Gå til innhold

Hvordan få internett-leser på din Xbox 360

Anbefalte innlegg

Hallo.

Tenkte jeg skulle lage en liten topic for dere som gjerne vil få tilgang til en internett-leser på Xbox 360'n din..

-Here we go! NB: Denne tjenesten fungerer kunn i Windows XP Media Center Edition, og visse Vista versjonen, med Media Center!

1)Gå til http://www.anpark.com/software.aspx

2)Klikk på "Download Now"

3)Dobbelklikk på MCEBrowserSetup.msi og trykk Next

4)Start din Xbox 360 og gå til Media Center

5)Gå inn til "More Programs" og velg "Browser"

6)Legg til dine favoritter på din 360 fra datanmaskinen din. Ved å gå til: C; videre til Dokumenter og Innstillinger-mappen, videre til "MCX" mappen

Sånn! Viss du har gjort alt riktig nå, så burde dette fungere!

Viss ikke, spørr om hjelp! ;)

Forresten, Messenger er også tilgjengelig innpå More programs ^___^'

MCEBrowser_Start.jpg

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
SelectLocation2.JPG
Endret av Vivalamorten
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå har ikke jeg Media Center, så jeg får ikke prøvd ut dette selv. Men hvordan fungerer det sånn rent brukermessig å surfe via 360'n?

9179969[/snapback]

Jess. Men husk å ha virus-program på datamaskinen din. Ellers vil Xboxen bli ganske infeksert ell no ^____^

a

Endret av Vivalamorten
Lenke til kommentar
Heh, hva er egentlig poenget med internettleser på boxen hvis du må koble til pc? Er det ikke da bedre å bare koble pc'n rett til skjermen?  :p

9228966[/snapback]

nei, det gidder jeg ikke, må jo flytte PC min, tungt :p men det er greit å kunne å kjøre nettleser via TVen, ikke at det blir brukt mye da... får jo stort bilde på tven.

Lenke til kommentar
Men du må vel fortsatt ha pc'n kobla til boxen for å være på nettet, eller er det jeg som har misforstått?

9229107[/snapback]

Du treng ikke å koble den direkte til PC, bare koble den til switchen eller router, men selve programmet må være installert på PC'en for at xboxen skal kunne bruke nettleseren. programmet blir kjørt via Windows Media Center som ligger på vista home premium eller ultimate.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...