Rubex Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Bestillte noen varer fra komplett for 01.08. Ordren er fremdelse ÅPEN, 4 dager senere. Snakker om elendig service fra en butikk som faktisk var noe å skryte av en gang i tiden. Nå virker det som den er drevet fra et gutterom. Andre som opplever EKSTREM treg leveranse fra komplett ? Endret 4. august 2007 av The_Miracle Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 De tregeste (av de pålitelige) butikkene har vel 1-4 virkedager før ordren er behandlet, så syns ikke dette er noe å hyle om enda. Men etter min mening bør den være behandlet innen mandag ettermiddag. Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 4. august 2007 Forfatter Del Skrevet 4. august 2007 De tregeste (av de pålitelige) butikkene har vel 1-4 virkedager før ordren er behandlet, så syns ikke dette er noe å hyle om enda. Men etter min mening bør den være behandlet innen mandag ettermiddag. 9204650[/snapback] Mandag? EN UKE etter jeg plasserte bestillingen? Tror ikke det... vanlig er å få den sendt avgårde 1-2 dager etter bestilling. SENEST. Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Komplett har veldig mye å gjøre for tiden, og da jeg spurte sist jeg bestilte sa han at de lå tre-fire dager bak skjema med de fleste ordrer. Dette på grunn av omstrukturering av lager og overgang til nytt CRM-system, tror jeg det var. Er uansett veldig fornøyd med kompletts service både før og etter salg. Det er nok neppe drevet fra et gutterom Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 De tregeste (av de pålitelige) butikkene har vel 1-4 virkedager før ordren er behandlet, så syns ikke dette er noe å hyle om enda. Men etter min mening bør den være behandlet innen mandag ettermiddag. 9204650[/snapback] Mandag? EN UKE etter jeg plasserte bestillingen? Tror ikke det... vanlig er å få den sendt avgårde 1-2 dager etter bestilling. SENEST. 9204654[/snapback] Erm, 5 dager. Du må også ta med i beregningen at det er helg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 det var akkurat likedan i fjor på denne tiden, pga skolestart, ferieslutt osv. Jeg kan skjønne at de har mye å gjøre, men slik treghet fører uansett til at mange velger å gå til konkurrenten. det gjorde jeg, og fikk varene på et par dager. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 For det første så er det mange tråder her på Forumet angående dette tema, for det andre så er de (komplett) litt unnskyldt pga ombygging, havari av transportbånd og ferieavvikling. Synes ikke det er så mye å hyle over, alt ordner seg etter hvert. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Må si meg enig. Med tanke på tidpunkt, Kompletts omstendigheter og butikkens omfang syns jeg ikke 5 dager etter bestilling er noe å klage på. Kos deg med høyrehånda i helgen, så får du ut litt aggresjon. Endret 4. august 2007 av WonderStivi Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Alt går tregere i sommeren, uansett hvilken bransje det er. At konkurrenten klarer å levere kjappere, kan ha noe med at de kanskje ikke har så mange kunder. Endret 4. august 2007 av BeFs Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 5 dager for å få bestillingen behandlet? Ikke noe å klage over? Jobber dere hos Komplett? Hadde avbestillt med en gang, og brukt pengene hos noen som faktisk gidder. Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Kos deg med høyrehånda i helgen, så får du ut litt aggresjon God idè! BTW så leste en venninne av meg en jobbannonse her om dagen der en del av stillingsbeskrivelsen var "ad-hoc-oppgaver" Hun spurte meg om hva ad-hoc-oppgaver var så hun var forbedredt på intervjuet, så jeg henviste henne videre til urban dicionary Ble veldig OT, men moro likevel 5 dager for å få bestillingen behandlet? Ikke noe å klage over? Jobber dere hos Komplett?Hadde avbestillt med en gang, og brukt pengene hos noen som faktisk gidder. Det er det som er fint med konkurranse.. Er man ikke fornøyd med èn, kan man gå til en annen Endret 4. august 2007 av demeyfint Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Ja, alle oss som skriver bra om Komplett her jobber hos dem. Og du ser jo hva vi gjør alle mann, vi surfer forum, og gidder ikke å behandle pakker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 antallet kunder skal strengt tatt ikke ha noe å si. da er det bemanningen det er noe feil med. nå mener jeg med unntak av eventuelle tekniske problemer de måtte ha akkurat nå. min personlige mening er at komplett har tapt seg noe voldsomt hva service og oppfølging angår, hvertfall for en privat enkeltkunde. det virker ikke som småordrer blir prioritert, og det er dårlige greier. et bedre alternativ i MINE øyne: Netshop.no . som sagt så er dette min personlige oppfatning, og jeg har ingen tall til å forankre argumentet, bare erfaring. Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) 5 dager for å få bestillingen behandlet? Ikke noe å klage over? Jobber dere hos Komplett?Hadde avbestillt med en gang, og brukt pengene hos noen som faktisk gidder. 9204695[/snapback] Det var da "VELDIG" så du blåste ut da. Altså hvis man har punktert et dekk på bilen eller har motorhavari og ringer Falcken eller Viking, mens det er 20 andre i køen forran deg som har et eller annet problem så er det ikke det at Falcken eller Viking "ikke" gidder, men det er stor pågang hos dem, og man må fint vente i kø. Jeg skjønner at det er frustrerende å kjøpe deler online noen ganger, men så sjekk andre butikker online, sjekk Elkjøp, Lefdal Computer City hvis du bor i nærheten noen av dem, slik jeg gjorde det da jeg kjøpe min siste MX518 mus, fant ut at jeg ikke "tapte" så mye på det. Så jeg syntes ikke man har rett til så si "noen som gidder" for komplett gjør en formidabel jobb og prøver å hente seg inn igjen så fort som mulig. Det er heller ingen som sier at du må handle hos Komplett hvis du er misfornøyd med behandlingstiden. Men ting tar tid hvis man har hatt havari og att på til har ferieavvikling. (det er min mening da) Frankie Endret 4. august 2007 av frank_jarle Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Det var da "VELDIG" så du blåste ut da. Altså hvis man har punktert et dekk på bilen eller har motorhavari og ringer Falcken eller Viking, mens det er 20 andre i køen forran deg som har et eller annet problem så er det ikke det at Falcken eller Viking "ikke" gidder, men det er stor pågang hos dem, og man må fint vente i kø. 9204728[/snapback] Hvis man har et punktert dekk, og må få hjelp av Falcken, og ringer de og de sier at vent der, vi har en ledig bil som kan komme og hente deg om 3 dager, og jeg ringer til Viking og de sier at "Jepp, vi kommer om 20 minutter og hjelper deg". Har jeg da noen som helst grunnt il å kjøpe mine tjenester ifra Falcken? Eller rettere sagt, skal jeg fortsette å "sitte i kø" hos Falcken? Det finnes mange webshopper dere ute, mange som faktisk sender pakken dagen etter, til og med på sommeren. Jeg hadde avbestillt med en gang. Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Det var da "VELDIG" så du blåste ut da. Altså hvis man har punktert et dekk på bilen eller har motorhavari og ringer Falcken eller Viking, mens det er 20 andre i køen forran deg som har et eller annet problem så er det ikke det at Falcken eller Viking "ikke" gidder, men det er stor pågang hos dem, og man må fint vente i kø. 9204728[/snapback] Hvis man har et punktert dekk, og må få hjelp av Falcken, og ringer de og de sier at vent der, vi har en ledig bil som kan komme og hente deg om 3 dager, og jeg ringer til Viking og de sier at "Jepp, vi kommer om 20 minutter og hjelper deg". Har jeg da noen som helst grunnt il å kjøpe mine tjenester ifra Falcken? Eller rettere sagt, skal jeg fortsette å "sitte i kø" hos Falcken? Det finnes mange webshopper dere ute, mange som faktisk sender pakken dagen etter, til og med på sommeren. Jeg hadde avbestillt med en gang. 9204742[/snapback] Nei, det er det jeg mener hvorfor skal du da gå for Komplett, men nå e rjo Komplett en av norges største webshopper, og gå for andre som er mindre er jo absolutt en god mulighet, har selv gjort det med gode resultater, og det er ikke siste gangen jeg kjøper fra noen andre enn Komplett, ikke for di at jeg misliker Komplett for det gjør jeg ikke. Men jeg syntes det er greit å støtte opp om mindre webshoper også for det er mange av de som leverer fantastisk service Det jeg hengte meg opp i var "noen som gidder" for jeg tror faktisk at Komplett gidder, men TTT (ting tar tid) å hente seg inn igjen, det er det som var mitt poeng Men jeg skjønner veldig godt poenget ditt Frankie Lenke til kommentar
Reite Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 haha, når jeg først leste denne tråden trodde jeg det var ironig, og at den var laget for å harselere med all klagingen på slikt som dette! Men så skjønte jeg at den var seriøs og da kunne jeg ikke annet en å gråte:( Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Har Komplett mye å gjør for tiden, noe jeg vet de har, så har de en unskyldning som er helt grei i mine øyne, jeg har handlet mye hos Komplett og synes både service og levering har vært helt upåklagelig, hvis du skal syte så for leveringstiden så er det jo bare til å bestille en annen plass da vel og ja det er jo ferie og da går ting tregere. Lenke til kommentar
Digitalis Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Som arbeidsgiver selv vet jeg at det ikke er lett å få nok arbeidskraft nå for tiden. Komplett jobber til og med i helgene og min erfaring er at hvis du bestiller i helgen har du varene til tirsdag/onsdag. Bestiller du på en tirsdag/onsdag har du også varene til ondsdagen i uken etter. Har selv kanselert en del ordre ettet at de har stått i åpen status etter 4 dager. Før sommeren kom varene etter 3-4 dager og forhåpentligvis vil dette bli vanlig igjen når de kommer i orden etter ferieavvikling og div. andre ting. Må jo innrømme at de ikke er den billigste nettbutikken, men jeg har brukt dem pga den gode servicen og pakkesporings systemet deres. Endret 4. august 2007 av Digitalis Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Merkelige greier. Har nå bestillt 3-4 pakker fra komplett.no de siste ukene, og varene har vært levert i løpet av samme dag, eller dagen etter. Så jeg kan ikke si meg annet en storfornøyd iallefall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg