Øystein.F. Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Papirdyra utforskar nye horisontar i handhaldt format. Les mer Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Har ikke Microsoft kjøpt opp Rare da? Ser ikke hvordan, eller hvorfor de skal lage spill til DS. (For all del, jeg kan ta feil, slev om jeg mener at det var det som skjedde..?) Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Har ikke Microsoft kjøpt opp Rare da? Ser ikke hvordan, eller hvorfor de skal lage spill til DS. (For all del, jeg kan ta feil, slev om jeg mener at det var det som skjedde..?) 9172091[/snapback] Jeg spør meg det samme. Men på samme tid er det noe som sier meg at det virker som om Microsoft kun har kjøpt opp rettighetene til stasjonære konsoller, og ikke håndholdte... Har jeg rett, eller hvordan ligger det an? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Trodde Rare fortsatt kunne lage spill til Nintendos håndholdte konsoller jeg. Lager spill til Microsofts stue konsoller og Nintendos håndhodte. Siden MS ikke konkurer på det håndholdte markedet som Nintendo og Sony. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Rare har laget flere spill for Nintendos håndholdte plattformer siden Microsoft kjøpte dem, så dette er ikke noe nytt. Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 MS tenker sikkert penger de og, og denne versjonen kommer sikkert til å selge et par millioner. I tillegg til at det gir boost til den kommende 360 oppfølgeren. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Din fiendes fiende er din venn Microsoft har ingen håndholdt konsoll og konkurrer mot Sony på det stasjonære markedet. Har ikke spilt spillet på PSP, men har hørt at det var morsomt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg