Netnick Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Jeg vil gjerne at BARE de som har kjøpte E90 skriver her hva de mener om tlf. Om de har noen bugs som er kjipe. Om de synes den er bra, verdt pengene Poengterer igjen, bare de som har kjøpt og bruker tlf, skal skrive her.. Hilsen Netnick Lenke til kommentar
gadgetpro Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Bruker mobilen og kan varmt anbefale den Lenke til kommentar
3121 Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Kongetelefon! Utvilsom det beste jeg har vært borti de siste åra, og jeg har vært borti mange Lenke til kommentar
zand Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Det eneste jeg synes er negativt er samtale-delen. Når jeg ringer ut kommer det en slags knitrelyd i det samtalen kobles opp. Det er ofte ekko når jeg snakker. Dersom det er en pågående pakkedatatilkobling som settes på vent mens en vanlig samtale blir utført er det som regel umulig å høre hva den andre sier (oppleves på samme måte som når man har dårlig dekning, og jeg har sjekket at begge parter har full dekning så det er ikke feilen). Det samme skjedde i dag da jeg skulle snakke i telefonen via BT-handsfree i bil. Da var det så hakkete at jeg måtte bruke en annen telefon for å få gjennomført samtalen. Ellers meget fornøyd. Lenke til kommentar
hakoni2 Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Harwaremessig bra telefon, men som en godt innarbeidet S80 (9500) bruker, så mangler den PDA-feelingen... S60v3 er ikke designet godt nok i forhold til stor skjerm og qwerty som S80 var, savner endel funksjoner fra 9500'en, eks. se telefon-nummeret til den som ringer under en samtale fra en ikke-kontakt, (det står kun "Samtale 1"), tidsbestemt "Silent" modus, eks. på 9500 kunne jeg sette at silent-modus skulle vare til et klokkeslett osv... savner Esc -tasten i ssh (putty). qwerty-tastaturet er noe slitsomt å skrive på (må trykke relativt hardt, særlig space...), Enter tasten er for stor til hvor ofte den er brukt. Treg åpning av galleri hvis man har mange bilder. Kalender viser ikke hvor gammel en person er hvis man har registrert fødselsår. pluss -siden (i forhold til 9500/9300), ekstern skjerm og funksjonalitet er noe jeg så og si aldri brukte på 9500, her er den fullverdig, og helt rå, godt numerisk tastatur (rekk opp hånda den som klarte å låse opp/ned tastaturet på 9500 på første forsøk hver gang). Meget god skjerm på begge sider, kjapp browser og wlan (i forhold til 9500). Kort sagt, softwaremessig føles det som et tilbakesteg fra 9500'en, men jeg kommer nok til å bli vant til E90'en, og satser på at det kommer software/firmware-oppgraderinger som gjør E90'en til en enda bedre mobil. Lenke til kommentar
Merken Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Fikk min E90 i dag. Litt blandet førsteinntrykk, har brukt TyTN i et år. Min mening er at Windows Mobile er et mye bedre operativsystem enn Symbian. Men for all del, E 90 er en kjempetelefon Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Jeg har HATT E90 men solgte grunnet størrelse. Den er MEGET bra og jeg opplevde ingen bugs. Jeg fikk den aller første her til lands så jeg tviler på at de som er kommet nå vil bli plaget av bugs... Lenke til kommentar
Merken Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Noen som får GPS til E90 til å funke skikkelig? Den tar jo så og si ikke i mot signaler. Lenke til kommentar
3121 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 GPS`n fungerer bedre på E90`n min enn på N95 som jeg også har... Lenke til kommentar
Merken Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Går det ikke an å bruke GPS`en uten å kjøpe lisens? Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Har testet den ute 2 ganger ene gangen utenfor der jeg bor så jeg hadde tilgang til Wlan og den dro ned kartdata uten kostnad. Må man hele fila på 1,3 GB som ligger på nettsida til Nokia for å legg inn kart på minnekortet ? Ser ut som dette dekker hele Europa og større minnebrikke er bestilt... Går det ikke an å bruke GPS`en uten å kjøpe lisens? 9239244[/snapback] Lenke til kommentar
jolass Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Det eneste jeg synes er negativt er samtale-delen. Når jeg ringer ut kommer det en slags knitrelyd i det samtalen kobles opp. Det er ofte ekko når jeg snakker. Dersom det er en pågående pakkedatatilkobling som settes på vent mens en vanlig samtale blir utført er det som regel umulig å høre hva den andre sier (oppleves på samme måte som når man har dårlig dekning, og jeg har sjekket at begge parter har full dekning så det er ikke feilen). Det samme skjedde i dag da jeg skulle snakke i telefonen via BT-handsfree i bil. Da var det så hakkete at jeg måtte bruke en annen telefon for å få gjennomført samtalen. Ellers meget fornøyd. 9187916[/snapback] Dette problemet har jeg også og etter en stund kommer det også støy, av og til så mye at jeg må avslutte samtalen, for så å ringe opp igjen. Jeg har min 4. enhet nå og jeg venter på ny da dette ER en seriefeil fra Nokia. Dette ble først innrømmet sist uke da jeg fikk min 4. E90. Telefonen er ellers konge og jeg mener personlig at Symbian er en telefon med PDA, og Windows er PDA med "ringemuligheter". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå