Gå til innhold

Viritual Server Pc Software delen VS2005 - VMWare

Anbefalte innlegg

Dette blir ein tillegstråd til denne tråden.

Men her snakker vi software, den andre tråden snakker vi hardware (skulle i allefall)

Som eg skriver i den andre tråden, skal eg lage meg ein server for å teste ut diverse ting og tang. Har Microsoft sin Action pack for hånden, og vil teste ut dette på ein enkel måte, uten å måtte dualboote osv for å få ting opp, måtte også ha trengt fleire pc'er, derfor viritualisering. Om ytelsen ikkje er heilt på topp er ikkje så farlig, bare ikkje det går superdupersørpetreigt. Å kunne slenge servern ut på eit bod/rom man ikkje bruker så den kan få stå der å dure i fred er heller ingen bakdel.

Lister opp hardwaren på ny:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Asus P5W DH (gammal)

Intel Core 2 Duo E6600 (gammal)

2gb med Twinmos ddr2 ram (ny)

2x Seagate 15k rpm scsi disker (gammal)

Intel PCI-e scsi raid kort (gammal)

+ eit par s-ata disker for lagring. (gammal)

Planen min var å køyre ein installasjon av Windows 2003 R2 64bit som host OS, og så installere Microsoft Virtual Server 2005 R2 SP1 på den igjen. Exchange servern må ha 64bit og 2gb ram, så den må eg nok installere på host maskina.

Ser i den andre tråden at noken vil før ha VMWare, er den gratis løysinga til VMWare like bra som Microsoft sin? dårligere? bedre?

Er også litt i tvil om AD kontrollerene, og kor eg skal installere dei.

Sida Exchange servern kjøyrer på host os'et, må jo den kunne autentisere seg mot ein AD kontroller, men sida ad kontrollerene mine skal kjøyre virituelt vil den ikkje kunne autentisere seg før ad kontrollerene er starta opp, derfor må kanskje host maskina også bli ein AD kontroller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...