Bebeluv Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Mark Rein have confirmed today that the PS3 version of Unreal Tournament 3 will support keyboard and Mouse. He confirmed this via the official forums that they will be supporting keyboard and mouse in Unreal Tournament 3 on PS3. I checked with Steve Polge and he said that YES we are supporting keyboard and mouse in Unreal Tournament 3 on PS3. He is confident we are doing it in a way that will be balanced without feeling “gimped” for either side. We’ll also allow people to choose whether or not they want to allow mixed controller vs. keyboard/mouse games or not. I think you guys are going to love UT3! Bra for de som liker mus og tastatur. Greit og kunne velge Endret 4. august 2007 av Zaleeeek Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Aldri være helt for den sammenblandingen, men som du sier, kult for de som vil det. Sjarmen med konsoll er for meg og sløve på sofaen med kontroller;) Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. august 2007 Forfatter Del Skrevet 4. august 2007 Det er sant, men noen importerer fragFX som er langt dårligere enn mus og tastatur, så noen blir glade Kanskje det er en fordel med mus og tastatur viss vi kan spille mot pc geeksa Lenke til kommentar
trydis Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Kjipt for de som spiller med kontrollen, de kommer til å bli overkjørt til de grader. Gledelig melding for min del, da kan FPS spill på konsoll endelig bli morsomme.... Det bør være filtere i spillet, slik at man kan spille med folk som bruker kontrollen eller vice versa. Lenke til kommentar
haalo Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Kjipt for de som spiller med kontrollen, de kommer til å bli overkjørt til de grader Det er da deres egen feil at de bruker underlegent input-utstyr. Lenke til kommentar
trydis Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Jepp, derfor jeg nevnte det Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Kjipt for de som spiller med kontrollen, de kommer til å bli overkjørt til de grader. Gledelig melding for min del, da kan FPS spill på konsoll endelig bli morsomme.... Det bør være filtere i spillet, slik at man kan spille med folk som bruker kontrollen eller vice versa. 9204740[/snapback] Hvis du leser, så står det jo at man kan det. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Det står mer ja, men vi gidder ikke fortelle deg det, du får vente til spillet kommer ut å se hva som skjer. Lenke til kommentar
Imsdalo Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 vel de som bruker FragFX beregnes som en kontroll så, det at det blir støtte for mus og keyboard bare balanserer dette.. Lenke til kommentar
trydis Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Det står mer ja, men vi gidder ikke fortelle deg det, du får vente til spillet kommer ut å se hva som skjer. 9205436[/snapback] Artig liten krabat du Lenke til kommentar
Adriano Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Why oh why kan de ikke bare utgi/legge inn støtte for noe sånt som denne? Trackball på gamepad hadde på lang vei løst fps-på-konsoll "problemet" vil jeg tro. Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Bra at de støtter mus/tastatur, men aldri i verden om jeg sitter med et tastatur og en mus i sofaen når jeg skal spille konsollspill. Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Why oh why kan de ikke bare utgi/legge inn støtte for noe sånt som denne? Trackball på gamepad hadde på lang vei løst fps-på-konsoll "problemet" vil jeg tro. 9206575[/snapback] Helt enig, jeg spilte mye med trackball mus før på pc da jeg spilte på konkurranse-nivå og det fungerer utmerket godt. En slik kontroll tror jeg kunne fungert meget godt på konsoll. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) leste det på en blogg! its nice! Endret 6. august 2007 av BloodSpiller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå