Gå til innhold

Hva er din leveringstid fra Dell?


Anbefalte innlegg

Har sett at mange er kommende eiere av 1520, og andre maskiner fra Dell.

Ventetiden har jeg skjønt at kan drøye i forhold til de 5-10 dagene som de lover.

Selv bestilte jeg 31.07 og har leveringsdato (foreløpig) 31.08. Flere som har noen datoer de vil dele? Greit å se hvor lang tid det egentlig tar.

 

DELL 1520 - bestilt 31.07 - levering 31.08 - virkelig leveringsdato ??.??

 

Er det noen her inne som faktisk har fått en 1520/1720 tilsendt?

Endret av grumant
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Inspiron 1520

Specs:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Intel® Core™ 2 Duo T7300-prosessor (2,0 GHz, 800 MHz, 4 MB L2-buffer)

2048 MB 667 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [2 x 1024]

15,4-tommers widescreen WXGA+ (1440 x 900) TFT-skjerm med TrueLife™

nVidia® GeForce™ Go 8600M GT med 256 MB DDR2 dedikert grafikkminne

160 GB (5400 rpm) SATA-harddisk

9-cellers primært litiumionbatteri (85 W/t)

Midnight Blue-farge med silke-finish og kamera med 2.0 mp

Dell™ Wireless 355 Bluetooth 2.0-modul

Intel® Next-Gen Wireless N Mini-kort

Bestilte min 1520 7. juli og fikk estimert leveringsdato 1. august.

Den 24. juli ble den utsatt til 24. august.

 

Det synes jeg egentlig var ganske lenge å vente, men jeg klarer meg med det jeg har et par uker til. Hadde vært fint å fått den til skolestart da. :)

Får håpe at mange avbestiller fordi de ikke gidder å vente :D , men tviler på det da.

Lenke til kommentar

Dell fabrikken har veldig stor pågang i disse tider, derfor går det tregt, men synes alikevel de kan modifisere litt på den "Antatt leveringstid 7-10 dager." Klarer de alldri å holde alikevel.. :p

 

 

Glemte jo å skrive leveringstid.. Jeg bestillte 290 bærbare nå... estimert tid for de var om ca 15 dager.. men er nu 5 dager siden jeg bestillte da..

Endret av XooooF
Lenke til kommentar
Bestilte 11. juli, fikk levering 10.august, som senere ble utsatt til 18.september. Har avbestilt siden jeg trenger maskin til studiestart.

 

Dell har allikevel trekt pengene fra kontoen min, noe som visstnok skulle skje. men irriterende allikevel.

9225765[/snapback]

Hallo Marius!

 

Pengene mine har også blitt trekt fra kontoen... Mens min Inspiron er fortsatt ikke i produksjon... Pussig å betale for noe som ikke eksisterer...

 

Bestilt: 11.07

Utsatt levering: 28.08

Endret av AMDXP
Lenke til kommentar
Hallo Marius!

 

Pengene mine har også blitt trekt fra kontoen... Mens min Inspiron er fortsatt ikke i produksjon... Pussig å betale for noe som ikke eksisterer...

 

Bestilt: 11.07

Utsatt levering: 28.08

9228316[/snapback]

 

Ja rart det der... Men til Dells forsvar: De sa beløpet ville bli reservert på kontoen min, for så å trekkes tilbake. Hadde noe med deres regnskapsrutiner å gjøre. Det som skremmer meg litt er at beløpet er ikke bare resevert, men faktisk trukket fra kontoen min. Bare håper de ordner opp asap, for nå er det straks studiestart og jeg har sånn ca null kroner på konto etter å ha betalt for en annen pc :ermm:

Lenke til kommentar

Da vi har hatt en enestående etterspørsel av denne maskinen, må vi beklageligvis informere deg at ordren din har en leveringstid på ca. 5 uker. Vi beklager for eventuelle ulemper dette medfølger. For raskere levering, har vi et utvalg av gode tilbud på Inspiron 1521 nå, som kanskje også dekker dine behov.

 

 

Fra Dells hjemmeside nå i kveld.

Lenke til kommentar

Fikk denne da jeg lurte på om de vil klare å levere til slutten av august (som fortsatt står som dato):

 

På grunna av stor pågang og mangel av deler fra våre leverandører, har vi desverre problemer med å fullføre ferdig produksjonen

av din bestilling i tide. Det er litt forskjell hvis du endrer fargen til svart, men hovedsaklig er det glass til skjermen som vi mangler.

Det jeg kan gjøre for deg, er å følge med på bestillingen og oppdatere deg sσ fort det skjer noe.

Beklager for den lange ventetiden.

 

Ikke noe nytt der, altså...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...