Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Problemer med spill, blåtann og pad.


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Nr. 1 Har problemer med å runne GTA San Andreas og CS 1.6 (lan).

De funka før, men nå vil de ikke lenger. Kommer bare den vanlige XP feilmeldinga at det har et problem å må lukkes. Hva kan være gale, har testa andre versjoner av cs på masikna, men samme feilmelding. Hva er galt? Maskinen er ikke en måned gammel en gang.

 

Nr. 2 Har blåtann innebygd i maskina, dette funka også før, men nå vil den ikke motta signaler eller sende signaler. Har skjekka at det ikke er mobilen det er noe galt med. Siden jeg har lagra meg som blåtann "Kontakt" på dataen er jeg jo der, men går ikke å connecte :( Har sendt mail til multicom i går, men ingen svar enda.

 

Nr. 3 Scolling slutta å virke etter at smarte med tenkte at det var best å innstalere driveren til den. Dritt, så nå vil ikke scrollinga funke på pad'en. :(

 

Edit: Har Compal IFL90+.

Endret av kezoom
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Svar på nummer 1:

 

Finn en driver som er WHQL sertifisert. 163.22 tror jeg den heter på laptopvideo2go.com Jeg hadde ogsåsamme problemet før.

 

Svar på nummer 2:

 

Dette problemet hadde jeg også. Gå inn på compal sine driversider og hent ned de siste driverene. Dette fikset problemet jeg hadde.

 

Nummer 3 har jeg ikke noe klokt svar på. Jeg har ikke installert driverne siden isse laget krøll på 32-biten jeg kjørte.

 

Edit: LEifer overalt!? Er trøtt :whistle:

Endret av Calvinator
Lenke til kommentar

Jeg hadde både problemet i 32 og 64-bits vista.

Dette fikset jeg så sent som i formiddag.

 

De driverne som er WHQL sertifiserte er ikke like raske som de driverne med et høyere release tall, men de støtter flere programmer etter min erfaring.

Heller fungerende spill enn å vente på at en perfekt driver skal dukke opp på nvidia.com

Lenke til kommentar
27-1556284062T.png

Veit noen hva den "SDA-standard-kompatibel SD-vertskontroller" er?

 

Edit:

Dette kom opp når jeg prøvde å runne "setup" fila fra LaptopVideo2Go

27-1621389897T.png

9158116[/snapback]

 

 

SD-Vertskontroller er en del av minnekortleseren.

 

Du må ekstraktere driverne fra laptopvideo2go.com i en mappe på f.eks. skrivebordet. Så må du laste ned en .inf fil fra den samme siden som du erstatter med den .inf fila som ligger i mappa du ekstrakterte driverfilene til.

 

Håper jeg uttrykte meg tydelig :p ble litt rot, men håper du skjønner.

Lenke til kommentar

Hei, jeg har nesten det samma problemet med blåtannen. Jeg kan jo bruke mobilen som fjernkontroll via bluthooh! Jeg prøver på det. Men det står at enheten ikke er innen rekkevidde osv på mobilen. Ikke noe feil med mobilen. Men Blåtannen er jo koblet til mobilen,,.. Hvorfor skulle det ikke funke.. funker fint på brotherns pc... noe jeg må laste neD?u

Lenke til kommentar

SD-Vertskontroller er en del av minnekortleseren.

 

Du må ekstraktere driverne fra laptopvideo2go.com i en mappe på f.eks. skrivebordet. Så må du laste ned en .inf fil fra den samme siden som du erstatter med den .inf fila som ligger i mappa du ekstrakterte driverfilene til.

 

Håper jeg uttrykte meg tydelig :p  ble litt rot, men håper du skjønner.

9159320[/snapback]

 

Ok, skjønner hva du mener.

Link til denne .ini fila? :)

Lenke til kommentar
Ved siden av hver driver i driverlisten til xp 32-bit, står det INF med store bokstaver.

 

Der

 

Inf filen skal overskrive den eksisterende inf filen som fulgte med driverpakken når du ekstrakterte.

9161965[/snapback]

Tok å lasta ner ini fila og erstatta den, men når jeg innstalerte kom det masse feilmeldinger om at fant ikke den og den fila.. :hm:

Lenke til kommentar
Ved siden av hver driver i driverlisten til xp 32-bit, står det INF med store bokstaver.

 

Der

 

Inf filen skal overskrive den eksisterende inf filen som fulgte med driverpakken når du ekstrakterte.

9161965[/snapback]

Tok å lasta ner ini fila og erstatta den, men når jeg innstalerte kom det masse feilmeldinger om at fant ikke den og den fila.. :hm:

9163872[/snapback]

 

Det var rart.. Prøv en annen driver da :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...