xxm0rtyque Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 (endret) Hallo. Tenkte jeg skulle lage en liten topic for dere som gjerne vil få tilgang til en internett-leser på Xbox 360'n din.. -Here we go! NB: Denne tjenesten fungerer kunn i Windows XP Media Center Edition, og visse Vista versjonen, med Media Center! 1)Gå til http://www.anpark.com/software.aspx 2)Klikk på "Download Now" 3)Dobbelklikk på MCEBrowserSetup.msi og trykk Next 4)Start din Xbox 360 og gå til Media Center 5)Gå inn til "More Programs" og velg "Browser" 6)Legg til dine favoritter på din 360 fra datanmaskinen din. Ved å gå til: C; videre til Dokumenter og Innstillinger-mappen, videre til "MCX" mappen Sånn! Viss du har gjort alt riktig nå, så burde dette fungere! Viss ikke, spørr om hjelp! Forresten, Messenger er også tilgjengelig innpå More programs ^___^' Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 7. august 2007 av Vivalamorten Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Nå har ikke jeg Media Center, så jeg får ikke prøvd ut dette selv. Men hvordan fungerer det sånn rent brukermessig å surfe via 360'n? Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2007 (endret) Nå har ikke jeg Media Center, så jeg får ikke prøvd ut dette selv. Men hvordan fungerer det sånn rent brukermessig å surfe via 360'n? 9179969[/snapback] Jess. Men husk å ha virus-program på datamaskinen din. Ellers vil Xboxen bli ganske infeksert ell no ^____^ a Endret 31. juli 2007 av Vivalamorten Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 virker fint med vista home premium , har testet det pga jeg også hadde lagt inn Orb på xboxen. Lenke til kommentar
Northland Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Hvordan fungerer dette da? bra? Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Hvordan fungerer dette da? bra? 9228586[/snapback] joda, det fungerer, men uvant, likte bedre den som er med wii, men men, etter smak og behag Lenke til kommentar
Alhe Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Heh, hva er egentlig poenget med internettleser på boxen hvis du må koble til pc? Er det ikke da bedre å bare koble pc'n rett til skjermen? Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Heh, hva er egentlig poenget med internettleser på boxen hvis du må koble til pc? Er det ikke da bedre å bare koble pc'n rett til skjermen? 9228966[/snapback] nei, det gidder jeg ikke, må jo flytte PC min, tungt men det er greit å kunne å kjøre nettleser via TVen, ikke at det blir brukt mye da... får jo stort bilde på tven. Lenke til kommentar
Alhe Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Men du må vel fortsatt ha pc'n kobla til boxen for å være på nettet, eller er det jeg som har misforstått? Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Men du må vel fortsatt ha pc'n kobla til boxen for å være på nettet, eller er det jeg som har misforstått? 9229107[/snapback] Du treng ikke å koble den direkte til PC, bare koble den til switchen eller router, men selve programmet må være installert på PC'en for at xboxen skal kunne bruke nettleseren. programmet blir kjørt via Windows Media Center som ligger på vista home premium eller ultimate. Lenke til kommentar
Alhe Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Å ja, å ja... Da er jeg med! Ikke så dumt likevel da. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Nå har ikke jeg Media Center, så jeg får ikke prøvd ut dette selv. Men hvordan fungerer det sånn rent brukermessig å surfe via 360'n? Lurer på samme her. Får man gått inn på youtube f.eks å sett på filmer osv? Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 Lurer på samme her. Får man gått inn på youtube f.eks å sett på filmer osv? 9261152[/snapback] Jess. Fungerer fint det Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 funker dette med windows xp eller må man ha media senter?? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Kjipt at jeg ikke har Media Center Dette hørtes faktisk spendende ut. Fungerer det helt fint å surfe med dette? Er nettlesern helt lovlig? Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Artig at denne tråden kom opp igjen, dermed fikk jeg installert dette. Fungerer bra - men hvordan får man skrollet på websidene?? Teksten be også veldig liten på min full hd tv. Endret 2. desember 2007 av Mr_Spock Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå