Gå til innhold

Rome: Total War 2 kommer i mars?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Enig med gunfreak. R:TW er fortsatt et spill som er noenlunde up-to-date grafisk sett, og å komme med en remake av det etter så kort tid blir litt vel...tannløst? Om de absolutt skal lage en toer burde de kanskje titte på Shogun.

9166808[/snapback]

 

Egentlig enig. Enten burde de finne på noe helt nytt eller Shogun 2. Og neste gang etter det igjen kan det bli Rome 2. Men jeg liker Romertiden og Antikken bedre så det hadde ikke gjort noe for min del.

 

Eller bytte scenario.

Amerikanske borgerkrigen kansje. Napoleonskrigene. Det finnes nok av gamle krigsperioder å ta av. Selv om middelalder Europa og Romerriket er de mest kommersielt sikre.

 

Håper ikke det blir Napoleons krigene eller Den amerikanske borger krigen. De er for korte til Total War serien. Napoleons krigene varte jo bare 15.25 år eller noe sånt da.

 

Nei da kan de heller lage Greece Total War eller noe sånt

Endret av S_B_R
Lenke til kommentar
Enig med gunfreak. R:TW er fortsatt et spill som er noenlunde up-to-date grafisk sett, og å komme med en remake av det etter så kort tid blir litt vel...tannløst? Om de absolutt skal lage en toer burde de kanskje titte på Shogun.

9166808[/snapback]

 

Egentlig enig. Enten burde de finne på noe helt nytt eller Shogun 2. Og neste gang etter det igjen kan det bli Rome 2. Men jeg liker Romertiden og Antikken bedre så det hadde ikke gjort noe for min del.

 

Eller bytte scenario.

Amerikanske borgerkrigen kansje. Napoleonskrigene. Det finnes nok av gamle krigsperioder å ta av. Selv om middelalder Europa og Romerriket er de mest kommersielt sikre.

 

Håper ikke det blir Napoleons krigene eller Den amerikanske borger krigen. De er for korte til Total War serien. Napoleons krigene varte jo bare 15.25 år eller noe sånt da.

 

Nei da kan de heller lage Greece Total War eller noe sånt

9166883[/snapback]

 

ja. napoleons krigene og ACW er for korte til et vanlig TW spill, det må i såfall ta en lengre periode, fra 1600-1850 eller noe. da har du en del år på deg og mye utviklig/tekonologi å bruke penger på.

Lenke til kommentar

Det var tidsperioden jeg tenkte på ja. Total War trenger ikke å være historiskt korrekt, spillet handler jo om å skape din egen historie og suksess. TW satt i 1600 - 1850 med flere kontinent (Nord-Amerika, Europa, Aftika, Asia) kunne blitt knallbra. Kolonimakter ftw!

Endret av Alexander
Lenke til kommentar

Det de trenger er et spill hvor det finnes mange flere factions og velge mellom, og vist de enda hadde klart å lage units skill mere forskjelling. Slik det er i mtw2 nå så har du altfor mange unit som akkurat samme skills. Alle de italienske land har nesten samme units.....

 

Det hadde jo vært artig om de kanskje kunne lage et tw spill med viking alderen. De hadde jo en utvidelse av mtw1 med viking invasion men den var jo ikke akkurat så mye og skryte av. personlig liker jeg tiden før kruttet ble oppfunne.

Lenke til kommentar
Det de trenger er et spill hvor det finnes mange flere factions og velge mellom, og vist de enda hadde klart å lage units skill mere forskjelling. Slik det er i mtw2 nå så har du altfor mange unit som akkurat samme skills. Alle de italienske land har nesten samme units.....

 

Det hadde jo vært artig om de kanskje kunne lage et tw spill med viking alderen. De hadde jo en utvidelse av mtw1 med viking invasion men den var jo ikke akkurat så mye og skryte av. personlig liker jeg tiden før kruttet ble oppfunne.

9167280[/snapback]

Er veldig enformig når det gjelder units ja.

Spesielt de italienske landa.

Lenke til kommentar

store problemet med gunpowder er jo at TW ai'n er eledig på det punktet, musketeers i M2 er ubruklige.

 

1600-1850 hadde vært gøy, i begynnelsen må man ha pikemen da våpene er så ubruklige og tar så lang tid til å skyte med at man trenger noen som kan ta over jobben for å stoppe hester osv.

skottland brukte jo sverd i stor skala i slag frem til 1750 tallet noe som gikk dårlig for dem.

når sokket bajonetten ble oppfunnet på 1720 tallet forsvinner pikemen da infanteri med musketter kan forsvare seg mot hester og infanteri som angriper.

 

kan ha egene mini kampaner for kriger som skjedde i løpet av den tiden.

som amerikanske revolusjonskrigen,

eller 7 årskrigen(som het french and indian wars i amerika)

det ville også vært kult hvordan forskjellige uniformer forandret seg igjennom tiden, si at man har en unit med grenaders i 1750 tallet så ser de slik ut, men samme unit i 1807(hivs den lever enda) ville se helt anderledes ut.

Lenke til kommentar
Eller bytte scenario.

Amerikanske borgerkrigen kansje. Napoleonskrigene. Det finnes nok av gamle krigsperioder å ta av. Selv om middelalder Europa og Romerriket er de mest kommersielt sikre.

9166876[/snapback]

Heilt einig med deg.

Eg trur at Napoleonskrigen kunne blitt ein suksess. Muligens frå Napoleonskrigen til notid.

Veit ikkje korleis dei kunne fått det til med tanke på notid. Men kunne vore kjekt å sett ein gang :)

Lenke til kommentar

Stiller meg tvilende til dette her, om en spilljournalist er en ivrig spiller selv kan det være lett å høre litt feil. Jeg sier ikke at det er utenkelig at Rome 2: Total War er det neste som kommer, men det er mulig at karen fra SEGA har snakket om det nå er er et team som jobber på Medieval 2: Total War Kingdoms og at det forrige teamet som laget "Rome: Total War" nå holder på med det neste store spillet. Personlig synes jeg nemlig at det vil stinke uoriginalitet av CA om Rome: Total War 2 er det neste i spillrekken.

 

Videre stiller jeg meg skeptisk til datoen. Det står i overskriften på nyheten til denne spillsiden jeg knapt har hørt om, at det neste spillet kommer i Mars. Men senere i nyheten står det ingenting om hvor han fikk den datoen fra. Selv om Creative Assembly begynner å bli dreven til å lage de spillene her stiller jeg meg tvilende til at det neste store spillet er klart allerede i Mars, men en skal vel aldri si aldri.

Lenke til kommentar

Hvis de lager et nytt Total War spill snart, håper jeg de får med seg noe av reformasjonen og religionskrigene(protestanter vs katolikker), og andre viktige historiske begivenheter som fks Napoleonskrigene. Jeg tror ikke at de burde lage en ny versjon av Rome enda, heller et Total War spill som omhandler den samme perioden som Gunfreak nevnte 1600-1850 eller lignende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...