Celusion Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 jeg har kjøpt meg xbox 360 med gears of war... Jeg og min bror spiller da dette, det jeg lurte på var om vi to kan spille på lag mot andre online på samme xbox? At skjermen deles eller noe liknende? tusen takk Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) Ja, det gå fint det. Bare å signe inn med 2 profiler og joine en match. EDIT: Missforstod en lite sekund her ... Endret 27. juli 2007 av E-wok Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 De må vel inn på "Public Match" og så trykke på X eller noe sånt? Er så ræva det der, måtte spørre selv, første gangen. Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 Men jeg har hørt at for å få spilt mot andre online så må man betale en viss sum i året for å få et "spillkort" eller noe sånt. Er dette riktig? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Du må ha Xbox Live Gold, men hvis du nylig har blitt med på Live har gold i en måned. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Men jeg har hørt at for å få spilt mot andre online så må man betale en viss sum i året for å få et "spillkort" eller noe sånt.Er dette riktig? 9157404[/snapback] ja det er helt korrekt . det koster 159 for 3 måneder og 499 for 12 måneder for å spille på Xbox Live per konto. skal man spille 2 samtidig på xbox live må man ha to kontoer og da blir det 2 x 159 eller 2 x 499kr avhengig av hva man velger . xbox live gamer card skal man kjøpe i spillforretninger og der spill selges Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 skal man spille 2 samtidig på xbox live må man ha to kontoer og da blir det 2 x 159 eller 2 x 499kr avhengig av hva man velger . 9157617[/snapback] Halt! Trenger bare en - man kan spille som "gjest". Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 hva mener du at man kan spille som gjest? Så hvis jeg kjøper 1 gold da, så kan broren min også spille sammen med meg..som gjest? Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Skal dere spille på samme X-box med 2 kontroller, så ja, da trenger du bare ett. Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 herlig, kan noen forklare meg hvordan man da spiller som gjest? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 hva mener du at man kan spille som gjest?Så hvis jeg kjøper 1 gold da, så kan broren min også spille sammen med meg..som gjest? 9157882[/snapback] Jepp. Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Slå på begge kontrollene, så oppretter du en ny profil. Dette gjøres ved å trykke "Y" der hvor det står hvor mange profiler det er. I feltet står det "player1" men den kan hete hva du vil. Denne profilen bruker du til gjester. Du logger på den "player1" profilen med kontroll nr. 2, mens med kontroll nr. 1 logger du på med Xbox-live gull-medlemskap-kontoen din, altså den du bruker til Live. Antar det er slik, har aldri gjort det før selv. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Antar det er slik, har aldri gjort det før selv. 9158045[/snapback] Nettop, du tar feil. Du kan prøve, men hvis det er en egen "hjemmelaget" konto må den også ha live gold. Nei, Xbox 360 har en egen "Guest" konto som du ikke trenger å lage selv. Men du må være i spillet for å logge den inn. Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Jaja, prøvde i hvert fall. Har aldri venner på besøk til å spille 360 så har aldri fått testet det. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 hvordan logger man seg inn med den guest kontoen da? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Du må være i spillet, så velger du multiplayer >> Public Match >> Også skal det stå "Guest sign-in" i nedre venstre eller høyre hjørne, samt X eller Y... Trykk så på knappen det står at du skal trykke på - deretter popper xbox guiden opp med en liste over brukere. Scroll ned til du kommer til "guest" og trykk a. Spill så Gears of War med kameraten din. (Tar forbehold om feil, siden jeg ikke har spillet, men har spilt det en del for noen måneder siden) Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 28. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2007 I spillet ja...men altså dette du sier at man skal trykke er det player 2 (som i dette tilfellet skal ha guest kontoen) som skal trykke det? Asså, spiller 1 logger seg inn på gold membership tingen, mens spiller 2 gjør det du sa? takk Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 (endret) Asså, spiller 1 logger seg inn på gold membership tingen, mens spiller 2 gjør det du sa? 9162058[/snapback] Korrekt. Endret 28. juli 2007 av MartinLande Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå