samesau Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Hei! Lurte på om det er noen som veit om det finnes en någelunde realistisk brøytebilsimulator? ( Kanskje litt sær spillsmak ) Lenke til kommentar
MetaBaron Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Hei! Lurte på om det er noen som veit om det finnes en någelunde realistisk brøytebilsimulator? ( Kanskje litt sær spillsmak ) 9152545[/snapback] Hahaha, dette var jaggu dagens innlegg!! Kjenner dessverre ikke til noen som helst form for brøytebil-simulator - men det kunne nok ha vært ganske så festlig å dundre avgårde i full snøstorm, for deretter å pløye inn i biler som har satt seg fast..! Hadde nok dog vært et ganske så snevert marked for et såpass "eksotisk" spill. Lenke til kommentar
nosync Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Nja, ikke helt MEN det finnes "Caterpillar Construction Tycoon", som tar for masse forskjellige maskiner/biler innen industril. Mulig det er noe for deg? http://www.rottentomatoes.com/g/pc_games/c...on/overview.php Se litt på screenshots osv. er temmelig mye variert. Har ikke spilt det selv, men såg litt orginalt ut. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Hva med Contruction Destruction? Ikke snøbrøyting, men du kan kjøre bulldozere o.l. å brøyte jord. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Om du finner tak i Carmageddon II (eldgammelt spill til PC) så skal det gå an å få tak i en Brøytebil du kan kjøre, mener jeg å huske! Nå er ikke carmageddon kjent for å være hverken "realistisk" eller en simulator men! Lenke til kommentar
samesau Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 Okey! Takker for svar Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Utrolig hva folk leter etter egentlig. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 kunne godt tenkt meg litt mer sære spill selv jeg. brøytebilsim hadde vært moro det Lenke til kommentar
samesau Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 Noen andre spill i samme sjangeren da? Spiller haulin Lenke til kommentar
oyvindhauge Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Jeg bøyer meg i støvet....Hvor fikk du ideen i fra? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 18 Wheels of steel serien er den eneste serien jeg kjenner til der du kjører lastebiler. Noe direkte med brøyting kjenner jeg dessverre ikke til. Vet at samme selskap som har 18 wheels of steel har laget en busssjåfør simulator, så kanskje de lager noe for din smak neste gang Btw, er og en slik gamer som liker kanskje "sære" spill, men men. Ingen grunn til å herpe spillsmaken til folk Lenke til kommentar
samesau Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 Har bus driver åsså Kjørt nesten alle rutene Lenke til kommentar
mungo Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Jeg synes bare det er fint at det er så stort mangfold blant spillere (og folk flest). Tenk hvor kjedelig det hadde vært hvis alle likte bare CS eller BF2 osv... Håper du finner spillet du leter etter Lenke til kommentar
samesau Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 Trur jeg står for et ganske stort mangfold selv egentlig Spiller alt mulig egentlig: cs, 18wos, age of empire, half life, san andreas, test driver, civilization, elma, driver bla,bla,bla Lenke til kommentar
samesau Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 ingen spill i samme kategori? Lenke til kommentar
Freddemor Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Du kan spille Midtown madness 2 og laste ned busspatcher. Det er faktisk litt kult Der kan du kjøre leddbuss og vanlig, store og små - alt mulig. Det blir til og med lagt til bussholdeplasser og ruter. Ettersom byene i spillet finnes på ordentlig, blir det nesten litt simulatorsk. Byene er San Fransisco og London. Lenke til kommentar
samesau Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 Du kan spille Midtown madness 2 og laste ned busspatcher. Det er faktisk litt kult Der kan du kjøre leddbuss og vanlig, store og små - alt mulig. Det blir til og med lagt til bussholdeplasser og ruter. Ettersom byene i spillet finnes på ordentlig, blir det nesten litt simulatorsk. Byene er San Fransisco og London. 9315384[/snapback] Hvor får jeg tak i den patchen da? Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) Hadde vært gøy det faktisk, kjøre brøytebil over fjellet i snøstorm. Haha Endret 20. august 2007 av Frysning Lenke til kommentar
samesau Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 Hadde vært gøy det faktisk, kjøre brøytebil over fjellet i snøstorm. Haha 9322518[/snapback] Hadde vært dritgøy Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) ang 18wos så er et nytt lastebilspill like rundt hjørnet Rig'n'Roll ... Tror dette blir kjempebra link: http://rignroll.com/ Endret 20. august 2007 av tiiim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå