victoryseieren Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Kjøpte en Acer 24" LCD i Februar for 6250kr.... Kjempebra skjerm... Problemet er det at i dag kom det plutselig en krypene skygge imellom baklyset og LCD-"fargene", plutselig etter en god stund med en gåene skygge inne i skjermen stoppet den... En liten flue tror jeg.... Nesten mitt inne... Problemet er at den antakeligvis ligger i dvale, eller er død, uansett hvordan jeg rister og beveger på skjermen vil den ikke forsvinne.. Den skygger for 6-8 pixler! Er det noen som har opplevd det samme? Det er må gå på garantien eller noe, er vel ikke meningen at en skjerm til over 6000 skal bli hjem for små insekter? Uansett, så må jeg jo levere den inn hvis insekte forsvinner... Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Aldri hørt om dette problemet før Men hvis du vil level med risikoen for at det kan komme igjen kan du jo forsiktig prøve å blåse det vekk med trykkluft eller noe i den duren... Lenke til kommentar
PerB Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Er det noen som har opplevd det samme? Det er må gå på garantien eller noe,er vel ikke meningen at en skjerm til over 6000 skal bli hjem for små insekter? 9142923[/snapback] Innsekter dekkes hverken av garanti eller reklamasjonsrett. Og samme problem har vært oppe tidligere - så du er ikke den eneste som har opplevd denne type bugs. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Det er må gå på garantien eller noe,er vel ikke meningen at en skjerm til over 6000 skal bli hjem for små insekter Det blir jo det samme som at det "må" gå på garantien at en fugl bæsja på jakka mi.. det dekkes ikke. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Hm, rett og slett en ekte "bug". Lenke til kommentar
victoryseieren Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 Lest litt på nettet, fant endel som hadde fått samme problemet... Greit, jeg kan sende inn å fikse det, vil nok koste litt... Men det var en del som hadde fått nytt fra Apple, siden skjermen skulle være lukka og tett, er jo litt dumt hvis den ikke er det, støv og dritt kan jo legge seg bak der åsså!? Anyway, jeg ser om den er borte i morra, ellers blir det Acer next... Lenke til kommentar
Ekipeni Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Kjøpte en Acer 24" LCD i Februar for 6250kr.... Kjempebra skjerm... Problemet er det at i dag kom det plutselig en krypene skygge imellom baklyset og LCD-"fargene", plutselig etter en god stund med en gåene skygge inne i skjermen stoppet den... En liten flue tror jeg.... Nesten mitt inne... Problemet er at den antakeligvis ligger i dvale, eller er død, uansett hvordan jeg rister og beveger på skjermen vil den ikke forsvinne.. Den skygger for 6-8 pixler! Er det noen som har opplevd det samme? Det er må gå på garantien eller noe, er vel ikke meningen at en skjerm til over 6000 skal bli hjem for små insekter? Uansett, så må jeg jo levere den inn hvis insekte forsvinner... 9142923[/snapback] Synd å si det, men det er var jo igrunn sykt morsomt da.. Sånn egentlig Lenke til kommentar
hsds Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Har du mulighet for å ta bilde av dette? Lenke til kommentar
maedox Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Tror jeg hadde ledd litt hadde jeg sett det ja. Litt småkjipt, men som du sier, skjermer skal være tette, så det der burde du få dekka på et vis. Lenke til kommentar
DarkZhade Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 haha no offence men jeg kan ikke anna enn å le. haha. jævlig bra Lenke til kommentar
victoryseieren Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2007 Sjekka MPX.no der jeg kjøpte, de hadde bra informasjon, og pekte videre til Acer support, venta en dag, og fikk mail tilbake fra Acer at jeg måtte sende mail til Anovo, har ikke fått mail fra anovo snart, men kommer vil i dag en gang.... Anyway, her er rakkeren: http://nwgat.net/woot/files/17/TullogToys/bug.jpg Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Uff, jeg kan ikke anna enn å le, syns litt synd på deg og samtidig håpe det ikke er noe som skjer meg sjøl. Klart det kan se ut som en liten prikk, men sinnsykt irriterende må det være. Håper du får fiks på detta uten at det blir så altfor dyrt! Lenke til kommentar
Boye Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Var det ikke en annen på forumet som også slet med dette? Sitter med en følelse om at jeg har lest dette før... Håper det blir ordnet. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Jo, jeg er ganske sikker på at det var en tråd om det samma for noen måneder siden (: Lenke til kommentar
Nordentro Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 haha, jeg hadde faktisk det samme på den gamle nec skjermen min! Har egentlig ikke tenkt over at det var et insekt jeg også hadde før jeg leste dette innlegget. Min så ut som en grå prikk som dekket 7 - 8 pixler. Som en liten møkkete flekk. Den var nok død fra jeg fikk skjermen for min sto dønn stille... Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Har fått samme jævelen på min skjerm en dell 9400 bærbar. Men min er i live!! har et lite håp om at den "går" ut av skjermen. Hvis ikke så skal dell jaggu få fikse dette. Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Er det noen som har opplevd det samme? Det er må gå på garantien eller noe,er vel ikke meningen at en skjerm til over 6000 skal bli hjem for små insekter? 9142923[/snapback] Innsekter dekkes hverken av garanti eller reklamasjonsrett. Og samme problem har vært oppe tidligere - så du er ikke den eneste som har opplevd denne type bugs. 9142973[/snapback] Jeg hadde dette problemet, at det hadde kommet et instekt bak skjermer på min bærbar. Den lå midt i skjermen og det var ingen mulighet til å få den ut.. Jeg tok den med tilbake til butikken, de syntes det var ganske morsomt... Men det gikk på garantien og de ordnet opp i det og jeg fikk pcen tilbake uten noen flue i skjermen. Lenke til kommentar
Nordentro Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 4 stykk bugs bare i denne tråden :!: Begynner faktisk å arte seg som et mer "nomalt" problem en antatt. Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Virker ikke som det er unormalt Men skjønner ikke helt hvordan dem kommer inn.. Dem må gå inn i lufteluker, og krabbe seg opp til skjermen Lenke til kommentar
KullOs Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Haha! Jeg har også nettopp fått et lignende insekt på skjermen. Koser seg skikkelig nå. Kan nok bli litt irriterende om en stund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå