Har hatt et par problemer med IPEA faktisk. For det første så har det vært et par dager der jeg ikke fikk sms i det hele tatt, så plutselig kom alle sms'ene trillende inn 2dager for sent. Og de har enda ikke fikset "min side", noe som har vært nede i en måned, minst. 9222805[/snapback] SMS problemene har sannsynligvis ikke noe med IPEA å gjøre. Forsinkelser vedrørende SMS pleier ofte å skylde mottakertelefonen 9244413[/snapback] Lenke til kommentar
Noel Leon Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Det var ingen feil på telefonen , eller de 4 andre telefonene vi testet med begge abonnementene vi har fra ipea. Lenke til kommentar
Iudex Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Det var ingen feil på telefonen , eller de 4 andre telefonene vi testet med begge abonnementene vi har fra ipea. 9547209[/snapback] Da hang nok SMS'ene i nettverket til Netcom. Så med mindre problemet har vedvart i all evighet så finnes det nok ingen annen forklaring på det. At det har noe med abonnementet / sim-kortet i seg selv er heller tvilsomt. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Jeg har aldri fått en faktura fra dem, enda jeg vet jeg har høyt forbruk. De sier bare at den kommer i løpet av de neste dagene. Det har de sagt 2 ganger nå.. Begynner å bli temmelig lei. Skal over til OneCall så fort porteringa er ferdig.. Lenke til kommentar
Iudex Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Jeg har aldri fått en faktura fra dem, enda jeg vet jeg har høyt forbruk. De sier bare at den kommer i løpet av de neste dagene. Det har de sagt 2 ganger nå.. Begynner å bli temmelig lei. Skal over til OneCall så fort porteringa er ferdig.. 9549786[/snapback] Det skyldes ikke IPEA selv. Jeg innehar litt inngående informasjon om dette og vet at dette problemet skyldes blant annet Svea Finans som sliter med sine faktureringssystemer. Det var slettes ikke dette som var IPEA sin intensjon. Når ble du kunde? De som ble kunder i juni juli f.eks vil ikke få sin første faktura før i neste mnd etter all sannsynlighet. Dersom du har høyt forbruk og venter en stor regning fra IPEA går dem med på å få delt opp dette. IPEA vil svært gjerne beholde sine kunder og er derfor villig til å hjelpe i denne situasjonen hvor IPEA i hovedsak ikke er å klandre. IPEA jobber med å få tatt i bruk et helt nytt kundebehandlingssystem. Med dette systemet og annet faktureringsbyrå vil IPEA være langt nærmere sitt mål om å kunne tilby ikke bare noen av landets billigste abonnement, men også blant det beste hva gjelder kundeservice. Heh, sånn som jeg skriver skulle man nesten tro jeg jobbet i IPEA. Kanskje trenger dem en PR dude? Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Synes at alle mobilabonnementene gjør det uryddig! Hvorfor ikke ha samme opplegget som OneCall? F.eks har de to abonnementer med fri ringetid og sms, men den ene innehar mer enn det andre. Hva er poenget? De andre har ingen av delene, der betaler man vanlig takst. Lenke til kommentar
Iudex Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Synes at alle mobilabonnementene gjør det uryddig! Hvorfor ikke ha samme opplegget som OneCall?F.eks har de to abonnementer med fri ringetid og sms, men den ene innehar mer enn det andre. Hva er poenget? De andre har ingen av delene, der betaler man vanlig takst. 9554833[/snapback] Om alle har det samme opplegget som OneCall som du skriver vil nok konkurransen forsvinne vil jeg tro. Det er mangfoldet av ebonnementstyper som gjør at alle operatørene kan ha den konkurransen vi ser i dag. Men jeg ser for øvrig poenget ditt. Det er uryddig, men det er vel også meningen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå